Pregled po CROSBI profilu: Marko Jurčić (CROSBI Profil: 10129, MBZ: 282854)
Pronađeno 50 radova
-
1.Županić Benić, MarijanaStručne kompetencije učitelja u kurikulu umjetničkih područja, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaIstraživački usmjerena nastava // Kurikulumski ishodi suvremenog odgoja i obrazovanja / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valeria (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici Sveučilišta u Novom Sadu, 2015. str. 151-165 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta; Jurčić, MarkoPedagogic-didactic concept in bringing up and educating gifted children // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene : znanstvena monografija = Competencies of modern teachers and educators - challenge for change : scientific monograph / Varga, László (ur.).
Šopron: Benedek Elek Faculty of Pedagogy, University of Sopron, 2015. str. 61-86 -
4.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaPravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Jurčić, MarkoOdgoj u izvanučioničkoj nastavi // Odgoj u školi / Opić, S., Bilić, V. i Jurčić, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 197-221 -
6.Odgoj u školi / Opić, Siniša ; Bilić, Vesna ; Jurčić, Marko (ur.), 2015 (monografija)
-
7.Klasnić, IrenaDoprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
8.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaDomaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«, »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 231-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Jurčić, M.Kompetentnost nastavnika – pedagoške i didaktičke dimenzije // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 1; 77-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Jurčić, MarkoKultura škole // Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.).
Pitomača: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Ad Arma ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014. str. 81-93 -
11.Mamić, PetraDoprinos problemske nastave u učenju i poučavanju stranog jezika, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Garić, AnaDoprinos arhiva odgoju i obrazovanju, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Babić, AntoniaLes avantages de l'utilisation des matériels audiovisuels en classe de FLE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
14.Ivana JurkovićLINGUISTIC SELF-CONFIDENCE AND EFL PROFICIENCY, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
15.Jurčić, MarkoDidaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Jurčić, MarkoKompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // Modern approaches to teaching the coming generations
Ljubljana, 2012. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Jurčić, MarkoPedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 190-197 -
18.Jurčić, MarkoPedagoške kompetencije suvremenog učitelja. Zagreb: Recedo, 2012 (monografija)
-
19.Jakopan, AnjaPovezanost strategija učenja stranog jezika s postignućem učenika - primjer Europskoga jezičnog portfolija, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
20.Jurčić, MarkoDidaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.)., 2011. str. 69-82
-
21.Bedeković, Vesna, Jurčić, Marko, Zrilić, SmiljanaRazličitost u kontekstu suvremenog kurikuluma // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 149-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Jurčić, Marko; Markić, IvanPedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178 -
23.Jurčić, MarkoIntercultural education as quality coexistence factor in contemporary multicultural societies // V. International Scientific Conference, „Education for a human society“
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
24.Jurčić, MarkoOdgoj u kurikulumu suvremene nastave // Osmi susret pedagoga Hrvatske - Kriza odgoja i/ili odgoj u vrijeme krize
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
25.Jurčić, MarkoKurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)