Pregled po CROSBI profilu: Sanja Dolenec (CROSBI Profil: 501, MBZ: 377545)
-
1.Dolenec, Sanja; Vodeb, KsenijaOdnos lokalne zajednice prema razvoju mračnoga turizma // Drustvena istrazivanja, 30 (2021), 4; 699-719 doi:10.5559/di.30.4.03 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Golja, Tea; Dolenec, SanjaSuradnja i partnerstvo interesnih dionika u turizmu: primjeri dobre prakse kreiranja inovativnog turističkog proizvoda // Izazovi destinacijskoga menadžmenta i imaginacija turizma budućnosti: Prilagodba destinacijskih menadžment organizacija COVID-19 okruženju / Golja, Tea (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 97-126 -
3.Kostić-Bobanović, Moira; Dolenec, SanjaKljučni čimbenici izbora destinacije i razina zadovoljstva turista: primjer Istarske županije // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 209-254 -
4.Dolenec, Sanja; Vodeb, KsenijaState of Art: Održivo upravljanje mračnim turizmom prema teoriji dionika // Notitia, 6 (2020), 1; 25-38 doi:10.32676/n.6.1.3 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Krce Miočić, Božena; Klarin, Tomislav; Vidić, Gabrijela; Dolenec, SanjaAnaliza ratnog turizma u Republici Hrvatskoj s posebnim osvrtom na Velebit, 2020. (ostalo).
-
6.Dolenec, SanjaStakeholders Identification in Sustainable Tourism Destination Development: A Review of Recent Theory and Research // Transmodernity: New Challenges For Tourism Development / Golja, Tea and Sergeevich Globov, Kirill (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula and Kazan Innovative University, 2020. str. 40-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Dolenec, Sanja; Brezovec, AleksandraThe socially responsible advertising of war tourism: the case of Croatia/ Družbeno odgovorno oglaševanje »vojnega« turizma: primer Hrvaške // 7th International Tourism Conference Encuentros Sustainable destinations: walking the sustainable talk
Portorož, Slovenija, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
8.Slivar, Iva; Aleric, Dražen; Dolenec, SanjaLeisure travel behavior of generation Y & Z at the destination and post-purchase // E-Journal of Tourism, 6 (2019), 2; 147-159 doi:10.24922/eot.v6i2.53470 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
9.Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, SanjaIstraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516 (recenziran, članak, znanstveni)
-
10.Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, SanjaExamination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with manager and customer relationship development // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Dolenec, SanjaLjudski potencijali u kulturi i turizmu, poglavlje u knjizi: Golja, T. i suradnici, Menadžment u kulturi i turizmu / Golja, Tea (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016 -
12.Mladenović, Dušan; Dolenec, SanjaTHEORETICAL OVERVIEW OF SOCIAL MEDIA- VALUE (CO)CREATION BOND // Managerial Issues in Modern Business / Przygoda, M. ; Mikic, M. ; Kurecic, P. (ur.).
Varšava: VADEA, 2016. str. 194-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Slivar, Iva; Dolenec, Sanja; Kontošić, RobertaHorizontal hotels and similar accommodation: nomenclature, diffusion and global development possibilities // Strategica 2016. Edition. Opportunities and Risks in the Contemporary Business Environment
Bukurešt, Rumunjska, 2016. str. 766-777 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Slivar, Iva; Kontošić, Roberta; Dolenec, SanjaHorizontal hotels and similar accommodation: nomenclature, diffusion and global development possibilities // Strategica. Opportunities and risks in the contemporary business environment
Bukurešt, Rumunjska, 2016. str. 766-777 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Dolenec, SanjaCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY CONCEPT: RESEARCH ON THE ACCEPTANCE OF THE CONCEPT IN COMPANIES IN ISTRIA // CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY CONCEPT: RESEARCH ON THE ACCEPTANCE OF THE CONCEPT IN COMPANIES IN ISTRIA / Rabar D., , Černe, K., Zenzerović, R. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. str. 83-90 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.Ružić, Erik; Dolenec, SanjaInternal Marketing Philosophy: The Case Of The Croatian Banks // Interdisciplinary Management Research, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics, Croatia, vol. 9
Opatija, Hrvatska, 2013. str. 527-538 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
17.Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, SanjaAPPLICATION OF THE INTERNAL MARKETING CONCEPT IN THE CROATIAN FINANCIAL SECTOR // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 3; 241-255 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Golja, Tea; Dolenec, Sanja; Marinković, VladimirHow to make agricultural production in protective areas profitable? Project idea on the example of the Republic of Croatia // Ekonomika poljoprivrede (1979), 1 (2012), 2; 267-283 doi:631.147(497.5) (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)