Pregled po CROSBI profilu: Daniel Herman (CROSBI Profil: 38996)
-
1.Kos Kavran, Andrijana; Herman, DanielGENERATION Z’S MEDIA USE AND PREFERENCES AS A FOUNDATION FOR A DESTINATION MEDIA PLANNING PROCESS // Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing / El-Gohary, Hatem ; Edwards, David (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2021. str. 272-301 -
2.Kos Kavran, Andrijana; Radiković, Robert; Herman, DanielUtjecaj medija na turizam // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 2; 23-31 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Kos Kavran, Andrijana; Herman, DanielBranding a Country as a Desirable Touristic Destination - case of Croatia // Brendiranje država i nacija, mogućnosti i implikacije / Ratković, Milijanka ; Perić, Nenad (ur.).
Beograd: Univerzitet Union Nikola Tesla Beograd, 2020. str. 117-144