Pregled po CROSBI profilu: Ivana Jobst (CROSBI Profil: 36794, MBZ: 402732)
-
1.Mijoč, Josipa; Ćosić, Bruno; Jobst, Ivana: Horvat, JasnaMilenijski poziv / Millennial call: 5. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, 2023. (popularni rad).
-
2.Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna; Jobst IvanaBurza kreativnosti: Deveta Kreativna riznica, 2023. (popularni rad).
-
3.Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaOsma Kreativna riznica: Vodikova kreativnost, 2022. (popularni rad).
-
4.Mijoč, Josipa; Mikulić, Irena; Vuković, Sanja; Klobučar, Danijela; Rimac Ciković, Ana; Zrnić, Ana; Jobst, IvanaKreativna industrija grada Osijeka. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021 (monografija)
-
5.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAn Empirical Examination of Promotional Activities in Croatian Theatres // Movements European Realites: New Developing Trends
Osijek, 2021. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Jobst, IvanaPopulariziranje uloge kreativnih djelatnika: slučaj kreativne industrije u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 33 (2020), 2; 635-642 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
7.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaEmpirical Study of the Effectiveness of Unconventional Theatre Marketing Activities Targeting Generation Y // Ekonomski vjesnik, XXXIII. (2020), 2; 421-435 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Ižaković, Iva; Jobst, Ivana; Mršo, LucijaPravna zaštita hrvatske kulturne baštine // Hrvatska izvan domovine III / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. str. 265-272 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Horvat, Jasna; Jobst, Ivana; Zrnić, AnaMeasuring Volunteer Motivation in the Creative Industry Popularization Project // 9th Region Entrepreneurship Development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1017-1031 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaThe Effectiveness of Unconventional Marketing in Theaters: Top Management Theaters Perspective // 9th Region Entrepreneurship Development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 130-142 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAN EMPIRICAL EXAMINATION OF PROMOTIONAL ACTIVITES IN CROATIAN THEATRES // MOVEMENTS EUROPEAN REALITIES - New Developing Trends
Osijek, 2019. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)