Pregled po CROSBI profilu: Mario Fraculj (CROSBI Profil: 35525, MBZ: 374781)
-
1.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Kovačić, SinišaResearch on stage fright and fear of public speaking // Zbornik radova međunarodne koncerencije “Finance, Economics and Tourism - FET 2022” Pula / Družić, Gordan ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti i Sveučilište, 2023. str. 265-280 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Fraculj, Mario; Šebek, Vanja; Šušković Jakopac, MarijaThe impact of the Covid-19 disease pandemic on the operations of marketing agencies in Croatia // The post-pandemic world: A bad picture or a good opportunity? - zbornik radova / Gluvačević, Dejan (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2022. str. 55-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Fraculj, Mario; Lekaj, LucianThe usage of pop culture elements in marketing communications // International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (2021), 12; 46-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Antolović, Kamilo; Fraculj, MarioOglašavanje i komuniciranje u dentalnoj medicini, 2021. (ekspertiza).
-
5.Fraculj, MarioGolem porast vrijednosti influencer marketinga, 2021. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
6.Fraculj, Mario; Šebek, Vanja; Drašković, NikolaBusiness Practices of Marketing Agencies in Croatia // MIPRO 2021 : 44th International Convention : Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 1599-1603 doi:10.23919/MIPRO52101.2021.9596985 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Fraculj, MarioMarketinško vještačenje u predmetu Povrv-426/2020 Trgovačkog suda u Splitu, 2021. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
8.Fraculj, Mario; Antolović, Kamilo; Pale, DomagojInfluencer marketing as a contemporary tool in brand promotion // Oeconomicus, 16 (2021), 49-63 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Šišara, IgorKomunikacijska strategija Strategije razvoja Splita 2030., 2021. (ekspertiza).
-
10.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Šišara IgorKomunikacijski plan projekta IAS-MINGOR, 2021. (elaborat/studija).
-
11.Fraculj, MarioMarketinško vještačenje u predmetu P-186/2019 Trgovačkog suda u Osijeku, 2020. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
12.Fraculj, Mario; Mađarić, Miroslav; Ružak, DomagojLeaving 19th century education paradigms: flipped classroom at the crossroads of e-learning 1.0 and 2.0 // Conference proceedings of the 9th PAR international scientific-professional leadership conference - High impact leadership / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 310-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
13.Antolović, Kamilo; Fraculj MarioOD PANDEMIJE DO EKONOMIJE, 2020. (ekspertiza).
-
14.Antolović, Kamilo; Fraculj, MarioRegulativa oglašavanja u Republici Hrvatskoj s osvrtom na oglašavanje vještaka // 6. kongres sudskih vještaka i procjenitelja s međunarodnim učešćem
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 22-22 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
15.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Mikatović, AntonioKomparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu // OECONOMICUS, znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 11 (2019), 42-46 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
16.Antolović, Kamilo; Fraculj, MarioPregled zakona u Republici Hrvatskoj koji uređuju oglašavanje, tržišno komuniciranje i marketing, 2019. (podatak o recenziji nije dostupan, katalog).
-
17.Antolović, Kamilo; Fraculj, MarioAutorsko pravo na digitalnom tržištu - nove direktive EU, 2018. (izvještaj).
-
18.Antolović, Kamilo; Fraculj, MarioInfluenceri i prikriveno oglašavanje, 2018. (ekspertiza).
-
19.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Krištof, TomislavKoja je razlika između reklama i oglasa?, 2017. (ekspertiza).
-
20.Krištof, Tomislav; Šebek, Vanja; Fraculj, MarioTextual Content and Engagement Correlation Analysis with Naive Bayes // International Journal of Digital Technology & Economy, 2 (2017), 1; 1-12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Krištof, TomislavEvaluating Potential Intellectual Property Rights Infringement through Imitation in Advertising and Market Communications // International Journal of Digital Technology & Economy, 2 (2017), 1; 37-43 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
22.Kamilo Antolović; Mario FraculjUpravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju). Zagreb: Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo, 2017 (prirucnik)
-
23.Fraculj, MarioDigital Marketing and Innovation // 4th International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business
Dubrovnik, Hrvatska, 2015. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni) -
24.Babić, Ana; Fraculj, MarioKorištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 393-403 -
25.Fraculj, MarioStrateška analiza hrvatske konditorske industrije, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb