Pregled po CROSBI profilu: Edita Rogulj (CROSBI Profil: 33249, MBZ: 353131)
-
1.Višnjić Jevtić, Adrijana; Rogulj, Edita“Should we get support or just guidelines?” (self) assessment on mentoring of early childhood education students // International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 11 (2022), 3; 262-273 doi:10.1108/IJMCE-03-2021-0048 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Rogulj, EditaDijete u digitalnom okružju. Zagreb: Školska knjiga, 2022 (prirucnik)
-
3.Galinec, Mateja; Rogulj, Edita; Štefanec, AnaExamples from practice: partnering and/or cooperating in Croatia // Partnership with parents in early childhood settings / Hryniewicz, Liz ; Luff, Paulette (ur.).
London : New York (NY): Routledge, 2021. str. 49-55 doi:10.4324/9780429437113-8 -
4.Rogulj, EditaTeachers' communicative competence // Challenges of Collaboration- development of teachers' professional competences for collaboration and partnership with partners. / Benčev Nikolovski, Anita (ur.).
Zagreb: Alfa, 2021. str. 113-145 -
5.Medić, VlatkaUčestalost prikaza stereotipnih rodnih uloga u dječjim slikovnicama, 2021., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Opić, Siniša; Rogulj, Edita; Kokanović, TihanaUsporedba samoprocjene kompetencija studenata odgojiteljskog i učiteljskog studija za suradnju s roditeljima // Sharing the Passion for Learning / Gómez, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 722-729 doi:10.21125/inted.2021.0179 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
7.Rogulj, Edita; Grgač, SanjaOblici komunikacije između profesora i studenata // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapad, Goran ; Mikulin Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 260-269 -
8.Rogulj, EditaObrazovanje na otvorenome iz perspektive predškolskog djeteta // Putokazi, 2 (2020), 273-286 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Tokić, Ana; Rogulj, EditaRTL Kockica – analiza televizijskoga programa // ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 123-134 -
10.Sunko, Esmeralda; Rogulj, Edita; Živković, AnaKindergarten Teachers’ Competences Regarding the Inclusion of Children with Autism Spectrum Disorder in Early Childhood and Preschool Education Institutions // Croatian Journal of Education ; Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 181-197 doi:10.15516/cje.v21i0.3433 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Rogulj, EditaSocial Networks in Professional Development of Educators // Proceedings of the 2019 International Conference on Pedagogy, Communication and Sociology (ICPCS 2019), Advances in Social Science, Education and Humanities Research, volume 315
Ningbo, Kina: 978-94-6252-717-1, 2019. str. 126-129 doi:/10.2991/icpcs-19.2019.75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Rogulj, EditaRisky play from the student's perspective // Problemy opiekunczo wychowawcze, 2 (2019), 38-46 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
13.Rogulj, EditaDIGITALNE TEHNOLOGIJE U KOMUNIKACIJI ODGOJITELJA I RODITELJA, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
14.Lukin, Klara; Medić, Vlatka; Rogulj, EditaRodni stereotipi u dječjim slikovnicama // Zajedno rastemo – redefiniranje prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 214-221 -
15.Jurčević Lozančić, Anka; Rogulj, EditaUloga odgojitelja mentora iz studentske perspektive // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, Vol. 20 No. Sp.Ed.3 (2018), 311-319 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Rogulj, Edita; Tkalčević, Nikolina; Zidrum, AnaE-learning and using modern technology in child education // Reachinh Horizons in Contemporary Education / Tatković , Nevenka ; Šuran, Fulvio ; Diković, Marina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. str. 247-266 -
17.Rogulj, EditaThe SAGE handbook of Outdoor Play and Learning // ED&BI Education Biologiae, 1 (2018), 4; 110-114 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
18.Sunko, Esmeralda; Rogulj, Edita; Živković, AnaKompetencija odgajatelja u inkluziji djece s poremećajem iz spektra autizma u dječjim vrtićima // Knjiga sažetaka, 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje budućnost civilizacije / Prskalo, I ; Braičić, Z ; Badrić, M (ur.).
Zagreb : Petrinja: Učiteljski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu, 2018. str. 57-57 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Rogulj, EditaChild and Institutions:Institutional Childhood // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 1 (2018), 147-160 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Rogulj, EditaKomunikacijske kompetencije odgojitelja // Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima / Benčec Nikolovski, Anita (ur.).
Zagreb: Alfa, 2018. str. 111-144 -
21.Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future / Rogulj, Edita ; Višnjić Jevtić, Adrijana ; Jurčević- Lozančić, Anka (ur.). Zagreb: OMEP Hrvatska, 2018 (zbornik)
-
22.Višnjić Jevtić, Adrijana; Rogulj, EditaAttitudes of Future Teachers about Education for Intercultural Society // 11th Panhellenic OMEP Conference "Here and everywhere: Educational changes and pedagogical practicies for an open school"
Atena, Grčka, 2017. str. 109-109 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rogulj EditaThe importance of teachers’ communication skills // The Place of the Child in 21st Century Society
Canterbury: Canterbury Christ Church University, 2016. str. 21-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Višnjić Jevtić, Adrijana; Rogulj, EditaAttitudes of Croatian Teachers Towards Contemporary Models of Communication with Parents // International scientific conference on early childhood education "The Ways and Possibilities of Professional Development" : abstracts
Deberecen, 2016. str. 23-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Dječji vrtići Grada Zagreba / Miliković, Katarina ; Devernay, B. ; Šlogar, H. ; Vuletić, D. ; Kirin, M. ; Ćosić, M. ; Jurčić, K. ; Tokić, V. ; Burić, H. ; Janeš, L. ; Redžepović, L. ; Rogulj, Edita ; Seme Stojnović, Inga ; Serdar, E. ; Slamić, N. ; Vujić Šisler, Lj. (ur.). Zagreb: Gradski ured za obrazovanje, sport i mlade Grada Zagreba, 2016 (monografija)