Pregled po CROSBI profilu: Iva Buljubašić (CROSBI Profil: 32091, MBZ: 342353)
-
1.Zelić, JosipFotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija, 2022., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek
-
2.Buljubašić, Iva; Vidačković, Krešimir; Ageljić, IvanaStorytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020
Osijek, 2021. str. 81-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Buljubašić, Iva; Nobilo, Ivana; Jambrenčina, EnaSOCIAL MEDIA MARKETING: IMPLEMENTATION OF GUERRILLA MARKETING AMONG INSTAGRAM INFLUENCERS // MEGATRENDS AND MEDIA HOME OFFICETAINMENT
Trnava, 2021. str. 366-377 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
4.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAn Empirical Examination of Promotional Activities in Croatian Theatres // Movements European Realites: New Developing Trends
Osijek, 2021. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaEmpirical Study of the Effectiveness of Unconventional Theatre Marketing Activities Targeting Generation Y // Ekonomski vjesnik, XXXIII. (2020), 2; 421-435 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Buljubašić, IvaEXPLORING THE MOTIVES OF YOUNG AUDIENCE FOR THEATRE ATTENDANCE // 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA" FOCUS ON: RESEARCH & INNOVATION / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč, 2020. str. 129-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Buljubašić, IvaUtjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji // EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
Banja Luka, 2020. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Mlinarević, Korenlija; Majić, Kristijan Ivan; Buljubašić, IvaUloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma // Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 321-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Buljubašić, IvaUTJECAJ INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA RAZVOJ KAZALIŠNE PUBLIKE GENERACIJE Y U REPUBLICI HRVATSKOJ // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 1; 17-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Buljubašić, IvaTHE HISTORY OF THEATRE ADVERTISING IN REPUBLIC OF CROATIA // MEGATRENDS AND MEDIA - On the Edge
Trnava, 2020. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, Iva; Ivić, MarijaProject management education in Croatia: A focus on the IT sector needs // Management, 25 (2020), 1; 255-278 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaThe Effectiveness of Unconventional Marketing in Theaters: Top Management Theaters Perspective // 9th Region Entrepreneurship Development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 130-142 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAN EMPIRICAL EXAMINATION OF PROMOTIONAL ACTIVITES IN CROATIAN THEATRES // MOVEMENTS EUROPEAN REALITIES - New Developing Trends
Osijek, 2019. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Lesinger, Gordana; Buljubašić, IvaTHE BOUNDARY BETWEEN NEWS CONTENT AND NATIVE ADVERTISING – IS IT CLEAR? // MEGATRENDS AND MEDIA Digital Universe / Bučková, Zuzana (ur.).
Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2019. str. 628-644 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Lesinger, Gordana; Buljubašić, IvaTHE BOUNDARY BETWEEN NEWS CONTENT AND NATIVE ADVERTISING – IS IT CLEAR? // Megatrends and Media - Digital Universe 2019
Trnava, 2019. str. 628-645 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Biuk, Domagoj; Buljubašić, Iva; Lesinger, Gordana.Influential aspects of political communication with emphasis on local elections 2017 // Interdisciplinary management research / Barković, Dražen et. al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 166-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
17.Buljubašić, Iva; Čenan, StellaDizajn i oglašavanje // Književna revija (Osijek), 59 (2019), 1; 73-81 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
-
18.Buljubašić, IvaGerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja // Globalizacija i Regionalni Identitet 2018
Osijek, Hrvatska, 2018. str. 199-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Buljubašić, Iva; Kotrla, DianaMARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
Osijek, 2018. str. 738-747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
20.Borić Cvenić, Marta; Buljubašić Iva; Tolušić MarijaThe Economic Impacts of the European Capitals of Culture on Regional Development and Tourism, 2018. (međunarodna recenzija, ostali članci/prilozi).
-
21.Buljubašić, Iva; Tolušić, Marija; Jurić, IrenaANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 597-608 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubasić, IvaFINANCIAL AND MARKETING PERSPECTIVES OF A CROWDFUNDING // Economic and Social Development, 26th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Building Resilient Society" / Potocan, Vojko ; Kalinic, Vojko ; Vuletic, Ante (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw, Poland ; University North, Croatia, 2017. str. 353-363 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Bestvina Bukvić, Ivana; Borić Cvenić, Marta; Buljubašić, IvaCOMPARATIVE ANALYSIS OF THE IMPACT FACTORS INFLUENCING THE CINEMA AND THEATRE ATTENDANCE AND THEIR BUSINESS PERFORMANCE // Media, culture and public relations, 8 (2017), 1; 56-71 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
24.Buljubašić, Iva; Jurić, IrenaPotencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek: Studio HS, 2016. str. 141-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Buljubašić, Iva; Medić, ManeUloga oglašavanja u razvoju kazališnog života Osijeka u vrijeme J.J Strossmayera // Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - Europski realiteti
Osijek: Odjel za kulturologiju u Osijeku, 2016. str. 124-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)