Pregled po CROSBI profilu: Ivan Kovač (CROSBI Profil: 24539, MBZ: 310030)
-
1.Kovač, Ivan; Bagić, Ana; Kovač, BarbaraPERCEPTION OF MAREKTING MIX ELEMENTS IN THE RESTAURANTS IN CROATIA // TRADE PERSPECTIVES 2022 Commodity prices and the global economy / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Trg J. F. Kennedya 6 ; 10000 ZAGREB Hrvatska gospodarska komora ; Rooseveltov trg 2 ; 10000 ZAGREB, 2022. str. 141-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.(Ivan, Kovač; Mirko, Palić; Domagoj, Margarin)Awareness of green supply chains importance for consumers in the Republic of Croatia // Transportation Research Procedia 64 (2022), The International Scientific Conference „The Science and Development of Transport - Znanost i razvitak prometa – ZIRP2022 / Marjana Petrovic, Irina Dovbischuk, André Luiz Cunha (ur.).
Šibenik, Hrvatska: ELSEVIER B.V., 2022. str. 107-118 doi:10.1016/j.trpro.2022.09.014 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.(Kovač Ivan)EFEKTI TRŽIŠNE KONCENTRACIJE MALOPRODAJE ROBE ŠIROKE POTROŠNJE U REPUBLICI HRVATSKOJ // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, Vol. 10 No. 1, 2022. (2022), 129-145 doi:10.31784/zvr.10.1.8 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Hrkać, MartinaPrednosti i nedostaci elektroničke maloprodaje u Republici Hrvatskoj s aspekta potrošača u 2020. godini // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 93-111 doi:10.22598/zefzg.2021.1.93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Tolić, MajaThe importance and significance of the marketing mix elements in a fashion retailing // InterEULawEast, 8 (2021), 1; 15-38 doi:10.22598/iele.2021.8.1.2 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
6.Naletina, Dora; Kovač, Ivan; Palić, DoraEmpirijsko istraživanje stavova korisnika o suprijevozu u Republici Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 345-361 doi:10.31784/zvr.9.1.21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kovač, IvanDIFFERENCES AND PARTICULARITIES CONNECTED TO RETAIL MARKET CONCENTRATION: THE EVIDENCE FROM CROATIA // Book of Proceedings / Humberto Nuno Rito Ribeiro, Marco Andre da Silva Costa ; Cehok, Ivan (ur.).
Aveiro: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency & University of Aveiro & Faculty of Management University of Warsaw &Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat & Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 320-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Kovač, Ivan; Vuletić, Ante; Mlinarić, DanijelEnvironmental responsibility of Croatian road freight transport enterprises // International Journal of Retail & Distribution Management, 20 (2020), x-x doi:I 10.1108/IJRDM-07-2019-0248 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Kovač, IvanINTERNATIONALIZATION, CONCENTRATION AND BUSINESS SUCCESS OF RETAILERS: THE CASE OF CROATIA // Book of Proceedings / Hammes, K. ; Machrafi, M. ; Huzjan, V. (ur.).
Rabat: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; University North, Koprivnica, Croatia ; Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Polytechnic of Medimurje in Cakovec,, 2020. str. 604-614 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso)) -
10.Kovac, Ivan; Petljak, Kristina; Naletina, DoraATTITUDES TOWARDS ENVIRONMENTAL PROTECTION ADOPTED BY THE BUSINESS SUBJECTS IN THE REPUBLIC OF CROATIA // Book of Proceedings / Hammes, Khalid ; Machrafi, Mustapha ; Huzjan, Vladimir (ur.).
Rabat: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, 2020. str. 390-401 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kovac, Ivan; Vuletić, Ante; Malivuk , BrunoIMPACT OF NEW EU REGULATIONS ON DEVELOPMENT OF ONLINE TRADE IN THE REPUBLIC OF CROATIA // Proceedings of The International Scientific Conference / Baković, T. ; Naletina, D. ; Petljak, K. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2019. str. 193-206 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Naletina, Dora; Talan, Kristina; Petljak, Kristina; Kovač, Ivan; Ninić , PetarImportance of air traffic for the development of tourism: empirical evidence from Croatia // Proceedings of The International Scientific Conference / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2018. str. 267-286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Kovač, Ivan; Novak, Ivan; Tompić, NikolinaThe risks associated with the efforts in the creation of loyal customers // Trade Perspectives in the COntext of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. str. 198-221 -
14.Kovač, Ivan; Novak, Ivan; Brezović, DunjaCustomer perception and attitude of loyalty programs in Croatia // InterEULawEast, 5 (2018), 1; 121-140 doi:10.22598/iele.2018.5.1.6 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
15.Kovač, Ivan; Naletina, Dora; Brezović, DunjaFactors Influencing the Participation in Customers’ Loyalty Programmes: The Case of Croatia // Entrepreneurial Business and Economics Review, 6 (2018), 2; 185-199 doi:10.15678/EBER.2018.060210 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Dunković, Dario; Baković, Tomislav; Kovač IvanTrendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 1-23 -
17.Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
18.Kovač, Ivan; Naletina, Dora; Kuvač, AndreaThe significance and importance of delivery in electronic commerce // Proceedings of The International Scientific conference / Baković, Tomislav ; Knežević, Blaženka ; Dužević, Ines (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb i Hrvatska gospodarska komora, 2017. str. 191-206 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Kovač, Ivan; Babić, Marko; Bajkovec, RobertCustomers' opinion and reception of innovation in retail market in Croatia // International journal of sales, retailing and marketing, 5 (2016), 2; 17-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Kovač, Ivan; Novak, Ivan; Tompić, NikolinaCustomer decisions and loyalty in retail market // TRADE PERSPECTIVES 2016: Safety, security, privacy and loyalty / Knego, N ; Renko, S. (ur.). Zagreb: Faculty of Economics and Business ; Croatian Chamber of Economy, 2016
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 122-134 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Palić, Mirko; Božić, Robert; Kovač, IvanCustomer Loyalty Programs in Croatian FMCG Retail // Proceedings of the International Conference Theory and Application in the Knowledge Economy (TAKE 2016) / Tomé, Eduardo (ur.).
Aveiro: Aveiro University, 2016. str. 731-750 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Kovac, Ivan; Protrka, Draga; Novak, IvanPercepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2016), 1; 31-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Lovrić, MarkoPrimjena modela optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS Model) na maloprodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Kovač, Ivan; Palić, MirkoModel for Optimization of Assortment Management in a Retail Store – OPTAS // International journal of sales, retailing and marketing, 5 (2016), 1; 3-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Kovač, Ivan; Bajkovec, RobertCUSTOMER PERCEPTION AND ATTITUDE TOWARDS INNOVATIONS IN CROATIAN RETAIL MARKET // TRADE PERSPECTIVES 2015 Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora, 2015. str. 15-16 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak)