Pregled po CROSBI profilu: Ivana Cindrić (CROSBI Profil: 22334, MBZ: 279546)
-
1.Cindrić, Ivana; Milković, Ivana„Storytime“ u nastavi engleskoga jezika - stavovi i iskustva učitelja // Međunarodni znanstveni skup 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje-stanje i perspektive. Knjiga sažetaka.
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. 7, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Cindrić, Ivana; Dagarin Fojkar, Mateja; Milković, Ivana; Rozmanič, TinaStories in teaching English in the first years of primary school // TEFL8 International Conference Learning to communicate-communicating to learn: English language learning in formal education. Book of Abstracts. / Leslie, Carolyn ; Mourão, Sandie (ur.).
Lisabon: Nova University Lisbon, 2023. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Cindrić, Ivana; Mikulec, AlenkaPre-Primary Foreign Language Teacher Competences // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 3-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Cindrić, Ivana; Hanžić Deda, SilvijaIntegrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika // The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni) -
5.Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, Ivana ; Milković, Ivana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (zbornik)
-
6.Cindrić, Ivana; Kos Kolobarić, MirtaChange in feedback practices and its effect on students’ essay-writing skills - an action research // UZRT 2018: Empirical studies in applied linguistics / Geld, Renata ; Letica Krevelj, Stela (ur.).
Zagreb: FF Press, 2020. str. 75-92 doi:10.17234/uzrt.2018.6 -
7.PINTEK, KatarinaGLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Cindrić, IvaSlika djeteta u zbirci bajki Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
9.Cindrić, IvanInteraktivna turistička karta općine Mrkopalj, 2020., diplomski rad, diplomski, Geodetski fakultet, Zagreb
-
10.Cindrić, IvanaAssessment and the Competence to Assess Young Foreign Language Learners. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
11.Cindrić, Ivana; Mikulec, AlenkaPre-Primary Foreign Language Teacher Competences // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / Billege, Martina Kolar (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 144-145 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
12.Cindrić, IvanaPraksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkog studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 133-141 -
13.Cindrić, Ivana; Cergol Kovačević, Kristina, Davies, MarkDesigning a Test of Language Competence // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 143-159 -
14.Filipović, Jelena; Mikulec, Alenka; Cindrić, IvanaThe Use of Speaking Strategies by Pre‑Service EFL Teachers // ELOPE: English Language Overseas Perspectives and Enquiries, 16(2) (2019), 15-31 doi:10.4312/elope.16.2.15–31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Cindrić, IvanaTeaching English to Very Young Learners in Croatia - Past and Prospects // Facing the Future Society with Innovative Approaches in Kindergartens and Schools (Erasmus+)
Bistrica ob Sotli, Slovenija, 2019. (plenarno, neobjavljeni rad, stručni) -
16.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoOdvažnost poučavanja tehnologijom – Integracija tehnologije u obrazovanje budućih učitelja stranoga jezika u primarnome obrazovanju // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 157-188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Cindrić, IvanaA Chapter on Chapter Books // Beyond the Canon (of Children's Literature) / Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb : Zadar: Croatian Association of Researchers in Children’s Literature ; University of Zadar, 2019. str. 63-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Cindrić, Ivana; Kos Kolobarić, MirtaBenefits of Action Research in Our Own Teaching Practice // International IATEFL Slovenia Conference 2019 ; Empowered
Topolšica, Slovenija, 2019. str. 22-22 (predavanje, sažetak, stručni) -
19.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoPrimjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Ević, IvonaLanguage Learning Anxiety: A Factor in Foreign Language Learning, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
21.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoA Case of Integrating Technology in Pre-service Language Teacher Education // Words and Images
Zagreb, 2017. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Cindrić, Ivana; Pavić, SnježanaTendencies and Characteristics of Feedback Given by Primary English Language Teachers in Croatia // English language overseas perspectives and enquiries, 14 (2017), 2; 85-102 doi:10.4312/elope.14.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Klauški, MarinaPUPIL SELF-ASSESSMENT−ITS ROLE AND USE FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS, PUPILS AND PRE-SERVICE TEACHERS, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Kranjec, ValentinaStudent-teachers’ perspective on the age factor in teaching and learning EFL, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Uagreb
-
25.Cindrić, Ivana; Blagus, VlatkaYoung Croatian Heritage Language Learners’ Reception of the Fairy Tale “Reygoch“ // Libri et liberi, 5 (2016), 2; 413-438 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)