Pregled po CROSBI profilu: Anita Jeličić (CROSBI Profil: 22123, MBZ: 292170)
-
1.Šegović, ElvisVizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d., 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
2.Stanek, VitomirNaslovnica knjige kao sredstvo vizualne komunikacije s osvrtom na proces izrade naslovnica knjiga, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
3.Glavičić, LucijaUloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
4.Malčić, MatijaPercepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
5.Majcenić, TihanaPersuazivnost u tržišnom komuniciranju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
6.Katalenić, IvanUtjecaj emotivnih apela na potrošače, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
7.Petak, LanaNeverbalna komunikacija u javnom nastupu, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
8.Florijanović, AnaSubliminalne poruke u oglašavanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
9.Matić, MelitaKorporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
10.Sinčić, AnitaBoje i emocije u neverbalnoj komunikaciji, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
11.Blaži, Jelena; Jeličić, Anita; Vidačić, TomislavKomunikacijska dinamika kao dio strategije na primjeru studije slučaja projekta Drava nas spaja // 4. Međunarodni znanstveni skup “Europski realiteti – Kretanja” / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 83-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Mihovilić, AnaIdentifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
13.Grčić, IvanaProces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
14.Blaži, Jelena; Jeličić, Anita; Vidačić, TomislavReputacijski sustavi u službi izbjegavanja kriznih situacija u turizmu // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 1; 105-112 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Medjeral, PavleRazvoj oglasa u lokalnome tisku grada Varaždina i Varaždinske županije, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
16.Kos, LeonaDigitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
17.Brđanović, EditKomunikacija zaposlenika Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji s hrvatskim braniteljima i (hrvatskim) ratnim vojnim invalidima iz Domovinskog rata, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
18.Jeličić, Anita; Blaži, Jelena; Vidačić, TomislavInformatizacija kao temelj povećanja kvalitete života u povijesnim gradovima // Zbornik radova i sažetaka, 3 međunarodna konferencija "Sigurnost povijesnih radova - partnerstvo za sigurniju svakodnevnicu" / Anđelinović, Šimun ; Bašić, Željana ; Doljanin, Marko (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, 2019. str. 57-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Vidačić, Tomislav; Jeličić, Anita; Blaži, JelenaDigitalna transformacija poslovnih procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana // 12. dani kriznog upravljanja – 12th Crisis Management Days - Book of Papers / Ivan Nađ (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica University of Applied Sciences Velika Gorica, 2019. str. 355-363 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Blaži, Jelena; Jeličić, Anita; Vidačić, TomislavProblemi reputacije u digitalnom marketingu // Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva (ur.).
Zagreb: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2019. str. 198-205 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
21.Kirinić, VišeslavPhotoshop - obmana ili ono ljudsko u prikazivanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
22.Glasnović, BernardKomunikacija s javnošću na primjeru Policijske uprave zagrebačke, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
23.Špoljarić, PaulaMarketing na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
24.Ledinski, DajanaKomuniciranje markom proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
-
25.Travančić, JadrankaKomuniciranje vizualnog identiteta Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin