Pregled po CROSBI profilu: Mirko Palić (CROSBI Profil: 21560, MBZ: 258071)
-
1.Sabina SačerUČINKOVITOST PSIHOGRAFSKOGA SEGMENTIRANJA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA POMOĆU NJIHOVIH DIGITALNIH OTISAKA, 2023., doktorska disertacija, Zagreb
-
2.Topić Crnoja, Matea; Palić, MirkoPOLITIČKA PROPAGANDA I LAŽNE VIJESTI: TRENDOVI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA // International journal of multidisciplinarity in business and science, vol. 8, No. 13 (2022), 36-41 doi:10.56321/IJMBS.8.13.36 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.(Ivan, Kovač; Mirko, Palić; Domagoj, Margarin)Awareness of green supply chains importance for consumers in the Republic of Croatia // Transportation Research Procedia 64 (2022), The International Scientific Conference „The Science and Development of Transport - Znanost i razvitak prometa – ZIRP2022 / Marjana Petrovic, Irina Dovbischuk, André Luiz Cunha (ur.).
Šibenik, Hrvatska: ELSEVIER B.V., 2022. str. 107-118 doi:10.1016/j.trpro.2022.09.014 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grubišić, Lucija; Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoComparison of Negotiation Behavior of Croatian Negotiators in Relation to Selected EU Trade Partners // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 962-977 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tutek, Natalia; Najdanović, Zoran; Palić, MirkoCustomer Satisfaction with Banking Services in Bosnia and Herzegovina // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 671-680 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Žerjavić, LucijaMarketing maloprodaje elektromaterijala, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
8.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Hrkać, MartinaPrednosti i nedostaci elektroničke maloprodaje u Republici Hrvatskoj s aspekta potrošača u 2020. godini // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 93-111 doi:10.22598/zefzg.2021.1.93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Tolić, MajaThe importance and significance of the marketing mix elements in a fashion retailing // InterEULawEast, 8 (2021), 1; 15-38 doi:10.22598/iele.2021.8.1.2 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
10.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Miljković, PetarSentiment Analysis of the Infographics on Social Media // Proceedings of FEB Zagreb International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 1073-1082 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Najdanović, Zoran; Tutek, Natalia; Palić, MirkoThe Impact of Financial Services Development on the Living Standard of Population in Bosnia and Herzegovina // Proceedings of FEB Zagreb, 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 679-688 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Poropat, NicoSpecifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Hrgović, MarinelaPreferencije korištenja digitalnih kanala za distribuciju financijskih usluga pripadnika generacije Y, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Bedić, PatrickSpecifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Lucin, AnteAplikacija digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Amazon, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Ivanovski, ViktorPovijest promotivnih kampanja Coca-Cole, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Lemac, KarloUpravljanje marketingom u sportu na primjeru kluba PSG, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Banjac, Ilijana; Palić, MirkoAnalysis of Best Practice of Artificial Intelligence Implementation in Digital Marketing Activities // 5th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2020, Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: CRODMA Croatian Direct Marketing Association, 2020. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Kovačić, LeonardUpotreba umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Bratić, Diana; Sačer, Sabina; Palić, MirkoImplications of Artificial Intelligence in Marketing Activities on Multimedia Platforms // Proceedings of FEB Zagreb 11th International Odyssey Conference on Economics and Business / Šimurina, Jurica ; Načinović Braje, Ivana ; Pavić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 740-750 doi:10.22598/odyssey/2020.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Banjac, IlijanaImplikacija umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Špelić, AndrejaUpravljanje marketingom u ciljuj razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić grada, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Orešković, Lucija NikolinaCurrent trends in banking marketing, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Babić, LucijaAdvertising effectiveness on social media, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Reich, VedranaUloga i važnost marketinga u malom gospodarstvu, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb