Pregled po CROSBI profilu: Josipa Forjan (CROSBI Profil: 20990, MBZ: 288673, ORCID: 0000-0002-1864-3472)
-
1.Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa; Plaščak, IvanaDvorac Ars Eugenium – atraktorskom biseru ususret. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2023 (monografija)
-
2.Ćosić, Bruno; Fuček, Dorotea; Kolak, Teodora; Tolić, IvaMilenijske zvijezde 4. Idejna rješenja 4. Milenijskog natjecanja iz kreativne industrije. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2023 (monografija)
-
3.Mijoč, Josipa; Ćosić, Bruno; Jobst, Ivana: Horvat, JasnaMilenijski poziv / Millennial call: 5. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, 2023. (popularni rad).
-
4.Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna; Jobst IvanaBurza kreativnosti: Deveta Kreativna riznica, 2023. (popularni rad).
-
5.Mijoč, Josipa; Horvat, JasnaIzgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske // Ekonomija i književnost/Economy and Literature / Hameršak, Marijana ; Kolanović, Maša ; Molvarec, Lana (ur.).
Zagreb: Sveučilišna naklada Liber, 2022. str. 366-381 -
6.Mitrović, Srđan; Marković, Suzana; Mijoč, JosipaSegmenting wine festival visitors based on their visit experience // 6th International scientific conference – EMAN 2022 – Economics and management: How to cope with disrupted times Selected papers / Bevanda, Vuk ; Dias, Rui (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2022. str. 145-151 doi:10.31410/EMAN.S.P.2022.145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Mijoč, JosipaAve, Ars Horvatiana. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2022 (ostalo)
-
8.Ćosić, Bruno; Jolić, Valentina; Markasović, Dorotea; Matijević, Lovro; Tolić, Iva; Vuknić, Ivan.Milenijske zvijezde. Idejna rješenja 3. Milenijskog natjecanja iz kreativne industrije. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2022 (monografija)
-
9.Mijoč, Josipa; Ćosić, Bruno4. Milenijski poziv, 2022. (popularni rad).
-
10.Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaOsma Kreativna riznica: Vodikova kreativnost, 2022. (popularni rad).
-
11.Mijoč, JosipaResearch Study on Festival and Events: 3rd EU-China International Literary Festival. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022 (monografija)
-
12.Mijoč, JosipaResearch Study on Festival and Events: 2nd EU-China International Literary Festival. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022 (monografija)
-
13.Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa; Plaščak, IvanaKružna kreativnosti u turističkom i gospodarskom povezivanju gradova-utvrda Eugena Savojskog // Hrvatska izvan domovine IV / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marina ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 313-319 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Horvat, Jasna; Mijoč, JosipaAndizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja // Kultura, nacija i diplomacija / Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 81-98 -
15.Mijoč, JosipaKružno brendiranje Osijeka // Ars Meandrum / Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021. str. 7-24 -
16.Starčević, KrešimirPoslovni potencijal tradicijske kulture i baštine kao gospodarskog resursa, 2021., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
-
17.Mijoč, Josipa; Mikulić, Irena; Vuković, Sanja; Klobučar, Danijela; Rimac Ciković, Ana; Zrnić, Ana; Jobst, IvanaKreativna industrija grada Osijeka. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021 (monografija)
-
18.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAn Empirical Examination of Promotional Activities in Croatian Theatres // Movements European Realites: New Developing Trends
Osijek, 2021. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Mijoč, JosipaResearch Methodology of the International Festival. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021 (monografija)
-
20.Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna; Marković, SuzanaStatistical modelling of self-employment intentions in higher education // International journal of business and globalisation (2021) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
21.Kalazić, Zorislav; Horvat, Jasna; Mijoč, JosipaAn Empirical Study to Identify Variables for Determining Business Models of Stock Photo Agencies // IMR2020, Interdisciplinary Management Research XVI, Interdisziplinare Managementforschung XVI / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl Heinz ; Erceg, Aleksandar ; Glavaš, Jerko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University ; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2020. str. 1054-1080 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaEmpirical Study of the Effectiveness of Unconventional Theatre Marketing Activities Targeting Generation Y // Ekonomski vjesnik, XXXIII. (2020), 2; 421-435 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Buljubašić, Ivana; Horvat, Jasna; Mijoč, JosipaEkonomsko određenje književnosti // Povijest, tekst, kontekst - Zbornik radova posvećen Krešimiru Nemecu / Kolanović, Maša ; Molvarec, Lana (ur.).
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2020. str. 237-251 -
24.Mijoč; JosipaInovativni potencijal projekata kreativne industrije // Hrvatska izvan domovine III / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. str. 349-355 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa; Tomašević, NivesKriptirani kod - medij digitalnog potrošača // Digitalno doba : masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Jesenski i Turk ; Sveučilište u Zadru ; Sveučilište u Zagrebu, 2020. str. 367-397