Pregled po CROSBI profilu: Damir Dobrinić (CROSBI Profil: 16087, MBZ: 215903, ORCID: 0000-0002-8489-2688)
-
1.Dobrinić, DamirMarketing - od papirusa do chatbota. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2023 (ostalo)
-
2.Mikulaš, Patricija; Dobrinić, DamirIstraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2022. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grudiček, Ines; Dobrinić, DamirIstraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2022. str. 121-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Dobrinić, DamirGeneration Z Attitude Towards TV Advertising in Croatia // 6th CRODMA Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2021. str. 137-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Krušlin, Augustina; Dobrinić, DamirZadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2021. str. 165-178 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaExamining the factors of influence on avoiding personalized ads on Facebook // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 39 (2021), 2; 401-428 doi:10.18045/zbefri.2021.2.401 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Gašparić, Karla; Gregurec, Iva; Dobrinić, DamirPrimjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ // Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32 (2021), 59-78 doi:10.21857/y54jofk0dm (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaAttitudes of Croatian Consumers About Mobile Messenger Chatbots // Journal of information and organizational sciences, 45 (2021), 2; 579-599 doi:10.31341/jios.45.2.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaAnalysis of Factors Influencing Traditional WOM and eWOM // Proceedings of 32nd International Scientific Conference - Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2021) / Vrček, Neven ; Pergler, Elisabeth ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, 2021. str. 157-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Šarić, AnteEXPERIENCE MARKETING IN VIDEO GAMING INDUSTRY // Proceedings of 27th CROMAR Congress - Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Faculty of Economics in Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, CROMAR and Croatian Academy of Science and Arts, 2021. str. 90-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Gerić, Ivana; Dobrinić, DamirThe influence of perceived social media marketing activities on brand loyalyty - SEM aproach // Economic and Social Development 58th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Komlosi, L. ; Kelle, P. ; Djukec, D. (ur.).
Budimpešta: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, 2020. str. 339-350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Sećan, Marta; Dobrinić, DamirISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM // 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2020. str. 91-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Grudiček, Ines; Dobrinić, DamirAN ANALYSIS OF THE FACTORS AFFECTING ONLINE PURCHASING BEHAVIOR OF CROATIAN CONSUMERS // Book of Papers, 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2020. str. 107-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Dobrinić, DamirAdvertising Value and Attitude to Catalogs and Store Flyer Ads Among Croatian Consumers – SEM Approach // Market-Tržište, 32 (2020), 2; 129-146 doi:10.22598/mt/2020.32.2.129 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Slunjski, Valentina; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaCROATIAN CUSTOMERS ATTITUDE TOWARDS MOBILE ADVERTISING - SEM APPROACH // Economic and Social Development - Book of Proceedings / Burilovic, Luka ; Rados, Tomislav ; Recker, Nicholas (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Croatian Chamber of Economy, Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat and Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 58-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
16.Osivnik, Aleksandra; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaINFLUENCER IMPACT ON ENGAGEMENT, EXPECTED VALUE, AND PURCHASE INTENTION: A STUDY AMONG CROATIAN CUSTOMERS // Book of Proceedings - 62nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development / da Silva, Ana Lorga ; Rados, Tomislav ; Kaurova, Olga V. (ur.).
Lisabon: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, 2020. str. 45-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
17.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaTHE ADVERTISING ATTITUDES OF INTERNET ADS: A STUDY AMONG CROATIAN GENERATION Z // Book of Proceedings - Economic and Social Development / Milkovic, Marin ; Hammes, Khalid ; Bakhtina, Olga (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Croatian Academy of Science and Arts, Faculty of Management Universitiy of Warsaw and Faculty of Law, Economics and Social Scienes Sale – Mohammed V University in Rabat, 2020. str. 92-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Flegar, Rea; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaEFFECT OF VISUAL MERCHANDISING ON CROATIAN CONSUMER IMPULSE BUYING BEHAVIOUR – SEM APPROACH // Book of Proceedings - Economic and Social Development / Pochinok, Natalia ; Bakhtina, Olga ; Recker, Nicholas (ur.).
Moskva: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Russian State Social University, Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat and Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 26-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Rabuzin, Lucija; Dobrinić, DamirUTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2019. str. 35-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Ptićek, Monika; Dobrinić, DamirIMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON PURCHASING DECISIONS // Economic and Social Development 47 th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Konecki, Mario ; Kedmenec, Irena ; Kuruvilla, Abey (ur.).
Prag: VADEA, 2019. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Leljak, Lucija; Damir DobrinićRESEARCH OF IMPACT FACTORS ON BEHAVIOR OF MILLENNIALS IN ONLINE BUYING // Economic and Social Development 46th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Sustainable Tourist Destinations" / Milkovic, Marin ; Kecek, Damira ; Hammes, Khalid (ur.).
Varaždin: VADEA, 2019. str. 24-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Podoreški, Silvija; Dobrinić, DamirMARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 113-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Batinić, Pero; Dobrinić, DamirIMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 189-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
24.Šestak, Petra; Dobrinić, DamirPRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
25.Dobrinić, DamirUpravljanje marketingom. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)