Pregled po CROSBI profilu: Barbara Puh (CROSBI Profil: 15880, MBZ: 288752)
-
1.Pavlić, Ivana; Vojvodić, Katija; Portolan, Ana; Benić Penava, Marija; Dragičević Ćurković, Marija; Lončar, Iris; Martinović, Marija; Matić Šošić, Matea; Stojčić, Nebojša; Marić, Mara et al.Formiranje integrirane turističke destinacije (Dubrovačko primorje, otok Mljet, Grad Korčula i Smokvica): "Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija". Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2021 (monografija)
-
2.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraImage formation in rural tourism destination // 6th International Scientific Conference ToSEE – Smart, Experience, Excellence & ToFEEL – Feelings, Excitement, Education, Leisure / ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, 6 / Alkir, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Svečilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. str. 559-572 doi:10.20867/tosee.06.38 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Puh, BarbaraLojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association 42000 Varaždin Croatia, 2021. str. 9-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Pavlić, Ivana; Vovodić Katija, Puh BarbaraZadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 57-76 doi:10.17818/EMIP/2021/1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Pavlić, Ivana; Vojvodić, Katija; Puh, BarbaraExploring Loyalty of Generation X in a Retail Store Context // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 431-448 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Pavlić, Ivana; Vojvodić, Katija; Puh, BarbaraConsumer Segmentation in Food Retailing in Croatia: A Latent Class Analysis // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), Special Issue; 9-29 doi:.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Puh, BarbaraDestination Image: Differences between Various Tourists Segments // RED 2020, 9th international scientific symposium region, entrepreneurship, development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1272-1285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Pavlić, Ivana; Puh, Barbara; Mišković, LjubicaThe perception of travellers and the World Heritage Site image // Tourism : an international interdisciplinary journal, 68 (2020), 2; 181-194 doi:.org/10.37741/t.68.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraSegmenting local residents by perception of tourism impacts in an urban World Heritage Site: the case of Dubrovnik // Journal of heritage tourism, 15 (2020), 4; 1-14 doi:.org/10.1080/1743873X.2019.1656218 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Pavlić, Ivana; Puh, Barbara; Mišković, LjubicaResidents' attitudes towards tourism impacts in rural area // 5th International Scientific Conference ToSee- Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating Innovative Tourism Experiences: The Way to Extend the Tourist Season / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Rijeka: University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, Croatia, 2019. str. 521-532 doi:10.20867/tosee.05.19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraDoes tourism cut the branch it is sitting on? - Local residents' perspective // Montenegrin journal of economics, 15 (2019), 2; 153-164 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraIs There a Need for Local Environmental Policy Creation Regarding Tourism Impacts // European Journal of Transformation Studies, 6 (2018), 2; 104-116 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh BarbaraDoes living distance from the center of tourism activities influence on local residents’ quality of life? // Proceedings of 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018
Albena, 2018. str. 575-583 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Pavlić, Ivana; Vojvodić, Katija; Puh, BarbaraSegmenting the baby boomer generation: an example of Croatian consumers // Ekonomski vjesnik, 31 (2018), 1; 47-63 (međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni)
-
15.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraTourism seasonality and level of irritation in a world heritage site: Old city of Dubrovnik, Croatia // 7th International Scientific Symposium Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth / Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. (ur.).
Osijek, 2018. str. 63-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, Barbara(Un)supported current tourism development in UNESCO protected site. The case of Old City of Dubrovnik // Economies, 5 (2017), 1; 9, 13 doi:10.3390/economies5010009 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Matić, M.; Puh, B.; Miloglav, B.CONSUMER PURCHASE FEATURES TOWARD NATURAL COSMETICS IN ONLINE ENVIRONMENT // INTEGRATED MARKETING Challenges of big data technology / Associate Professor Damir Dobrinić, PhD (ur.).
Zagreb: CRODMA (Croatian Direct Marketing Association), 2016. str. 21-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Matić, Matea; Puh, BarbaraConsumers' purchase intentions towards natural cosmetics // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 29 (2016), 1; 53-64 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Vrtiprah, Vesna; Ban, Ivo; Pavlić, Ivana; Vrdoljak-Raguž, Ivona; Mihajlović, Iris; Portolan, Ana; Puh, BarbaraStrategija razvoja turizma i odredbe o kruzing turizmu na području grada Dubrovnika - 1. faza, 2016. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
20.Matić, Matea; Puh, Barbara, Vlahović, VanjaIspitivanje kupovnih stavova potrošača prema prirodnoj kozmetici // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 2; 433-448 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Pavlić, Ivana; Portolan, Ana; Puh, BarbaraThe social impacts of tourism on local community's quality of life // Proceedings of 3rd International Scientific Conference: ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe - 2015: Sustainable Tourism, Economic Development and Quality Life
Opatija, 2015. str. 259-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Pavlić, Ivana; Mihajlović, Iris; Portolan, Ana; Puh, BarbaraIstraživanje tržišta potražnje za potrebe izradbe studija održivog razvoja Dubrovnika - obilježja turista, izletnika i posjetitelja s brodova na kružnim putovanjima - potrošnja i zadovoljstvo kvalitetom ponude grada Dubrovnika, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
23.Puh, BarbaraDestination image and Tourism Satisfaction: the Case of Mediterannean Destination // Mediterannean Journal of Social Sciences, 5 (2014), 13; 538-544 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Puh, BarbaraČimbenici percipiranog imidža turističke destinacije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 2; 483-506 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
25.Puh, BarbaraUtjecaj determinirajučih čimbenika na imidž turističke destinacije, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split