Pronađeno 105 radova, za izraz:
"PROJEKT: (Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (MZOS-010-0102590-2577))"
DODAJ/IZMIJENI OPERATORE PRETRAŽIVANJA
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMetrika marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
2.Horvat, Đuro; Kovačić, MarinkoMenaxhmenti ne ekonomine e vogel. Priština: Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija)
-
3.Horvat, Đuro; Tintor ŽeljkoNdermarresia. Priština: Kolegji Universitar Victory, 2008 (monografija)
-
4.Meler, MarcelBazat e Marketingut. Priština: Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija)
-
5.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
6.Meler, Marcel; Dukić, BranimirUpravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM), 2007 (monografija)
-
7.Grbac, Bruno; Meler, MarcelZnanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
8.Grbac, Bruno; Meler, MarcelRealizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
9.Grbac, Bruno; Meler, MarcelPrikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
1.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
2.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
3.Temeljne funkcije upravljanja / Horvat, Đuro (ur.). Zagreb: Edukator, 2007 (monografija)
-
1.Mesarić, Josip; Zekić-Sušac, Marijana; Dukić, BranimirAlati za uredsko poslovanje
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010 -
1.Turkalj, Željko; Ham, Marija; Fosić, IvanaThe synergy of sustainable tourism and agriculture as a factor of regional development management in Croatia // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 26 (2013), 1; 71-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroThe SME’s Role in the Tourism Industry Cluster Formation in the Republic of Croatia // TMC academic journal, 5 (2011), 2; 24-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Meler, MarcelStrategic Directions of Croatian Tourism Development // International journal of arts & sciences, 4 (2011), 6; 380-396 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Mesarić, Josip; Dovedan, Zdravko; Dukić, BranimirInformation and communication Technologies in European Research development // Informatologia, 42 (2009), 3; 209-221 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Meler, Marcel; Ham, MarijaEcotourism in the Republic of Croatia - Challenge for the Future // Journal of International Scientific Publications : Ecology & Safety, 3 (2009), 1; 83-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Ham, MarijaSegmentacija potrošača prema razini ekološke odgovornosti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 2; 183-202 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Horvat, ĐuroVrijednost u dobavnom lancu i savezima // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 1 (2008), 17-28 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Hajdaš Dončić, Siniša; Horvat, Đuro; Šmid IvanKlaster – model za interregionalno povezivanje kontinentalnih agroturističkih odredišta // Acta turistica nova, 1 (2007), 1; 99-116 (recenziran, članak, stručni)
-
2.Ham, MarijaDiskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl") // Suvremena trgovina, 32 (2007), 2; 42-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Trojak, Nataša; Horvat, Đuro; Perkov, DavorSuvremeni marketing i hrvatska gastronomija // Svijet hrane, III (2007), 7; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Meler, MarcelWine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Meler, Marcel; Magaš, DraganSustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), 2014. str. 230-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Meler, Marcel; Škoro, Miroslav(R)evolution of music marketing // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 52-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaStrategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje: Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. str. 1036-1047 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko:Sastavnice regionalnog razvoja Slavonije- konkurentnost u novoj ekonomiji // Zbornik radova / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek: Sveučilište Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet, 2013. str. 57-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Horvat, Đuro; Trojak, Nataša:Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 183-195 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Magaš, Dragan; Meler, MarcelCreation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur: International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. str. 131-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Dukić StojankaE-Marketing Model of Humanitarian and Religious Organizations in Terms of Developed e-Business // Proceidings of the ITI 2013, 35th International Conference on Information Tehnology Interface / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2013. str. 225-230 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, Stojanka;A model of harmonizing the optimal E-marketing of Croatian tourism product with the development of information and communication technologies // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 357-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ham, MarijaUnderstanding the influence of stakeholders as a basis for the adoption of green marketing strategy // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 173-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Ham, MarijaPricing Policy Management in the Context of Sustainability and Strengthening Environmental Awareness // Proceedings of the 1st International Conference on Marketing - ICOM 2013 / Rathnayake, Dilan (ur.).
Colombo: ICOM 2013 and Leap Business Management, 2013. str. 314-328 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić NenadCRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2013. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Meler, MarcelVinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“
Zagreb: Hrvatski farmer, 2013. str. xx-yy (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Horvat, Đuro; Perkov, DavorIndividual Resistance in Change Process // CBU International Conference Proceedings 2013 / Hajek, Petr (ur.).
Prag: Central Bohemia University, 2013. str. 19-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ham, Marija; Štimac, HelenaMarketing-based sustainable development education in Croatia // Sustainability: Rethinking vs materialization / Bogdanović, Ružica (ur.).
Beograd: STRAND – Sustainable urban society association, 2012. str. 58-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Dukić, Stojanka; Mesarić, Josip; Dukić, BranimirMarket research aimed at optimization of production programme in baking industry // Proceedings of 6th International Congress Flour-Bread'11 / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2012. str. 535-541 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavMobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, ICC - Intrentaional association for Cereal Scinece and Technology, 2012. str. 156-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 130-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavRelationship Improvement Model for Visitors of the Nature Park Kopački rit through Usage of Mobile Technology // Proceedings of the ITI 2011 33rd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler ; Vesna, Jarec ; Iva, Bekić, Zoran (ur.).
Zagreb: University Computing Centre, University of Zagreb, 2011. str. 385-390 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Ham, MarijaEnvironmentally oriented marketing communications as part of green marketing strategy // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan. (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. str. 381-403 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Meler, Marcel; Magaš, DraganCroatian tourism development in competitive conditions after the economic crisis - the role of strategic marketing planning // Proceedings of Educons University for social science. Book 2. / Dimitrijević, Bojan (ur.).
Srijemska Kamenica: Educons University, 2011. str. 153-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Dukić, Branimir; Meler, MarcelDeriving information superiority of the Croatian tourism product in virtual environment from a global CRM system // 22nd CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" - Proceedings / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism, “Dr. Mijo Mirković” and CROMAR, Croatian Marketing Association, 2011. str. 250-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Turkalj, Željko; Fosić, Ivana; Ham, MarijaDruštveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 76-85 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Dukić, Branimir; Meler, Marcel: Katić, MiroslavIntegrated information system model in the function of developing the value chain of the Croatian tourism product // Proceedings of 5th International Conference An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity – Challenges for Government and Business / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 1604-1613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Ham, Marija; Forjan, JosipaIstraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 225-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Maler, MarcelStrateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 193-202 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Meler, MarcelThe necessity of using marketing metrics in tourism // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 138-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Cerović. Zdenko; Horvat, ĐuroThe global trends on alcoholic beverage consumption // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 831-842 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Horvat, Đuro; Trojak, Nataša; Čelić, ManuelaMarketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010. str. 95-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Dukić, Branimir; Meler, MarcelCRM as instrument of bread production optimization in tourist destinations // 5th International Congress "Flour-Bread '09", Proceedings / Ugarčić-Hardi, Žaneta (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, University of Osijek, 2010. str. 159-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing as a factor of Croatian tourism development and competitiveness // Sustainable development and competitiveness / Gechev, Rumen (ur.).
Sofija: Stopanstvo university press, 2010. str. 69-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroA destinational tourism industry product: the SME’s role in the cluster formation in the Republic of Croatia // The 1st International Conference for Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Conference Proceedings / Kruja, Drita (ur.).
Skadar: Tourism Department, Economic Faculty, University of Skodra "Luigj Gurakuqi", Albania, 2010. str. 14-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Dukić, Branimir, Mesarić, Josip., Dukić, Stojanka.Bread marketing – yesterday, today, tomorrow // Proceedings of 5th International Congress FLOUR-BREAD '09 / Žaneta, Ugarčić-Hardy (ur.).
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 369-375 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Dukić, Branimir; Mihić, Mirela; Dukić, StojankaModel globalnog CRM sustava najenjenog unapređenju turističke ponude u Republici Hrvatskoj // Proceedings oft he ITI 2010, 32nd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.).
Zagreb: CRCE, 2010. str. 453-458 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Dukić, B.; Meler, M.; Mesarić, J.Conceptual Model for Promotion of Croatian Tourist Product Based on Integration of CRM and Web Technologies // Proceedings of the ITI 2009 31st International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: SRCE, University of Zagreb, 2009. str. 113-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Horvat, Đuro; Nedović Čabarkapa, MirjanaMenadžment logistike u modernom gospodarskom subjektu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu IX / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 21-29 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Grbac, Bruno; Meler, MarcelDesigning Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: Macromarketing Society & University of Adger, 2009. str. 160-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Meler, Marcel; Živković, MatejThe Meaning of Macromarketing in Transition Processes // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy“ / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: The Macromarketing Society, Inc. and the University of Adger, 2009. str. 147-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Horvat, Đuro; Meler, MarcelCluster Initiatives in the Republic of Croatia // MIC 2009 – Management International Conference "Creativity, Innovation and Management", Proceedings of the 10th International Conference / Ježovnik, Alen (ur.).
Koper: University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2009. str. 179-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Dujak, Davor; Ham, MarijaIntegracija načela zelenog marketinga u upravljanju opskrbnim lancem // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 67-94 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Ham, Marija; Forjan, JosipaStandardization of eco-labels as part of responsible marketing // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe), University of Pécs, Faculty of Business and Economics
Pečuh: University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. str. 295-302 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Dukić, Branimir; Meler, MarcelInformation provision model within the Slavonia- Baranya tourism cluster based on potentials of modern mobile communication technology // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe) / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. str. 163-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Horvat, ĐuroVažnost i uloga regije u strategiji razvoja klastera // 1st International conference "Vallis Aurea" 2008 Focus on: Regional Development Proceedings 19th september 2008 / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Pozega, Croatia & DAAM International Vienna, Austria, 2008. str. 0293-0301 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Biloš, AntunMobile Web Navigator in the Function of Providing Guests with Information on Tourist Offer // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 848-859 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Ham, Marija; Forjan, Josipa; Frajman-Jakšić AnitaMeasuring consumer environmental responsibility // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Proceedings: Book of Abstracts & CD ROM with full papers / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1448-1459 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Dukić, Branimir; Meler, MarcelCreating information infrastructure in tourism industry cluster development // 4th International Conference “ An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship” / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2008. str. 815-826 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Ham, Marija; Frajman-Jakšić, AnitaEcotourism in the Function of Regional Development of the Republic of Croatia // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 : New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 511-526 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Meler, Marcel; Ham, MarijaUtvrđivanje profila vjernosti u funkciji razvijanja odnosa s potrošačima // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 71-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Horvat, Đuro; Meler, MarcelModalities of networked partnerships in designing a tourism product // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 – New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 537-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Dukić, Branimir; Mesarić, Josip; Katić; MiroslavConceptual model of public opinion monitoring system using mobile phones (m-Referendum) // Proceidings of the ITI 2008 30th International Conference on Information Tehnology Interfaces / Luzar-Stiffler, Vesna ; Hjuz-Dobric, Vesna ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2008. str. 595-600 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroStrukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2007. str. 309-320 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Trojak, NatašaIssues of unethical behaviour in marketing research // Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper, University of Primorska, MI 2007 – Management International Conference, Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Žižmond, Egon (ur.).
Portorož: Univerza na Primorskem, 2007. str. 97-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Mlivić Budeš, ElviraMarketing Strategy and Internet // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper: University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. str. 455-463 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Horvat, Đuro; Meler, Marcel; Trojak, NatašaIssues of unethical behaviour in marketing research // Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Bojnec, Štefan (ur.).
Koper: University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2007. str. 97-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroStrukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma" / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer d.d., 2007. str. 309-320 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Ham, Marija; Fosić, Ivana; Crnković, BorisDiskontne prodavaonice na hrvatskom tržištu // VII. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu" / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 207-224 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Katić, MiroslavMobile Visitor Information System on Available Accommodation Capacity // 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. str. 101-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Mesarić, Josip; Dukić, BranimirAn Approach to Creating Domain Ontologies for Higher Education in Economics // Conference Proceedings ITI 2007: 29th International Conference on Information Technology Interfaces / Lužar-Stiffler, V., Hljuz Dobrić, V. (Eds.) (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2007. str. 75-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Dukić, BranimirPotentials of the Internet in the Function of Financing Humanitarian (Non-Profit) Organizations Project in Transition Countries // Conference Proceedings ITI 2004: 26th International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Hljuz - Dobrić, Vesna (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2004. str. 87-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Horvat, Đuro; Trojak, NatašaSpecifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu Gastro Grupe d.o.o. // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 284-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Mesarić, Josip; Dovedan, Zdravko; Dukić, BranimirIskorištenost ICT potencijala u kurikulumima studija ekonomije u Republici Hrvatskoj // Society and Technology 2009. / Juraj Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. str. 25-25 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
1.Ružić, Drago; Dukić, Branimir; Biloš, AntunIstraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 725-741 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
2.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketing - temelj uspješnog poslovanja // XI. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu: Konkurentnošću do izvoza
Šibenik, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
1.Portolan, AnaUtjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
2.Jukić, DinkoMarka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Marija HamEkološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
4.Živković, MatejProvedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
5.Horvat, ĐuroMarketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
6.Horvat, ĐuroMarketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
-
1.Križanec, SandraOdnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
2.Turčinović, TihanaUčinkovitost društvenog marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Klarić Kaluđer, KsenijaUpravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
4.Eljuga, MarkoFinanciranje i kontrola poslovne funkcije marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
5.Arambašić, SanjaMarketing u obrazovanju, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
6.Beaković, SilvijaCRM - strategija dugoročno uspješnog poslovanja poduzeća, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
7.Telarović, DoroteaUloga prometa u regionalnom razvoju poduzetništva u turizmu, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
1.Prkačin, EsmeraldaIstraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
2.Gavranović, DarijaKonkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Vukelić, MarinaPoduzetničkim ponašanjem do uspjeha, 2009., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
4.Ham, MarijaIstraživanje potrošača u funkciji razvitka zelenog marketinga, 2008., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
1.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Lui, OlgaOpravdanost razvijanja Obrtničkog učilišta Zagreb, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
2.Meler, Marcel; Mlivić Budeš, Elvira; Tintor, ŽeljkoOpravdanost modela klasterizacije – integriranog poslovanja Gastro Grupe d.o.o., 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).