Pregled po ustanovi: Nacionalni centar (MB: 327)
Pronađeno 121 radova
-
1.Bouillet, Dejana; Antulić Majcen, SandraPotential for preventing the risk of social exclusion of children in Early Childhood Education and Care in Croatia // The Journal of Pedagogy, 13 (2022), 2; 5-27 doi:10.2478/jped-2022-0006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Ćurković, Natalija; Bugarin, Jelena; Lukačin, LorelajPsychological Distress of High School Graduates During Social Distancing in Croatia // European Journal of Mental Health. WELL-BEING IN SOCIAL AND ECOLOGICAL CONTEXT, 17 (2022), 2; 20-30 doi:10.5708/EJMH.17.2022.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Majić, Ana; Zelić, Ivica; Ćurković, NatalijaPOVEZANOST OBJEKTIVNIH I SUBJEKTIVNIH PROCJENA DAROVITOSTI UČENIKA // XXIII. Dani psihologije u Zadru. Knjiga sažetaka. / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Ćurković, NatalijaPROBLEM SOLVING AS A KEY COMPETENCE IN A MODERN WORLD: HOW TO TEACH IT AND HOW TO EVALUATE IT? // SETI III 2021. Book of Proceedings / Ristić, Vladica ; Smoljić, Mirko ; Maksin, Marija ; Đolić, Slobodanka ; Dražić, Gordana (ur.).
Zagreb: IRASA – International Research Academy of Science and Art Department for the Republic of Croatia, 2021. str. 164-175 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ćurković, NatalijaTko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti? // ENTER konferencija. Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, ostalo, stručni) -
6.Ćurković, Natalija; Fulgosi, Sanja; Katavic, IvanaTime Spent in School: Does it Count? // Program IEA IRC 2021
Dubai: IEA, 2021. 142, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Curkovic, Natalija; Thomson, NatanMaintaining Exam Security Through Digitalisation: An Application of Psychometric Forensics to Improve Validity // E-ATP 2021 Full Program
online: European Association of Test Publishers, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća / Ćurković, Natalija ; Fulgosi, Sanja ; Katavić, Ivana ; Mladinić, Hrvoje (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2021 (monografija)
-
9.Ćurković, Natalija; Lukačin, Lorelaj; Katavić, IvanaŽivotne navike djece i mladih tijekom socijalne izolacije uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 271-290 doi:10.5559/di.30.2.05 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Ćurković, Natalija; Fulgosi, Sanja; Katavić, Ivana; Mladinić, HrvojeKompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2021 (monografija)
-
11.Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, MargaretaŠto hrvatski petnaestogodišnjaci misle o svojim sposobnostima i boje li se neuspjeha?, 2021. (izvještaj).
-
12.Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, MargaretaJesu li hrvatski petnaestogodišnjaci sretni i zadovoljni životom?, 2021. (izvještaj).
-
13.Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, MargaretaImaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?, 2020. (izvještaj).
-
14.Škoda Đurin, Janja; Mikulić, Gabrijela; Ćurković, NatalijaNominacijski upitnici u identifikaciji darovitih učenika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 431-448 (domaća recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
15.Ćurković, Natalija; Krašić, Sandro; Katavić, IvanaStavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 5; 5-24 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, Margareta; Elezović, InesPISA 2018: GLOBALNE KOMPETENCIJE UČENIKA Međunarodno istraživanje znanja i vještina učenika. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2020 (ostalo)
-
17.Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, MargaretaŠto kažu učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj o svojemu profesionalnom razvoju?, 2020. (izvještaj).
-
18.Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, MargaretaKako učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika poučavaju – perspektiva učitelja, nastavnika i učenika, 2020. (izvještaj).
-
19.Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, MargaretaNastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj, 2020. (izvještaj).
-
20.Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta; Batur, MatijaTALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2020 (ostalo)
-
21.Fulgosi, Sanja; Banković-Mandić, Ivančica; Čilaš Mikulić, Marica; Nevistić, Viktorija; Pavičić Dokoza, Katarina; Rafaj Kostelić, AnitaProvjeravanje znanja hrvatskog jezika za djecu nečitače u hrvatskom kao J2 // Međunarodni znanstveni skup 4. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti
Čakovec, Hrvatska, 2019. (predavanje, recenziran, ostalo, stručni) -
22.Ćurković, Natalija; Korda, Matea; Fulgosi, Sanja; Tretinjak, IraAnaliza povezanosti ispita državne mature i nastave u srednjim školama. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2019 (monografija)
-
23.Antulić Majcen, Sandra; Ćurković, Natalija; Bukvić, SnježanaKoristimo li uistinu sve potencijale u radu s darovitim učenicima? – rezultati istraživanja u hrvatskim osnovnim školama // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Ćurković, Natalija; Pavlin-Bernardić, Nina; Kozina, MihaelKonceptualni okvir i razvoj instrumenta za identifikaciju darovitih desetogodišnjaka u području matematike // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni) -
25.Novak, Josip; Brođanac, PredragŠto JE BOLJI PREDIKTOR USPJEHA IZ MATEMATIKE I FIZIKE – STAVOVI PREMA MATEMATICI ILI KAPACITET RADNOG PAMĆENJA // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 65 (2019), 1-2; 31-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Vranković, Biljana; Vuk, Ružica; Šiljković, ŽeljkaDeset godina provedbe ispita državne mature iz Geografije – stanje i perspektive // 7. hrvatski geografski kongres, Čakovec, 9.-11. listopada 2019., Knjiga sažetaka / Orešić, D. ; Lončar, J. ; Maradin, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2019. str. 245-250 (predavanje, domaća recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
27.Vranković, Biljana; Vuk, Ružica; Curić, ZoranTrends in Evaluation of Geographic Knowledge and Skills in the Republic of Croatia // PROCEEDINGS International Scientific Symposium NEW TRENDS IN GEOGRAPHY October 3 - 4, 2019 Ohrid, Republic of North Macedonia / Apostolovska Toshevska, Biljana (ur.).
Ohrid: Makedonsko Geografsko Društvo, 2019. str. 423-433 -
28.Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta; Batur, Matija; Fulgosi, SanjaPISA 2018: REZULTATI, ODREDNICE I IMPLIKACIJE Međunarodno istraživanje znanja i vještina učenika. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2019 (ostalo)
-
29.Vranković, Biljana; Vuk, Ružica; Tretinjak, IraKompetencije nastavnika Geografije – između tradicije i suvremenosti // 6. Dani Šime i Ante Starčevića znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem ; Učitelj – između tradicije i suvremenosti / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2019. str. 108-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, MargaretaTALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cjeloživotni učenici: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2019 (ostalo)
-
31.Ćurković, NatalijaProcjena pouzdanosti ocjenjivača esejskih zadataka u standardiziranim ispitima koji ispituju jezične vještine // 11. Stručno i znanstveno savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika (SIH)
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
32.Ćurković, Natalija; Marković, NenadIspitivanje povezanosti ispita državne mature i nastave Biologije i Kemije. Analiza provedenih fokusnih grupa sa srednjoškolskim nastavnicima. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2018 (monografija)
-
33.Novak, JosipOdnos radnog pamćenja, ispitne anksioznosti, savjesnosti, socioekonomskog statusa i školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 4; 479-504 (recenziran, članak, znanstveni)
-
34.Ćurković, Natalija; Džida, Marija; Kapović, IvaProcjena pouzdanosti ocjenjivača eseja na ispitima državne mature // 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje - Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
35.Bosnić, Yukari; Pernjek, Jasminka; Kapović, Iva; Džida, MarijaPovezanost nekih karakteristika ocjenjivača i kvalitete ocjenjivanja eseja na jezičnim ispitima državne mature // 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje - Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 38-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Vranković, Biljana; Fulgosi, SanjaRezultati terenskoga istraživanja // Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma / Batur, Matija (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 219-235 -
37.Batur, Matija; Elezović Ines; Šabić JosipPoglavlje 4: Rezultati anketnoga istraživanja učenika i nastavnika // Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma / Batur, Matija (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 145-216 -
38.Žitnik, ZoranProjekt Nacionalni ispiti iz matematike u osmim razredima osnovnih škola (NI-OŠ-MAT) 2011. - 2014 .: Rezultati izrade standardiziranoga ispita i prikaz učeničkih postignuća, 2017. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
39.Vuk, Ružica; Vranković, BiljanaUTJECAJ DEMOGRAFSKIH PROCESA NA ORGANIZACIJU PRIMARNOGA OBRAZOVANJA U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 287-300 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
40.Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Elezović, Ines; Rukavina, Izvor; Pažur, Monika; Vahtar, Dorijan; Čehulić, Mateja; )(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija)
-
41.Buljan Culej, JasminkaTIMSS 2015 Encyclopedia, Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science // TIMSS 2015 Encyclopedia, Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science / Ina V.S. Mullis, Michael O. Martin, Shirley Goh, and Kerry Cotter (ur.).
Chestnut Hill (MA): TIMSS & PIRLS International Study Center, 2015. str. 1-13 -
42.Gjeri Robić, Natalija; Žitnik, Zoran; Tretinjak, Ira; Lankaš, Tatjana; Ćurković, Natalija; Vučić, Marijana; Petanjek, Vanda; Šabić, Josip; Matoic, Irena; Peranić, Mario; Zadelj, ZlatkoProjekt: Razvoj završnih ispita na kraju obrazovnih ciklusa - Stručno izvješće, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
43.Vuk, Ružica; Vranković, Biljana; Orešić, DanijelGeografija na državnoj maturi (2010.-2012.) - analize i preporuke. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2015 (monografija)
-
44.Buljan Culej, JasminkaPIAAC Istraživanje kompetencija odraslih osoba Implikacije za obrazovanje, osposobljavanje i tržište rada u Hrvatskoj, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
45.Buljan Culej, JasminkaPreporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011., 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
46.Buljan Culej, JasminkaImplementation of the European Research Project ESLC in Primary Schools in the Republic of Croatia // Early Foreign Language Learning and Teaching: Perspective and Experience / Gačić, Milica and Šamo, Renata (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 38-54 -
47.Ćurković, Natalija; Ćurković, PetarWhat cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation. // Global and local challenges for best practices in assessment / Elosua, Paula (ur.).
San Sebastián: University of the Basque Country, 2014. str. 135-136 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
48.Vranković, Biljana; Bodin Petrov, BojanaSuradnja školskih timova za kvalitetu i suradnika mreže podrške samovrednovanju škola // Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 81-97 -
49.Vizek Vidović, Vlasta; Žižak, Antonija; Vranković, BiljanaSuradnici mreže podrške samovrednovanju škola - uloga, zadatci i edukacije // Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 69-80 -
50.Muraja, Jasmina; Vranković, Biljana; Drvodelić, MajaPrioritetna područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 27-34