Pregled po ustanovi: Učiteljski fakultet, Rijeka (MB: 299)
Pronađeno 529 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Grazzani, Ilaria; Cavioni, Valeria; Conte, Elisabetta; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabine; Tatalović Vorkapić, Sanja et al.PROMOTING MENTAL HEALTH IN SCHOOLS: Evaluating the effectiveness of the PROMEHS Programme in improving students’ and teachers’ social and emotional competence, resilience and mental health, 2022 (monografija)
-
2.Trajkovski, BiljanaKineziološke aktivnosti predškolske djece. Zagreb: Školska knjiga, 2022 (prirucnik)
-
3.Lazzarich, MarinkoHrvatski jezik u primarnome obrazovanju. Zagreb: Alfa, 2022 (monografija)
-
4.Anđić, DunjaIGRA, PRIRODA I ODRŽIVI RAZVOJ: KAKO POTAKNUTI POVEZANOST S PRIRODOM DJECE RANE I (PRED)ŠKOLSKE DOBI?. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
-
5.Petrić, VilkoKineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
-
6.Bouillet, Dejana; Blanuša Trošelj, Danijela; Skočić Mihić, Sanja; Petrić, VilkoInkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2021 (prirucnik)
-
7.Petrić, VilkoOsnove kineziološke edukacije. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (ostalo)
-
8.Tatalović Vorkapić, SanjaKako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu? : Podrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe, Psihologija dobrobiti djece vol. 2. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Grad Rijeka, 2021 (monografija)
-
9.Vujičić, Lidija; Petrić, VilkoIntegrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (monografija)
-
10.Marić, MirnaGlazba iz arhiva srednjobosanskih franjevačkih samostana: Fojnica, Kraljeva Sutjeska i Kreševo. Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2020 (monografija)
-
11.Lazzarich, MarinkoNeka bude Orijent ; 1919.-2019., 2019 (monografija)
-
12.Petrić, VilkoKineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019 (Sveučilišni udžbenik)
-
13.Verdonik, MajaLutkarski žanrovi na sceni Gradskoga kazališta lutaka Rijeka i suvremeno hrvatsko lutkarstvo (2011. - 2019.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019 (Znanstvena knjiga)
-
14.Trajkovski, BiljanaPrimjena elementarnih igara u radu s djecom u području Tjelesne i zdravstvene kulture (video). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018 (prirucnik)
-
1.MODERN CHALLENGES IN EDUCATION / Tatjana Devjak, Lidija Vujičić, Petra Pejić Papak (ur.). Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023 (monografija)
-
2.Mjesto i uloga slikovnice u odgoju i obrazovanju danas i sutra / Verdonik, Maja (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (zbornik)
-
3.Snaga znanja je u zajedništvu / Vujičić, Lidija ; Mezak, Jasminka (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (monografija)
-
4.Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata / Petra Pejić Papak, Darjo Zuljan, Lidija Vujičić (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (monografija)
-
5.Implementacija teorije u praksu ili nema dobre teorije bez dobre prakse / Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (monografija)
-
6.Supporting Children’s Well-Being During Early Childhood Transition to School / Tatalović Vorkapić, Sanja ; LoCasale-Crouch, Jennifer (ur.). Hershey (PA): IGI Global, 2021 (monografija) doi:10.4018/978-1-7998-4435-8
-
7.POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.). Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019 (monografija) doi:10.4312/9789610601951
-
8.Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities / Lazzarich, Marinko (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019 (zbornik sažetaka)
-
9.Dječje pjesme Josipa Kaplana / Marić, Mirna (ur.). Ronjgi : Viškovo: Ustanova Ivan Matetić Ronjgov, 2017 (Zbirka pjesama s metodičkim pristupom i partiture)
-
1.Plešec Gasparič, Romina; Pejić Papak, Petra; Valenčič Zuljan, MilenaTeachers’ Perceptions of Flipped Learning and Teaching: Planning, Implementation and Evaluation // MODERN CHALLENGES IN EDUCATION / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.).
Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023. str. 185-216 -
2.Pejić Papak, Petra; Pejčić, Tena; Bandera Mrakovčić, Tatjana; Vukonić Žunič, JasnaFULL-DAY EDUCATIONAL WORK: ORGANISATION OF STUDENT- ORIENTED ACTIVITIES // Modern Challenges in Education / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.).
Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Sloveni, 2023. str. 123-148 -
3.Vujičić, Lidija; Jularić, Martina; Car Mohač, Daniela; Petrić, VilkoTHE INSTITUTIONAL CONTEXT OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND INTEGRATED LEARNING: RESEARCH, TRACKING, EVALUATION // Modern Challenges in Education / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.).
Rijeka : Ljubljana: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023. str. 1-295 -
4.Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, LidijaPreschool Teachers’ Educational Paradigm and the Structural Dimensions of Culture in Institutions of Early and Preschool Education: The Experience of Slovenia // Modern Challenges in Education / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.).
Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023. str. 55-89 -
5.Petrić, Vilko; Vujičić Lidija; Jančec, LucijaThe Correlation Between Integrated Learning and Movement in the Function of a Modern Approach to Teaching // Teaching for the Future in Early Childhood Education / Licardo, Marta ; Mezak, Jasminka ; Gencel, Ilke Evin (ur.).
Maribor: University of Maribor, 2023. str. 59-76 doi:10.18690/um.pef.2.2023 -
6.Jančec, Lucija; Mezak, Jasminka; Pejčić, TenaAttitudes of students, future educators towards creativity in relation to the development of algorithmic thinking skills // Teaching for the Future in Early Childhood Education / Licardo, Marta ; Mezak, Jasminka ; Gencel, Ilke Evin (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2023. str. 27-39 -
7.Skočić Mihić, Sanja; Janković, Zorica; Tatalović Vorkapić, Sanja; Sekušak Galešev, SnježanaHow to Strengthen a Child’s Vulnerability by Providing Support at School Case Story from Croatia // Reframing Mental Health in Schools: Using Case Stories to Promote Global Dialogue / Kaith, Erin ; Maich, Kimberly (ur.).
London : Delhi: Rowman & Littlefield, 2022. str. 103-116 -
8.Pejčić, Tena; Zovko, AnitaStručno usavršavanje i podrška odgojno-obrazovnim djelatnicima u provedbi nastave na daljinu // Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 457-478 -
9.Tomljenović, Zlata; Novaković, Svetlana; Blašković, JelenaStavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19 // Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić ; Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 355-375 -
10.Arrigoni, Jasna; Pejić Papak, PetraExperiences in organized training of teachers to work with gifted and talented children in Croatia and the worldwide // Giftedness as an Educational and Scientific Challenge / Herzog, Jerneja (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2022. str. 25-38 -
11.Pejić Papak, PetraUčitelj-kreator poticajnog okruženja za suradničko učenje // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar_Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. str. 261-284 -
12.Smolić Batelić, Aleksandra; Jančec, LucijaNeeds of Generation Alpha and Activities of Self- Actualisation through music in Early Childhood Education Institutions // Poremećaji u ponašanju djece i mladih / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.).
Banja Luka: Centar modernih znanja, 2022. str. 419-424 doi:10.7251/ZCMZ0122419S -
13.Jančec, Lucija; Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, LidijaSkriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove // ZBORNIK Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević // BOOK OF PROCEEDINGS STOO2, Contemporary Themes in Education – CTE 2, In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja ; Jenko Miholić, Srna ; Jurkić Sviben, Tamara ; Oreški, Predrag ; Pavin Ivanec, Tea ; Prskalo, Ivan ; Tomić, Draženko ; Vignjević, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar, 2022. str. 1-20 -
14.Blašković, Jelena; Novaković, Svetlana; Tomljenović, ZlataSocijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave // Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-12 -
15.Petrić, Vilko; Konestabo, Katarina; Ljubičić, SanjaPhysical activity and modern technology: analysis of opportunities preschool teachers to encourage childrens's motor development // GIFTEDNESS AS AN EDUCATIONAL AND SCIENTIFIC CHALLENGE / Herzog, Jarneja (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2022. str. 221-231 -
16.Pejčić, Tena; Lončarić, Darko; Pejić Papak, PetraPrijevod, prilagodba i provjera metrijskih karakteristika upitnika o stavovima učitelja o formativnom vrednovanju // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 98-99 -
17.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaExploring Teachers’ Educational Needs for Fostering Creativity in the Classroom // Voices from the classroom: A Celebration of Learning / Chiou, Vana ; Geunis, Lotte ; Holz, Oliver ; Oruç Ertürk, Nesrin ; Shelton, Fiona (ur.).
Münster : New York: Waxmann, 2021. str. 51-64 -
18.Vujičić, LidijaUčenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2021. str. 30-71 -
19.Pejić Papak, Petra; Zuljan, Darjo; Valenčič Zuljan, MilenaStjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i izvedbu projektnih aktivnosti u praksi // Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 106-137 -
20.Pejić Papak, PetraKreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 12-29 -
21.Lazzarich, MarinkoUn amarcord fiumano: la riflesione umanistica sull¨identita della citta di Fiume // Flumen Fiume Rijeka. Crocevia interculturale d’Europa / Bianco, Elisa ; Bocale, Paola ; Brigadoi Cologna, Daniele ; Panzeri, Lino (ur.).
Milano: Centro di Ricerca sulle Minoranze dell’Università degli Studi dell’Insubria, 2021. str. 95-108 -
22.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, AkvilinaPromoting Resilience in Kindergartens and Schools: Qualitative Analyses of Teachers’ Experiences in Croatia // Voices from the Classroom: A Celebration of Learning / Chiou, Vana ; Geunis, Lotte ; Holz, Oliver ; Oruç Ertürk, Nesrin ; Shelton, Fiona (ur.).
Münster: Waxmann, 2021. str. 366-377 -
23.Crnić Novosel, Mirjana; Opašić, MajaSličnosti i razlike frazema novoštokavskih ikavskih govora // Kroz prostor i vrijeme : zbornik u čast Miri Menac-Mihalić / Frančić, Anđela ; Kuzmić, Boris ; Malnar, Marija (ur.)., 2021. str. 371-387
-
24.Rončević, Nena; Lončarić, DarkoValidacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 115-145 -
25.Lazzarich, MarinkoOsnovan je Kvarner - Quarnero // Rijeka bijelih snova / Ogurlić, Dragan (ur.).
Rijeka: Naklada Val, 2020. str. 53-72 -
26.Lazzarich, MarinkoSocijalizacijska uloga učitelja u radu s učenicima s problemima u ponašanju // Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo / Orel, Mojca, Brala-Mudrovčić, Jasminka, Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 518-530 -
27.Pejić Papak, Petra; Mohorić, MelanijaPoticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 162-172 -
28.Zuljan, Darjo; Pejić Papak, Petra; Valenčič Zuljan, MilenaRaziskovalni pouk ob mikroskopiranju v kontekstu medpredmetnega sodelovanja učiteljev // Medpredmetno povezovanje : ot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev / Volk, Marina ; Štemberger, Tina ; Sila, Anita ; Kovač, Nives (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, 2020. str. 179-195 -
29.Vujičić, LidijaPRESCHOOL TEACHER AS A REFLECTIVE PRACTITIONER AND THE ROLE OF DOCUMENTATION IN THE DEVELOPMENT OF REFLECTIVE PRACTICE: TOWARDS THE RESEARCH FEATURE OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT // ICERI2020 Proceedings - 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 9th - 10th of November, 2020. / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 6559-6567 -
30.Vujičić, LidijaCHILDREN'S PARTICIPATION IN THE CREATION OF LIVING SPACE IN THE INSTITUTION OF EARLY AND PRESCHOOL EDUCATION // EDULEARN20 Proceedings - 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 6th-7th, 2020 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 0869-0878 -
31.Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, LidijaCulture of the Educational Institution and the Professional Development of Preschool Teachers: Dynamism and Interdependence Towards the Improvement of Educational Practice // EDULEARN20 Proceedings - 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 6th-7th, 2020 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 1138-1148 doi:10.21125/edulearn.2020 -
32.Boneta, Željko; Miletić, Nataša; Ivković Hodžić, ŽeljkaČitalački kulturni kapital roditelja i čitalačka socijalizacija njihove djece rane i predškolske dobi // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 31-44 -
33.Ivković, Željka; Boneta, Željko; Kosić, LucijaThe Role of Parents’ Attitudes in Accepting Male Teachers in Kindergartens in Contemporary Croatia // SOCIOCULTURAL DIMENSIONS OF CHILDHOOD / Bankova, Petya ; Janning, Michelle ; Le Guennec, Aude ; Tsaneva, Elya ; Periklieva, Violeta (ur.).
Sofija: Prof Marin Drinov Publishing House of BAS, 2020. str. 136-146 -
34.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataPersonal and Professional Well-Being Among Early Childhood Teachers: Are They Related? // Psycho-Social Perspectives on Mental Health and Well-Being / Srinivasan, Padmanaban ; Chittaranjan, Subudhi (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2020. str. 255-280 doi:10.4018/978-1-7998-1185-5.ch013 -
35.Petrić, Vilko; Blažević, Iva; Novak, DarioPhysical Education and School Sport in Croatia // Research on Physical Education and School Sport in Europe / Naul, Roland ; Scheuer, Claude (ur.).
Aachen: Meyer & Meyer Verlag, 2019. str. 38-58 -
36.Tatalović Vorkapić, Sanja; Polanec, ElmaKojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi // ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ” / Kolar Billege, Marina (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 107-117 -
37.Marić, Mirna; tatalović Vorkapić, Sanja; Bralić, DorisGlazba i dijete s posebnim potrebama // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih ZBORNIK RADOVA / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 148-161 -
38.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaKompetencije budućih odgajatelja iz područja prijelaza i prilagodbe: Analiza studijskih programa i implikacije za promjene // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih zbornik radova / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 309-324 -
39.Tatalović Vorkapić, SanjaPodrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece u Hrvatskoj: Prikaz tri znanstveno-stručna projekta // EDUVision 2019 – Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2019. str. 69-83 -
40.Katić, Vesna; Tatalović Vorkapić, SanjaHow future preschool teachers perceive the devekopment of early literacy skills through play – Implications for the improvement of new competencies // Requirements and approaches for contemporary teacher training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 115-124 -
41.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaThe challenges of transition and adaptation among early and preschool aged children from the early childhood educators' perspective // Requirements and approaches for contemporary teacher training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 199-212 -
42.Tatalović Vorkapić, Sanja; Osojnak, LanaSensory integration as the path for nurturing toddlers’ well-being // Early Childhood Education and Care of Children under the Age of Three / Čotar konrad, Sonja ; Borota, Bogdana ; Rutar, Sonja ; Drljić, Karmen ; Jelovčan, Giuliana (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2019. str. 223-243 -
43.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lisjak, KoranaThe Comparison of Parents' Perceptions of Early Educators' Real and Ideal Personality and Optimism: What Personality and Optimism Educators Should Have? // Handbook of Research on Educator Preparation and Professional Learning / Drew, Polly ; Christie, Martin ; Kenan, Dikilitaş (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2019. str. 231-258 doi:10.4018/978-1-5225-8583-1.ch014 -
44.Tatalović Vorkapić, SanjaChildren's well-being during transition periods in Croatia: The proposal of empirical validation of Ecological-dynamic model. // INTED2019 Proceedings, 13th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 265-276 doi:10.21125/inted.2019.0130 -
45.Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, AkvilinaThe Culture of Relations - a Challenge in the Research of Educational Practice in Early Education Institutions // Quality of Education: Global Development Goals and Local Strategies / Orlović Lovren, Violeta ; Peeters, Jan ; Matović, Nataša (ur.).
Beograd: Odeljenje za etnologiju i antropologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu ; Department of Social Work and Social Pedagogy at Ghent University,, 2019. str. 137-153 doi:UDK 373.2:316.7(497.5)(497.11)(497.4)-057.4 -
46.Vujičić, Lidija; Petrić, Vilko; Novak, DarioCorrelation between the Stimulating Spatial Environment and Children’s Movement in Institutions for Early Education // Physical Education in Early Childhood Education and Care Researches – Best Practices – Situation / Antala, Branislav ; Demirhan, Giyasettin ; Carraro, Attilio ; Oktar, Cagla ; Oz, Hakan ; Kaplánová, Adriana (ur.).
Bratislava: Slovak Scientific Society for Physical Education and Sport ; Fédération Internationale d´Éducation Physique et Sportive (FIEP Europe), 2019. str. 165-174 -
47.Čepić, Renata; Šćulac, VanessaThe Context and Challenges of the Preschool Teachers´ Professional Development: a Qualitative Analysis // Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč : Zürich: LIT Verlag, 2019. str. 51-62 -
48.Kalin, Jana; Čepić, RenataSklepni razmislek (str. 107-116) /Concluding remarks(pp.227-237) // POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 107(227)-116(237) doi:10.4312/9789610601951 -
49.Šteh, Barbara; Kalin, Jana; Čepić, RenataStatus učiteljev in učiteljskega poklica: pogledi od znotraj (str. 47-66) / Status of the teacher and the teaching profession: views from within (pp.159-180) // POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 47(159)-66(180) doi:10.4312/9789610601951 -
50.Čepić, Renata; Kalin, Jana; Šteh, BarbaraPoklicni razvoj učiteljev: kontekst, perspektive in izzivi (str. 21-45)/ Teachers' professional development: Context, perspectives, and challenges (pp. 133-158) // POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 21 (133)-45 (158) doi:10.4312/9789610601951 -
51.Čepić, Renata; Kalin, JanaUvod / Introduction U: POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence (str. 11-19)/ TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies (pp. 123-131) // POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 11(123)-19(131) doi:10.4312/9789610601951 -
52.Kalin, Jana; Čepić, RenataPredgovor /Foreword, U: POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence (str. 7-9) TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies (pp. 119- 122) // POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Ljubljana : Rijeka: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 7(119)-9(122) doi:10.4312/9789610601951 -
53.Podnar, Hrvoje; Petrić, Vilko; Višković, SandraPhysical Education Teacher Education in Croatia // European Physical Education Teacher Education Practices: initial, induction, and professional development / MacPhail, Ann ; Tannehill, Deborah ; Avsar, Zuleyha (ur.).
Maidenhead: Meyer & Meyer Sport, 2019. str. 53-66 -
54.Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, AkvilinaEducational Paradigm and Professional Development: Dimensions of the Culture of Educational Institution // Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education / Vodopivec Lepičnik, Jurka ; Jančec, Lucija ; Štemberger, Tina (ur.)., 2019. str. 77-103 doi:10.4018/978-1-5225-5799-9.ch005
-
55.Tatalović Vorkapić, Sanja; Prpić, Igor; Hržić- Zvardon, MajaPositive psychology and children's health: determinants of positive thinking and life satisfaction among parents of preschool children with and without developmental difficulties // Advances in Psychology Research, vol 136 / Columbus, Alexandra M. (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2019. str. 1-44 -
56.Pejić Papak, Petra; Arrigoni, Jasna; Ivković, ŽeljkaRelationship between Encouraging Excellence in Pupils and Teachers’ Attitudes towards Science: An Example from Croatia // Teaching Gifted and Talented Children in A New Educational Era / Kukanja Gabrijelčič, Mojca ; Seničar Željeznov, Maruška (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, 2018. str. 99-117 doi:10.26493/978-961-7055-22-1 -
57.Lazzarich, MarinkoIl "lupacchiotto" fiumano nella Citta eterna // Sciabbolone! Vita sportiva del fiuman Rodolfo Volk, campione indimenticato della A. S. Roma / Di Giuseppe, Giorgio (ur.).
Rim: Aracne editrice, 2018. str. 327-328 -
58.Tatalović Vorkapić, SanjaSlični, a opet različiti… - Analiza odnosa između osobina ličnosti, smisla za humor i stavova prema primjeni humora u radu odgajatelja // Identitet i različitost u odgoju I obrazovanje: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno- stručnoga skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 37-57 -
59.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, MajaPreschool children’s temperament and their strengths and difficulties: Teachers’ assessment of their relationship // Protection and promotion of the well-being of children, youth, and families: Selected Proceedings of the 1st International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2018. str. 11-28 -
60.Trajkovski, Biljana; Pejčić, AleksandraCORRELATION BETWEEN CHILDREN’S BIRTH HEIGHT AND WEIGHT AND THEIR KINANTHROPOLOGICAL CHARACTERISTICS DURING PRESCHOOL AGE // Developmental determinants of preschool and school aged children / Blažević, Iva ; radetić- Paić, Mirjana ; Benassi, Loris (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. str. 13-24 -
61.Lazzarich, Marinko; Vlahović, MarijaTeachers and Challenges of Digital Technology // Oblikovanje inovativnih učnih okolij / Štemberger, Tina ; Čotar ; Konrad, Rutar, Sonja ; Žakelj, Amalija (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2018. str. 163-176 doi:10.26493/978-961-293-139-1.163-176 -
62.Anđić, DunjaEcological Knowledge And Values as part of Competencies Development of Future Preschool and Elementary School Teachers. // Transfer of Studies Regarding Enviromental problems to the Field of Economy through Education. / R.Celec, ed (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2018. str. 7-26 -
63.Anđić, Dunja; Piršl, Elvi; Ćurić, AntoniaEducation of Teachers in The Republic of Croatia: Challenges and Expectations in The European Surroundings // International Handbook on Teacher Education Worldwide - Revised and Augmented Edition / Karras G., Konstantinos ; Wolhuter, Charl C. (ur.).
Nikozija: HM Publishers, 2018. str. 330-343 -
64.Vidović, Ester; Vidović, SilviaGender Issues in Roald Dahl´ s Novel Matilda // Engendering Difference: Sexism, Power and Politics / Gadpaille, Michelle ; Kondrič Horvat, Vesna ; Kennedy, Victor (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. str. 219-230 -
65.Butković, Matea; Vidović, EsterUniversity Students´ Perceptions of Their English Language Needs // Socio-Humanistic Determinants of Education: Language, Art and Cultural Heritage / Gortan-Carlin, Ivana Paula (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 5-39 -
66.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lacmanović, Sara; Katić, VesnaGratitude and Prosocial Behaviour Among Preservice Preschool Teachers: Their Significance in the Future Educational Work // Scientific Concepts Behind Happiness, Kindness, and Empathy in Contemporary Society / Silton, R. Nava (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2018. str. 43-75 doi:10.4018/978-1-5225-5918-4.ch003 -
67.Arrigoni, Jasna; Tatalović-Vorkapić, SanjaStudents’ attitudes toward education of gifted children and competencies as future teachers: Case study from Croatia // Curriculum development for gifted education programs / Cannaday, Jessica (ur.)., 2018. str. 19-42 doi:10.4018/978-1-5225-3041-1.ch002
-
68.Trajkovski, Biljana; Horvat, Nina; Tomac, ZvonimirOrganizational sets of exercises with the aim of increasing physiological workload among preschool children // Contributions to the Development of the contemporary Paradigm of the Institutional Childhood / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2017. str. 271-283 -
69.Anđić, DunjaProfesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.)., 2017. str. 87-118
-
70.Tatalović Vorkapić, Sanja; Prović, PetraPositive Psychology Competences of Pre-School Teachers as a Tool for Understanding and Nurturing Children's Play // Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs / Drew, P. ; Putman, M. ; Petty, T. M. ; Good, A. J. (ur.).
New York (NY): IGI Global, 2017. str. 134-152 doi:10.4018/978-1-5225-3068-8.ch009 -
71.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataFuture teachers’ personality, creative learning and academic success – How much their relationship is matter in contemporary educational context? // Contributions to the development of the contemporary paradigm of the institutional childhood: An educational perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 245-255 -
72.Tatalović Vorkapić, SanjaOsobine ličnosti i profesionalne kompetencije hrvatskih i slovenskih učitelja // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 67-86 -
73.Trajkovski, Biljana; Lorencin Detoffi ZdenkaPlanning and programming of kinesiological activities for preschool aged children in mixed group // Competences of participants in citizenship education / Radetić, Paić, Mirjana ; Blažević, Iva ; Zuliani, Đeni (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 108-118 -
74.Trajkovski, Biljana; Lorencin Detoffi, ZdenkaPlanning and programming of konesiological activities for preschool aged children in a mixed group // Competences of participants in citizenship education / Radetić- paić, Mirjana, Blažević, Iva ; Zuliani Đeni (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 108-118 -
75.Lepičnik-Vodopivec, Jurka; Jančec, LucijaEmpatija vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev razrednega pouka v Sloveniji in na Hrvaškem // Obzorja učenja : vzgojno-izobraževalne perspektive / Tomaž Grušovnik (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem ; Univerzitetna založba Annales, 2015. str. 195-207 -
1.Đekić, DarkoFolklorna glazba- notni primjeri (za studente Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja)
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023 -
2.Đekić, DarkoGlazbeni praktikum I.
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018 -
1.ANĐIĆ, D. (UR.)Istraživačke aktivnosti u nastavi prirode i društva / ANĐIĆ, D. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 -
2.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za nositelje obrazovnih politika u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
3.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za roditelje u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja kod kuće / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
4.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za odgajatelje, učitelje i nastavnike u svrhu promicanja vlastitoga mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
5.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za nastavnike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja učenika od 5. do 8. razreda i srednjoškolskih učenika / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
6.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u školama: Priručnik za učenike od 5. do 8. razreda i srednjoškolske učenike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
7.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za odgajatelje i učitelje u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja djece u dobi od 3. do 10. godine / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
8.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za promicanje mentalnoga zdravlja djece u dobi od 3. do 10. godine / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
1.Anđić, Dunja; Mažar, SandraTeachers Connectedness to Nature, Education for Sustainable Development and the Contemporary Teaching of the Subject Nature and Society in Croatian Schools // Journal of Teacher Education for Sustainability, 25 (2023), 1; 86-97 doi:10.2478/jtes-2023-0006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Smolić Batelić, AleksandraConsidering Teachers' Identity, Well-being, and Professional Development in Croatian Cultural Context // Education and new developments 2023 // International Conference on Education and New Developments (END2023), 1 (2023), 480-484 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Verdonik, Maja; Halar Krivačić, SanjaIlustratorski doprinos Tomislava Torjanca poimanju dječje poezije // Časopis o književnosti za decu Detinjstvo, Međunarodni centar književnosti za decu Zmajeve dečje igre, Novi Sad, XLIX (2023), 2; 29-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.(PROMEHS projekt) Cavioni, Valeria; Grazzani, Ilaria; Ornaghia, Veronica; Agliatia, Alessia; Gandellinia, Sabina; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Tatalović Vorkapić, Sanja; Golob, Lana et al.A multi-component curriculum to promote teachers’ mental health: Findings from the PROMEHS program // International journal of emotional education, 15 (2023), 1; 34-52 doi:10.56300/KFNZ2526 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Tatalović Vorkapić, SanjaHow to Support Early Educational Transitions of Children? – An Overview of University Science Project’s Activities from Croatia // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 2; 532-555 doi:10.18662/rrem/15.2/748 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.(PROMEHS projekt) Anthony, C.J.; Lei, P-W.; Elliott, S.N.; DiPerna, J.C.; Cefai, C.; Bartolo, P.A.; Camilleri, L.; O'Riordan, M, Grazzani I, Cavioni V, Conte E, Ornaghi, V.; Tatalović Vorkapić, S.; Poulou, M. et al.Measurement Invariance of Children's SEL Competencies // European journal of psychological assessment, (2023), 1-19 doi:10.1027/1015-5759/a000753 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.butković, Matea; Vidović, EsterSkrivena značenja:istraživanje interkulturalne kompetencije studenata učiteljskoga studija pomoću multikulturalne dječje kniiževnosti // Društvene i humanističke studije, 8 (2023), 1; 375-398 doi:10.51558/2490-3647.2023.8.1-375 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Boneta, Željko; Mrakovčić, MarkoReligiosity as a predictor of students' political attitudes // Sociology Compass, 2023 ; e13090 (2023), 1-22 doi:10.1111/soc4.13090 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Tatalović Vorkapić, Sanja; Velan, DorisThe importance of positive emotions among early childhood educators // Teacher Development, 27 (2023), 3; 1-19 doi:10.1080/13664530.2023.2194286 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Sagat, Peter; Štefan, Lovro; Petrić, Vilko; Štemberger, Vesna; Blažević, IvaNormative values of cardiorespiratory fitness in Croatian children and adolescents // PLoS One, 18 (2023), 4; 1-11 doi:10.1371/journal.pone.0284410 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, Lidija; Jančec, LucijaRelationship between structural and social dimensions of school culture // Frontiers in Education, 7:1057706 (2023), 1-10 doi:10.3389/feduc.2022.1057706 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Mezak, JasminkaDefiniranje sadržaja kolegija za obrazovanje odgajatelja – integracija vještina algoritamskog razmišljanja // Odgojno-obrazovne teme, 5 (2022), 1; 197-222 doi:10.53577/oot.5.1.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Skočić Mihić, Sanja; Sekušak Galešev, Snježana; Kehonjić, SelmaUčiteljska procjena znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a // Metodički ogledi, 28 (2022), 2; 171-191 doi:10.21464/mo.28.2.6 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Anthony, Christopher J.; Elliott, Stephen N.; Yost, Michayla; Lei, Pui-Wa; DiPerna, James C.; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul A.; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica et al.Multi-informant validity evidence for the SSIS SEL Brief Scales across six European countries // Frontiers in Psychology, 13 (2022), 928189, 17 doi:10.3389/fpsyg.2022.928189 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Grazzani, Ilaria; Cavioni, Valeria; Conte, Elisabetta; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabina; Tatalovic Vorkapic, Sanja et al.The effectiveness of a school-based, universal mental health programme in six European countries // Frontiers in Psychology, 13 (2022), 925614, 13 doi:10.3389/fpsyg.2022.925614 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Stančin, Kristian; Hoić-Božić, Nataša; Skočić Mihić, SanjaKey Characteristics of Digital Educational Games for Students With Intellectual Disabilities // International Journal of Game-Based Learning, 12 (2022), 1; 1-15 doi:10.4018/IJGBL.313637 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Boneta, ŽeljkoRelationship Between Religious Socialization in Childhood and Actual Religiosity in Student Age: the Case of Croatian Students from the University of Rijeka // Annalles, Series Historia et Sociologia, 32 (2022), 3; 387-404 doi:10.19233/ASHS.2022.25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Novaković, Svetlana; Blašković, Jelena; Tomljenović, ZlataEducating Students at Teacher Education Faculties in Art Fields (Visual Arts and Music) in the Online Environment // Communications in computer and information science, 1649 (2022), 136-148 doi:10.1007/978-3-031-20777-8_11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Skočić Mihić, Sanja; Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataTeachers’ Competencies for Inclusive Teaching: Relation to Their Professional Development and Personality // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 2; 446-458 doi:10.13187/ejced.2022.2.446 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Skočić Mihić, Sanja; Romstein, Ksenija; Sunko, EsmeraldaPerceived Quality Educational Practice for Children at Risk of Social Exclusion and Its Relation to Teachers' Training // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 3; 846-857 doi:10.13187/ejced.2022.3.846 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Čavrak Tomac, Eliana; Boneta, ŽeljkoRoditeljski habitus i motivi odabira vrtića talijanske nacionalne manjine u Hrvatskoj // Annales. Series historia et sociologia, 32 (2022), 1; 131-144 doi:10.19233/ASHS.2022.09 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Ljubičić, Sanja; Antekolović, Ljubomir; Petrić, VilkoIntegration of Bilateral Coordination in Children’s Motor Learning Process // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 3; 285-299 doi:10.18690/rei.15.3.285-299.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Drakulić, MoranaMind the Gap: Age-Related Differences in Students' Perceptions of English Foreign Language Teacher and Motivation // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 2; 267-291 doi:10.26529/cepsj.1025 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Štemberger, Vesna; Petrić, Vilko; Petrušič, Tanja; Metljak, MiraExperiences of primary school teachers with distance teaching of physical education // Kinesiologia Slovenica, 28 (2022), 1; 33-47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Verdonik, MajaFANTASTIČNA PRIČA U LUTKARSKOM KAZALIŠTU, Primjeri lutkarskih uprizorenja fantastičnih priča u Gradskom kazalištu lutaka Rijeka // Časopis o književnosti za decu Detinjstvo, Međunarodni centar književnosti za decu Zmajeve dečje igre, Novi Sad, XLVIII (2022), 2; 116-123 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Raccanello, D.; Balbontín-Alvarado, R.; da Silva Bezerra, D.; Burro, R.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Francis Fagbamigbe, A.; Ezzat Faris, M.; França, T.; González-Fernández, B. et al.Higher education students’ achievement emotions and their antecedents in e-learning amid COVID-19 pandemic: A multi-country survey // Learning and instruction, 80 (2022), 101629, 10 doi:10.1016/j.learninstruc.2022.101629 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaPozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174 doi:.org/10.5559/di.31.1.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Marinković, Dragan; Macak, Draženka; Madić, Dejan M.; Sporiš, Goran; Kuvačić, Dalija; Jašić, Dajana; Petrić, Vilko; Spehnjak, Marijan; Projović, Aleksandra; Gojković, ZoranEffect of neuromuscular training program on quality of life after COVID-19 lockdown among young healthy participants: a randomized controlled trial // Frontiers in psychology, 13 (2022), 844678, 9 doi:10.3389/fpsyg.2022.844678 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Petrić, Vilko; Francetić, Bruna; Vujičić, LidijaPrevalence of the Preschool Teachers’ Physical Activity Level: The Case of the Republic of Croatia // Sustainability, 14 (2022), 5; 2963, 9 doi:10.3390/su14052963 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Kasović, Mario; Štefan, Lovro; Petrić, Vilko; Štemberger, Vesna; Blažević, IvaDefining optimal cut-points for cardiorespiratory fitness associated with overweight/obesity in children: a school-based study // Frontiers in physiology, 13 (2022), 784787, 7 doi:10.3389/fphys.2022.784787 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Blanuša Trošelj, Danijela; Žigulić, Kristina; Petrić, VilkoMovement and integrated learning: preschool teachers’ competence // Ekonomska istraživanja, 2004188 (2022), 2004188, 10 doi:10.1080/1331677X.2021.2004188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Vlah, Nataša; Skočić Mihić, Sanja; Sekušek Galešev, SnježanaSymptoms of impulsiveness/hyperactivity and inattention in schoolchildren with behavioural diffi culties // Paediatria Croatica, 65 (2021), 1; 27-35 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Vlah, Nataša; Mirosavljević, Anja; Katić, VesnaRazumijevanje rizičnih ponašanja djece: Perspektive odgajatelja i stručnih suradnika dječjeg vrtića // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 2; 395-415 doi:10.3935/ljsr.v28i2.367 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Vlahović, Lidija; Babin, Bojan; Pejčić, TenaRelationship between morphological characteristics and the success in performing high jumps using the “scissors” technique in students // Sport science, 15 (2021), 106-114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Pejčić, Tena; Babin, Bojan; Vlahović, LidijaEvaluation of motor achievements in physical education in lower elementary school grades // Sport science, 15 (2021), 97-105 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Holik, Ivan; Kitak, Matea; Petrić, Vilko; Pejić Papak, Petra; Štemberger, VesnaPhysically Active Breaks in the Teaching Process: Impact on the Pupils’ Educational Achievements // Collegium antropologicum, 45 (2021), 3; 235-242 doi:10.5671/ca.45.3.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Pejić Papak, Petra; Valenčič Zuljan, Milena; Zuljan, DarjoStudent-centred instruction in science and technology: A model of factors at organizational and individual levels // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 14(4) (2021), 501-517 doi:10.18690/rei.14.4.501-517.2021 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Zuljan, Darjo; Valenčič Zuljan, Milena; Pejić Papak, PetraCognitive Constructivist Way of Teaching Scientific and Technical Contents // International Journal of Cognitive Research in Science Engineering and Education, 9(1) (2021), 23-36 doi:10.23947/2334-8496-2021-9-1-23-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Boneta, Željko; Mrakovčić, MarkoDoes the Apple Fall Far from the Tree? Agents of Socialization of Students' Ideological Orientations // Anali Hrvatskog politološkog društva : časopis za politologiju, 18 (2021), 1; 55-80 (recenziran, članak, znanstveni)
-
40.Anđić, Dunja; Vidas, KarmenISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 1; 147-175 doi:https://.org/10.38003/sv.70.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Jerkin, Corinna; Opašić, MajaSlučaj slikovnice: položaj slikovnice u hrvatskim odgojno-obrazovnim dokumentima // Metodički vidici, 12 (2021), 12; 71-94 doi:10.19090/mv.2021.12.71-94 (recenziran, članak, znanstveni)
-
42.Blanuša Trošelj, Danijela; Pejić Papak, Petra; Zuljan, DarjoTeacher Self-Assessment of their Science and Technics Competences and Professional Development // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 14 (2021), 1; 73-92 doi:10.18690/rei.14.1.73-92.2021 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Ivković Hodžić, Željka; Matešić, MarinaFrom Management To Student: Three Perspectives on Human Rights in Higher Education // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 2; 83-110 doi:10.38003/sv.70.2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Štefan, Lovro; Neljak, Boris; Petrić, Vilko; Kasović, Mario; Vespalec, TomašNormative Data for Musculoskeletal Fitness in 13,217 Children and Adolescents: The Croatian Fitness (CROFIT) Study // Research quarterly for exercise and sport, (2021), 3; 1873903, 8 doi:10.1080/02701367.2021.1873903 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Lazzarich, MarinkoUčinkovite strategije učenja i kreativne metode poučavanja hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 1; 275-308 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Trajkovski, Biljana; Vlah, Nataša; Mezak, JasminkaRelations between time spent with family and some developmental risks in preschool children: obesity and externalized / internalized risk behaviors // Human. Sport. Medicine, 2 (2021), 21; 67-75 doi:10.14529/hsm210208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Skočić Mihić, Sanja; Martan, Valentina; Rončević Zubković, BarbaraEducational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study // Reading & Writing Quarterly, 37 (2021), 1-21 doi:10.1080/10573569.2021.1972879 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Boneta, Željko; Mrakovčić, MarkoStudentski stavovi o braku, kohabitaciji i tranziciji u brak // Revija za socijalnu politiku, 28 (2021), 2; 205-225 doi:10.3935/rsp.v28i2.1745 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
49.Kasović, Mario; Štefan, Lovro; Neljak, Boris; Petrić, Vilko; Knjaz, DamirReference Data for Fat Mass and Fat-Free Mass Measured by Bioelectrical Impedance in Croatian Youth // International journal of environmental research and public health, 18 (2021), 16; 8501, 8 doi:10.3390/ijerph18168501 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Verdonik, Maja; Tušek, MartinaTerapeutske priče i dječja književnost // Detinjstvo, XLVII (2021), 2; 124-130 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
51.Kasović, M.; Štefan, L.; Petrić, V.Secular trends in health-related physical fitness among 11–14-year-old Croatian children and adolescents from 1999 to 2014 // Scientific reports, 11 (2021), 11039, 7 doi:10.1038/s41598-021-90745-y (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
52.Anđić, Dunja; Šuperina, LorenaHow Important Is Future Teachers’ “Connectedness to Nature”? Adaptation and Validation of the Connectedness to Nature Scale // Education sciences, 11 (2021), 5; 1-15 doi:10.3390/educsci11050250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Kasović, Mario; Štefan, Lovro; Petrić, Vilko; Štemberger, Vesna; Blažević, IvaFunctional endurance capacity is associated with multiple other physical fitness components in 7–14-year-olds: a crosssectional study // BMC public health, 21:669 (2021), 21:669, 7 doi:10.1186/s12889-021-10702-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Čepić, Renata; Pejić Papak, PetraChallenges of Curriculum Planning and Achieving Learning Outcomes: A Case Study of Croatian Elementary School Teachers’ Experiences // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13 (2021), (1Sup1); 78-100 doi:10.18662/rrem/13.1Sup1/386 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Anđić, DunjaPOVEZANOST S PRIRODOM KAO PRETPOSTAVKA RAZVOJA OSJETLJIVOSTI ZA OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ UČENIKA MLAĐE ŠKOLSKE DOBI // Putokazi, Interdisciplinarni znanstveno-stručni časopis, 2 (2020), 8; 259-272 doi:37.015:502/504 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaLiteracy-related school readiness through play in Croatia // International journal of early years education, 28 (2020), 3; 277-294 doi:10.1080/09669760.2020.1803046 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
57.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Kovačić, EminaTeachers’ self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary school pupils // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2020), 3; 141-161 doi:10.26529/cepsj.746 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
59.Lazzarich, MarinkoGiovanni i Abdon Pamich - povijest kao sudbina ili “ispražnjeno mjesto” u riječkoj medicinskoj historiografiji // Acta Medico-Historica Adriatica, 18 (2020), 2; 291-316 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
60.Vujičić, Lidija; Petrić, Kristina; Petrić, VilkoInfluence of the physical environment in preschool institutions on the physical activity level of early-aged children // Hrvatski športskomedicinski vjesnik, 35 (2020), 1-2; 26-34 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
61.Tomljenović, Zlata; Tatalović Vorkapić, SanjaConstructivism in visual arts classes // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 10 (2020), 4; 13-32 doi:10.26529/cepsj.913 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Lazzarich, Marinko; Čančar, AntonijaDječja lektira i novi mediji // Metodički ogledi, 27 (2020), 2; 149-170 doi:10.21464/MO.27.2.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
63.Nikčević-Milković, Anela; Tatalović Vorkapić, SanjaOsobine ličnosti učenika, strategije samoregulacije učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom, dob i rod kao prediktori objektivnoga i subjektivnoga školskog uspjeha // Psihologijske teme, 29 (2020), 3; 483-506 doi:10.31820/pt.29.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
64.Vujičić, Lidija; Peić, Mirela; Petrić, VilkoRepresentation of movement-based integrated learning in different physical environments of an early education institution // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 13 (2020), 4; 453-474 doi:10.18690/rei.13.4.453-474.2020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
65.Verdonik, Maja; Kovač, JosipaSlika obitelji u književnoj trilogiji Zlatni danci Jagode Truhelke // Godišnjak za pedagogiju, 5 (2020), 1; 23-33 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
66.Lazzarich, MarinkoStogodišnja sportska odiseja sušačkoga simbola: od Jugoslavenskoga športskoga kluba Orient do Hrvatskoga nogometnog kluba Orijent 1919 // ERS, 42 (2020), /; 4-8 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
67.Tomljenović, ZlataThe cognitive aspect of interactive learning and teaching in visual arts education // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 13 (2020), 2; 131-151 doi:10.18690/rei.13.2.131-152.2020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
68.Babin, Bojan; Trajkovski, Biljana; Tomac, ZvonimirSex and age differences in the anthropological characteristics of early school-aged children // Sport science, 14 (2020), 1; 27-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
69.Vlahović , Lidija; Trajkovski, Biljana; Babin, BojanCorrelation between motor abilities and the sprint up to 60m from the crouch start in eleven- year-old female pupils // Sport science, 14 (2020), 1; 130-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
70.Trajkovski, Biljana; Katić, Vesna: Vlah, NatašaKinesiological activities of preschool-aged children in the family environment // MOJSports Medicine MedCrave, 4 (2020), 3; 75-79 doi:10.15406/mojsm.2020.04.00098 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
71.Verdonik, MajaKlasično, postmodernističko i postdramsko u suvremenom lutkarskom igrokazu // Detinjstvo/Childhood, Časopis o književnosti za decu, XLVI (2020), 2; 146-154 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
72.Miš Čak, Petra; Trajkovski, Biljana; Jurjević Jovanović, IvanaAnalysis of the existing condition and a suggestion for obesity prevention in early school-age children // Ekonomska istraživanja, 1 (2020), 1; 1848-1854 doi:10.1080/1331677X.2019.1710231 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
73.Velan, Doris; Tatalović Vorkapić, SanjaContextual determinants of kindergarten culture as indicators of children's well-being during their transition and adaptation // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1-12 doi:10.1080/1331677X.2019.1710230 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
74.Stančin, Kristian; Hoić-Božić, Nataša; Skočić Mihić, SanjaUsing Digital Game-Based Learning for students with intellectual disabilities – A systematic literature review // Informatics in education, 19 (2020), 2; 323-341 doi:10.15388/infedu.2020.15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
75.Anđić, DunjaContinuing professional development of teachers in Education for Sustainable Development – case study of the Republic of Croatia // Teacher development, 24 (2020), 1-22 doi:10.1080/13664530.2020.1719877?scroll=top (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
76.Sustko, Vanja, Trajkovski, Biljana; Tomac, ZvonimirDifferences in the motor skill of mastering space and the kinanthropological characteristics of preschool children // Sport Science, 13 (2020), 1; 132-136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
77.Vlah, Nataša; Marušić Štimac, Orjana; Galović, IvaSocio-pedagogical Characteristics of Students Who Need Additional Help in Learning and Behaviour Modification: Elements of School-based Preventive Program // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 4; 1298-1331 doi:10.15516/cje.v21i4.3150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
78.Skočić Mihić, Sanja; Trošelj Blanuša, Danijela; Katić, VesnaThe Influence of In-Service Preschool Teachers’ Education on their Perceived Competences for Counselling Parents // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 9 (2019), 1; 27-41 doi:10.26529/cepsj.658 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
79.Ljubičić, Sanja; Trajkovski, Biljana; Antekolović, LjubomirApplication of Modern Technology for the Evaluation of Balance in Children of Lower Forms of Primary School // Odgojno-obrazovne teme, 2 (2019), 3-4; 113-128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
80.Tatalović Vorkapić, SanjaSocio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 89 (2019), 2-6 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
-
81.Ljubičić, Sanja; Trajkovski, Biljana; Atekolović, LjubomirApplication of modern technology for the evaluation of balance in early school-aged children // Odgojno-obrazovne teme, 2 (2019), 3-4; 113-126 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
82.Mrakovčić, Marko; Boneta, Željko; Ivković Hodžić, ŽeljkaPolitical Apathy, Sophisticated Politics or Pluralization of Students’ Political Engagement? // Odgojno-obrazovne teme, 2 (2019), 3-4; 25-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
83.Vlah, Nataša; Ferić, Martina; Raguž, AnelaNepovjerenje, spremnost i nelagoda roditelja djece s teškoćama u razvoju prilikom traženja socijalno- stručne pomoći // Jahr - European journal of bioethics, 10 (2019), 1; 75-97 doi:.org/10.21860/j.10.1.4 (recenziran, članak, znanstveni)
-
84.Kostadin, Lucija; Petrić, Vilko; Minić, SanjaChildren of an Early Age: Preferences with Regard to Different Types of Motor Contents and Multimedia during Their Realisation // Odgojno-obrazovne teme, 2 (2019), 3-4; 129-144 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
85.Petrić, VilkoMetrical characteristics of the childfit battery of tests for measuring motor achievements in preschool children // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 12 (2019), 4; 249-264 doi:10.18690/rei.12.4.249-264.2019 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
86.Žigulić, Kristina; Petrić, VilkoRAZLIKE IZMEĐU INTEGRIRANIH SPORTSKIH PROGRAMA ZA DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI: UTVRĐIVANJE SUVREMENIH KRITERIJA ZA NJIHOVU REALIZACIJU // ERS : edukacija, rekreacija, sport : informativno stručno glasilo Udruge pedagoga tjelesne kulture grada Rijeke, 41 (2019), 11-16 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
87.Hoić-Božić, Nataša; Lončarić, Darko; Holenko Dlab, MartinaPreparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the GLAT Project // Mathematics and informatics, 62 (2019), 5; 487-499 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
88.Tomljenović, Zlata; Novaković, SvetlanaCompetence of Croatian Student-Teachers and Primary School Teachers in the Visual Arts // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 9 (2019), 3; 157-177 doi:10.26529/cepsj.246 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
89.Petrić, Vilko; Holik, Ivan; Blažević, Iva; Vincetić, NikaPovezanost edukacije roditelja i djece predškolske dobi o važnosti kretanja i razine tjelesne aktivnosti // Medica Jadertina, 49 (2019), 2; 85-93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
90.Bićanić, Jasna; Opašić, MajaKorektivna povratna informacija u poučavanju materinskoga jezika // Metodički vidici, 10 (2019), 10; 13-31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
91.Velki, Tena; Vlah, Nataša; Kovačević, IrenaTeachers' educational and misbehavior management strategies in working with primary school students with attention deficits // Education and New Developments, 2 (2019), 321-325 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
92.Krstović, Jasna; Drakulić, MoranaDid Cinderella Arrive at the Ball? Implications of Contemporary European Education Policies on the Prospects of Early Childhood Education and Care // International Journal of Humanities Social Sciences and Education, 6 (2019), 3; 40-49 doi:10.20431/2349-0381.0603006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)