Pregled po projektu: Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (MB: MZOS-244-1301001-0917)
Pronađeno 50 radova
-
1.Šegedin Borovina, DanijelaRazvoj pragmatičke kompetencije u međujeziku hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers in L2 and L1 Conversations // ELLSTAT-Book of Abstracts
Beograd: Faculty of Philology, University of Belgrade, 2015. str. 43-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers Like, Sort of and Kind of in the Spoken Discourse of Advanced L2 Students of English // The Practice of Foreign Language Teaching: Theories and Applications / Akbarov, Azamat (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. str. 493-505 -
4.Čurković-Kalebić, SanjaOn the Use of Intensifiers in the Spoken Discourse of L2 Students of English // UZRT 2014 Empirical Studies in Applied Linguistics / Letica Krevelj, Stela ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 131-140 -
5.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in EFL teacher talk: the case of okay // Language as Information: Proceedings from the CALS Conference 2012 / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz Milan (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2014. str. 55-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Čurković Kalebić, SanjaThe use of discourse markers in the spoken discourse of L2 students of English // AILA World Congress 2014: One World/Many Languages
Brisbane, Australija, 2014. str. 267-267 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers Like, Sort of and Kind of in the Spoken Discourse of Advanced L2 Students of English // Applying Intercultural Linguistic Competence to Foreign Language Teaching and Learning / Akbarov, Azamat (ur.).
Sarajevo: Internacionalni Burč univerzitet, 2014. str. 1940-1952 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Čurković-Kalebić, SanjaRepetitions in English and Croatian Conversations // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja/Multidisciplinary Approach to Multilingualism. Knjižica sažetaka/Book of Abstracts / Cergol Kovačević, Kristina, Udier, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku. Srednja Europa, 2014. str. 21-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the acquisition of L2 discourse markers // Language as information : proceedings from the CALS conference 2012 / Peti-Stantic, Anita ; Stanojevic, Mateusz-Milan (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2014. str. 71-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Čurković-Kalebić, Sanja3rd International Conference on Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 4; 386-388 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
11.Čurković-Kalebić, SanjaPeer Observation in Pre-Service Teacher Education: EFL Student Teachers' Experiences and Attitudes // Educating for the Future
Halden, Norveška, 2013. str. 71-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in the talk of non-native speaker teachers of English // Multilingual Theory and Practice in Applied Linguistics / Archibald, Alasdair N. (ur.).
London : Delhi: Scitsiugnil Press, 2013. str. 91-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Čurković-Kalebić, SanjaEFL Classroom Interaction: Learner Questions and Teacher Answers // UZRT 2012: Empirical Studies in English Applied Linguistics / Mihaljević Djigunović, Jelena ; Medved Krajnović, Marta (ur.).
Zagreb: FF Press, 2013. str. 201-210 -
14.Čurković-Kalebić, SanjaThe Role of Self-Observation in Pre-Service Teacher Education // Teacher Education Policies and Professionalisation
Eskişehir, Turska, 2012. str. 169-170 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in the talk of non-native speaker teachers of English // 45th Annual Meeting of the British Association for Applied Linguistics/Book of Abstracts
Southampton, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2012. str. 121-121 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Vickov, GloriaUporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku / Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 363-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in EFL teacher talk: the case of okay // Jezik kao informacija / Language as Information Knjiga sažetaka / Book of Abstracts / Peti-Stantić, Anita/Stanojević, Mateusz-Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku Srednja Europa, 2012. str. 41-42 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Vickov, GloriaIstraživanja diskursnih oznaka u govorenju na engleskom kao stranom jeziku // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 271-289 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
19.Rajić, Dragana; Šegedin, Danijela; Čurković Kalebić, SanjaAn insight into the Language Learning Styles of Croatian elementary school EFL learners // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 237-253 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the L2 acquisition of discourse markers // EUROSLA 21
Stockholm: Stockholm University ; Riksbankens Jubileumsfond, 2011. str. 77-78 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Šegedin, Danijela"Teacher, Please, Can you me Give your Pen?": A Cross-sectional Study of Croatian Elementary School Students’ Interlanguage Pragmatic Development // The First Ten Years of English Studies in Split / Čurković Kalebić, Sanja ; Willems, Brian (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 224-257 -
22.Čurković-Kalebić, SanjaRepetition in Learner Talk // The First Ten Years of English Studies in Split / Čurković-Kalebić, Sanja ; Willems, Brian (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 59-80 -
23.Čurković-Kalebić, SanjaTurn Taking in Learner Talk // Applied Linguistics: Global and Local
Aberdeen, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2010. str. 67-67 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Čurković-Kalebić, SanjaClassroom observation as a learning tool in pre-service teacher education // Responsibility, challenge and support in teachers' life-long professional development / Golnhofer, Erzsebet ; Magdolna Kimmel (ur.).
Eger: Eszterhazy Karoly College, 2010. str. 123-123 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Mihaljević Djigunović, Jelena; Vickov, GloriaAcquisition of Discourse Markers - Evidence from EFL Writing // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, LV (2010), 255-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)