Pregled po projektu: Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (MB: MZOS-194-1941535-1506)
Pronađeno 67 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Čengić, DragoEKONOMSKA ELITA: VLADAR IZ SJENE? Prilozi ekonomskoj sociologiji. Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2016 (monografija)
-
2.Poljanec-Borić, SašaHrvatsko društvo i turizam: prilog socioekonomiji lokalnog razvoja. Zagreb: Jesenski i Turk ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2011 (monografija)
-
1.Sigurnost i obrana Republike Hrvatske u euroatlantskom kontekstu / Smerić, Tomislav ; Sabol, Gabrijela (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2009 (zbornik)
-
2.Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008 (zbornik)
-
3.Poduzeća, rast i izvoz / Čengić, Drago (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2006 (monografija)
-
1.Čengić, DragoVinari Požeško-slavonske županije i izazovi europskog tržišta vina // Slavonija.Sociodemografski problemi/izazovi / Babić, Dragutin ; Škiljan, Filip (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2014. str. 5-244 -
2.Poljanec-Borić, SašaRazvojni potencijali // Gospić: Grad, ljudi, identitet / Holjevac, Željko (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 637-645 -
3.Čengić, DragoRazvojni potencijali Vukovarsko-srijemske županije: u potrazi za strategijom razvoja // Vukovarsko-srijemska županija. Prostor, ljudi, identitet / Živić, Dražen (ur.).
Zagreb : Vukovar: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Županija Vukovarsko-srijemska, 2012. str. 455-466 -
4.Čengić, DragoManagers as 'Cultural Drivers': Raiffeisen Bank in Croatia // Capitalism from Outside? Economic Cultures in Eastern Europe after 1989 / Kovac, J. Matyas, Zentai, V. (ur.).
Budimpešta: Central European University (CEU Press), 2012. str. 89-103 -
5.Poljanec-Borić, SašaDruštvena dioba prostora u tranziciji: tipologija negativnih smjerova i moguće društvene posljedice // Akteri društvenih promjena u prostoru ; Transformacija prostora i kvalitete života u Hrvatskoj / Sviričić-Gotovac, Anđelina ; Zlatar, Jelena (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 67-83 -
6.Poljanec-Borić, Saša; Šikić, LukaMakarsko primorje - od rivijere do mikroregija // Makarsko primorje danas / Mustapić, Marko ; Hrstić, Ivan (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Grad Makarska, 2012. str. 169-185 -
7.Čengić, DragoHabitus, Market and Kutjevo Wine-makers: A Case Study // Economy in Changing Society: Consumption, Markets, Organizations and Social Policies / Maria Nawojczyk (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2011. str. 153-172 -
8.Ferić, Ivana; Smerić, TomislavPonos na oružane snage kao element konfiguracije nacionalnog ponosa // Sigurnost i obrana Republike Hrvatske u euroatlantskom kontekstu / Smerić, Tomislav ; Sabol, Gabrijela (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2009. str. 297-316 -
9.Smerić, Tomislav; Sabol, GabrijelaPrivatne vojne kompanije – vojno poduzetništvo na početku dvadeset prvog stoljeća // Sigurnost i obrana Republike Hrvatske u euroatlantskom kontekstu / Smerić, Tomislav ; Sabol, Gabrijela (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2009. str. 391-427 -
10.Sabol, GabrijelaCorporate social responsibility: marketing tool, or corporate duty? // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor: Inštitut za marketing, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 237-242 -
11.Sabol, GabrijelaInformacijska i komunikacijska tehnologija u malim i srednjim poduzećima - europska praksa i hrvatske smjernice // Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 139-159 -
12.Sabol, GabrijelaUtjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća // Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 69-86 -
13.Čengić, DragoPoduzeća i izvozna strategija: zaključne napomene // Poduzeća, rast i izvoz / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2006. str. 211 - 224 -
14.Čengić, DragoTipovi izvoza, država i strategije poslovanja poduzeća // Poduzeća, rast i izvoz / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2006. str. 161 - 186 -
15.Čengić, DragoHrvatski izvoz kao istraživački problem: dominantni pristupi i nalazi dosadašnjih analiza // Poduzeća, rast i izvoz / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2006. str. 9 - 40 -
1.Butigan, Ružica; Rihtar, Stanko; Čengić, DragoPoslovanje i utjecaj strategija marketinga na uspješnost poduzeća u razdoblju gospodarske krize // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 1-2; 44-72 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Derado, DraženInstitucionalni uvjeti internacionalizacije malih i srednjih poduzeća: slučaj Splitsko-dalmatinske županije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (2011), 3-4; 134-176 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Smerić, Tomislav; Sabol, Gabrijela; Mišetić, AnkaCivilno-vojni odnosi u Republici Hrvatskoj - stajališta javnosti // Polemos : časopis za interdisciplinarna istraživanja rata i mira, 13 (2010), 1; 33-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Čengić, DragoTipovi hrvatskih poduzetnika, strategije i percipirane granice rasta // Revija za sociologiju, 40 (2010), 2; 185-210 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Kušić, SinišaNEUE WIRTSCHAFTSELITEN, SCHUMPETER UND DER TRANSFORMATIONSPROZESS IN SÜDOSTEUROPA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 593-615 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Čengić, DragoPostsocijalističke ekonomske elite i poduzetništvo: prilog analizi tipologije poduzetnika // Revija za sociologiju, 40 (39) (2009), 1-2; 71-94 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Rogić, Ivan; Mišetić, Anka; Smerić, TomislavHrvatska vojska kao čimbenik društvenog razvitka - mišljenja hrvatske javnosti // Društvena istraživanja, 18 (2009), 3; 417-434 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Smerić, Tomislav; Mišetić, Anka; Miletić Geran-MarkoStajališta hrvatske javnosti i časnika Oružanih snaga Republike Hrvatske spram pristupanja Republike Hrvatske NATO-u // Društvena istraživanja, 18 (2009), 3; 371-391 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Mišetić, Anka; Miletić, Geran-Marko; Smerić, TomislavLokalna javnost i energetski projekti u Hrvatskoj: rezultati empirijskog istraživanja stavova lokalne javnosti iz okolice TE Plomin // Socijalna ekologija: časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline, 17 (2008), 4; 343-359 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Poljanec-Borić, Saša; Švarc, JadrankaTransfer of Governance Culture : A Case Study of Socio Cultural Barriers for Institutional Adaptation in Croatia // Revija za sociologiju, 39 (2008), 123-145 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Poljanec-Borić, SašaRazvoj Vukovarsko-srijemske županije u svjetlu socioekonomske tipologije endogenog razvitka u Hrvatskoj // Društvena istraživanja, 17 (2008), 1-2; 3-26 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Kunst, Ivo; Poljanec-Borić, SašaKonkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja // Turizam, 56 (2008), 1; 93-108 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
13.Poljanec-Borić, SašaOd paradoksalne modernizacije do samoupravne postmodernizacije // Društvena istraživanja, 16 (2007), 3; 359-378 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Čengić, DragoHabitus, tržište i proizvodnja tržišnoga sudionika: slučaj kutjevačkih proizvođača vina // Društvena istraživanja, 16 (2007), 4-5; 725-749 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Čengić, Drago; Mijić, IvanaKako tiskani mediji rekonstruiraju hrvatski put u Europsku Uniju: primjer Globusa // Društvena istraživanja, 16 (2007), 4-5; 653-675 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Poljanec-Borić, SašaKontrola kvalitete u hrvatskim turističkim destinacijama 2007. - 2012: prikaz longitudinalnih rezultata istraživanja // Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas / Čaldarović, O ; Nikodem, K., Žažar, K. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2013. (predavanje, sažetak, ostalo) -
2.Sabol, Gabrijela; Kulunčić, AndrejaVirtualne zajednice i ekologija: primjer multidisciplinarnog umjetničkog projekta "Zatvorena zbilja - embrio" // Knjiga sažetaka
Zagreb: FF Press, 2011. str. 107-107 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Smerić, Tomislav; Sabol, GabrijelaPrivatne vojne kompanije – Vojno poduzetništvo na početku dvadesetprvog stoljeća // Annales Pilar 2009 - Knjiga sažetaka / Smerić, Tomislav (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2009. str. 50-51 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
4.Ferić, Ivana; Smerić, TomislavPonos na oružane snage kao element konfiguracije nacionalnog ponosa // Annales Pilar 2009 - Knjiga sažetaka / Smerić, Tomislav (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2009. str. 40-41 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
5.Sabol, GabrijelaInformacijska i komunikacijska tehnologija u malim i srednjim poduzećima - europska praksa i hrvatske smjernice // Annales Pilar 2008. Hrvatski kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
6.Sabol, GabrijelaUtjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 114-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
7.Sabol, GabrijelaUtjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 114-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Čengić, DragoCroatian Elites, Enterprises and Economic Crisis: Searching For the New Growth Drivers // The sociological Conference 2014: TWENTY-FIVE YEARS AFTER. WHAT HAS HAPPENED TO THE SOCIETIES IN CENTRAL AND SOUTHEAST EUROPE SINCE THE FALL OF THE IRON CURTAIN?, University of Graz, Thursday, September 18 – Saturday 20, 2014
Graz, Austrija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Poljanec-Borić, Saša; Hornstein Tomić, CarolineThe "Macedonia Timeless" - campaign for recognition: empirical insights into the limits of nostalgia as marketing concept in tourism // Cultural Memory
Skopje: Centre for Culture and Cultural Studies, 2013. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Poljanec-Borić, SašaKvalitativni uvid u upravljanje krizom // Gospodarsko stanje Hrvatske i post-krizne strategije
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
4.Čengić, DragoPoduzeća i post-krizne strategije u hrvatskoj industriji // Postanimo nacija uspješna u vlastitoj obnovi. Hrvatsko društvo za sustave
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
5.Čengić, DragoVlasnici, menadžeri i post-krizne strategije u hrvatskoj industriji // Gospodarsko stanje Hrvatske i post-krizne strategije
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
6.Čengić, DragoHrvatsko poduzetništvo danas: problemi učinka i legitimacije // Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive. Annales Pilar 2011.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
7.Čengić, DragoRad i društveno održivo poduzetništvo: bilješke sa istraživačkog terena // Kultura rada u Hrvatskoj - Peti hrvatski socijalni tjedan
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
8.Čengić, DragoPoduzeća rasta: stvarnost ili mit hrvatskoga gospodarstva? // Susreti u okviru Odjela/Sekcije HSD za ekonomsku sociologiju, Institut Ivo Pilar
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, pp prezentacija, stručni) -
9.Čengić, DragoHabitus, market and making the market actor: the case of Kutjevo wine-makers in Croatia // "Economy in Society: Actors, Relations, Institutions". The 2008 interim conference of the Research Network of the Economic Sociology of the European Sociological Association
Kraków, Poljska, 2008. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
1.Sabol, GabrijelaMarketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Čengić, DragoVinari Požeško-slavonske županije i izazovi europskoga tržišta, 2013. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
2.Poljanec-Borić, SašaKultura pod pritiskom turizma, 2013. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
3.Čengić, DragoHrvatski poduzetnici i tržište: od euforije rasta do protukriznih strategija, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
4.Čengić, Drago (ur.)Poduzeća, kriza i strategije opstanka, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
5.Franc, Renata; Mišetić, Anka; Rihtar, Stanko; Rogić, Ivan; Smerić, Tomislav; Šakić, VladoHrvatska vojska - hrvatsko društvo: Završna studija, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
6.Smerić, Tomislav; Franc, Renata; Sučić, Ines SuĉićStavovi kadeta OSRH, Hrvatski nacionalni identitet i identitet Hrvatske vojske: Anketa među kadetima, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
7.Čengić, DragoNeke teze za raspravu na javnome predavanju „Razumiju li ekonomisti hrvatsku ekonomiju?“, u organizaciji mjesečnika Banka, 19.01.2010., Profil Megastore, Bogovićeva 7., Zagreb., 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
8.Čengić, DragoDarko Tipurić (ur.): Korporativno upravljanje, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
9.Smerić, Tomislav; Mišetić, Anka; Rihtar, StankoStavovi hrvatske javnosti spram Hrvatske vojske, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
10.Tomislav Smerić, Mišetic, Anka; Franc, Renata; Ivičić, Ines; Rihtar, StankoStavovi časnika OS RH, Hrvatski nacionalni identitet i identitet Hrvatske vojske: Anketa među časnicima Hrvatske vojske, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
11.Kaliterna Lipovčan, Ljiljana; Brajša Žganec, Andreja; Burušić, Josip; Čengić, Drago; Franc, Renata; Ferić, Ivana; Lamza Posavec, Vesna; Maričić, Jelena; Mišetić, Anka; Štambuk, Maja et al.Pilarov barometar hrvatskog društva: stavovi i mišljenja građana o društvenim odnosima i procesima. Jesen 2008., 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
12.Poljanec-Borić, Saša; Rogić, Ivan; Štambuk, Maja; Čengić, Drago; Švarc, Jadranka et al.Energetska sigurnost, kritična infrastruktura i lokalne zajednice u Republici Hrvatskoj, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
13.Čengić, Drago (ur.)Annales Pilar 2008.: Hrvatski kapitalizam i socijalna integracija. Knjiga sažetaka, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
14.Sabol, GabrijelaVoda i društveni sustav, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
15.Čengić, DragoRichard Swedberg: Načela ekonomske sociologije, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).