Pregled po projektu: Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (MB: MZOS-130-1301761-1765)
Pronađeno 116 radova
-
1.Markić, IvanMeđusobna povezanost nastavnih strategija i socijalne kompetencije učenika, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagrab
-
2.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanThe social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 126-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Car, SandraUloga društvenih mreža u vršnjačkim odnosima adolescenata, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Markić, IvanRobert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
5.Zrilić, SmiljanaPojave i prevladavanje školskog neuspjeha, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
6.Car, SandraAdolescencija 21. stoljeća: društvena uvjetovanost, temeljne karakteristike i pedagoški izazovi // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 285-294 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Kolak, AnteIstraživanja socijalnih odnosa među učenicima u razrednim odjelima // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108(133-134); 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Kolak, AnteEmocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kolak, AnteŠkolska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2013. str. 226-238 -
10.Jurčić, MarkoDidaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Jurčić, Marko., Seletković, TomislavDidaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture // Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
Pula, Hrvatska, 2013. str. 215-225 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Previšić, VlatkoRazmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 3-17 -
13.Previšić, VlatkoIzvrsnici u znanosti: Dvadeset godina od utemeljenja Kluba Hrvatskih Humboldtovaca (1992. – 2012.) // Anali za povijest odgoja, 11 (2012), 2-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Kolak, AnteTeacher's attitudes about evaluation in the teaching process // Didactic challenges-International Scientific Conference
Slavonski Brod, Hrvatska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Zrilić, SmiljanaParticipacija učitelja u kreiranju kulture škole // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Znanstvena monografija 2. Kongresa pedagoga Hrvatske / Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2012. str. 451-458 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Zrilić, Smiljana; Bedeković, VesnaIntegrated Upbringing and Education Assumptions in Contemporary Schools: Curriculum, Legislation, Model implementation, Competences // Proceedings of the 8th International Conference on Education, Samos Island, Research and Traning Institute of the East Aegean, (INEAG), Greece / Prachalias, C. (ur.).
Lahti, 2012. str. 979-983 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Previšić, VlatkoNovi obzori izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti // DJEČJI ISTRAŽIVALAČKI CENTAR „PETRINJČICA“ MJESTO UČENJA, RAZVOJA I RADOSTI / Bučar, M. Ličina, B (ur.).
Petrinja: Vlastita naklada, 2012. str. 126-137 -
18.Jurčić, MarkoKompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // Modern approaches to teaching the coming generations
Ljubljana, 2012. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Jurčić, MarkoPedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 190-197 -
20.Jurčić, MarkoPedagoške kompetencije suvremenog učitelja. Zagreb: Recedo, 2012 (monografija)
-
21.Livazović, GoranPedagoško utemeljenje kurikuluma socijalnih kompetencija u školi // Pedagogijska istraživanja, 9 (2012), 1-2; 59-82 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
22.Markić, IvanDislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141 -
23.Previšić, VlatkoSenator Valentin Puževski // Škola škole / Strugar, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2011. str. 303-305 -
24.Jurčić, MarkoDidaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.)., 2011. str. 69-82
-
25.Markić, IvanTummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 3; 403-406 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
26.Jurčić, Marko; Markić, IvanPedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178 -
27.Komar, ZvonimirDijalektičko mišljenje kao mogući konstituens pedagogijskog pristupa kompetenciji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 269-278 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Car, SandraOnline komunikacija i socijalni odnosi učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 281-290 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Previšić, VlatkoPo običaju – kasnimo!, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
30.Previšić, VlatkoTeorit bashkekohorte te ndertimit te kurikulumit // Hulumtimet në shkencat e edukimit, 7 (2010), 1; 33-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Kolak, AnteDinamičnost nastavnog procesa- zahtjev suvremene nastave // Suvremeni metodički izazovi
Subotica, Srbija, 2010. str. 916-934 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Kolak, AntePovijesni aspekti temeljnih odrednica nastavnoga procesa // Anali za povijest odgoja, 9 (2010), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Kolak, AnteStyle of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Kolak, AnteSociometrijski status učenika u razrednom odjelu i školskoj hijerarhiji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 243-254 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Zrilić, SmiljanaRizični i zaštitni čimbenici najučestalijih oblika poremećaja ponašanja učenika u osnovnoj školi // Magistra Iadertina, 5 (2010), 5; 115-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Zrilić, SmiljanaKvaliteta komunikacije i socijalni odnosi u razredu // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 231-242 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Previšić, VlatkoSocijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Jurčić, MarkoKurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
39.Jurčić, MarkoKurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Jurčić, MarkoJezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar
Subotica, 2010. str. 104-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Livazović, GoranDimenzije odnosa medijske i socijalne kompetencije // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 255-267 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
42.Previšić, VlatkoUloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 4-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
43.Markić, IvanSocijalna komunikacija među učenicima // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 307-319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Markić, IvanPrava djeteta i prava roditelja // Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2; 385-387 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
45.Markić, IvanUloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
46.Markić, IvanKurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi // Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Jurčić, Marko; Markić, IvanModeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 156-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Citković, SandraDon Tapscott: Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing our World // Metodički ogledi - časopis za filozofiju odgoja, 16 (2010), 1-2; 167-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
49.Previšić, VlatkoKurikulum – pojmovno, didaktičko i jezično određenje, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
50.Previšić, VlatkoProfesor Ante Vukasović marni djelatnik našega Odsjeka i Hrvatskog pedagogijskog društva // Ante Vukasović. Životno djelo i bibliografija / Josip Markovac ; Valentin Puževski (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Hrvatski pedagoško-književni zbor ; Hrvatski katolički zbor MI ; Društvo hrvatsko-slovačkog prijateljstva ; Hrvatsko žrtvoslovno društvo, 2009. str. 53-60