Pregled po projektu: Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (MB: MZOS-130-1301761-1765)
Pronađeno 116 radova
-
1.Markić, IvanMeđusobna povezanost nastavnih strategija i socijalne kompetencije učenika, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagrab
-
2.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanThe social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 126-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Car, SandraUloga društvenih mreža u vršnjačkim odnosima adolescenata, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Markić, IvanRobert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
5.Zrilić, SmiljanaPojave i prevladavanje školskog neuspjeha, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
6.Car, SandraAdolescencija 21. stoljeća: društvena uvjetovanost, temeljne karakteristike i pedagoški izazovi // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 285-294 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Kolak, AnteIstraživanja socijalnih odnosa među učenicima u razrednim odjelima // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108(133-134); 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Kolak, AnteEmocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kolak, AnteŠkolska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2013. str. 226-238 -
10.Jurčić, MarkoDidaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Jurčić, Marko., Seletković, TomislavDidaktički pluralizam u nastavi glazbene kulture // Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Pula / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
Pula, Hrvatska, 2013. str. 215-225 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Previšić, VlatkoRazmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 3-17 -
13.Previšić, VlatkoIzvrsnici u znanosti: Dvadeset godina od utemeljenja Kluba Hrvatskih Humboldtovaca (1992. – 2012.) // Anali za povijest odgoja, 11 (2012), 2-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Kolak, AnteTeacher's attitudes about evaluation in the teaching process // Didactic challenges-International Scientific Conference
Slavonski Brod, Hrvatska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Zrilić, SmiljanaParticipacija učitelja u kreiranju kulture škole // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Znanstvena monografija 2. Kongresa pedagoga Hrvatske / Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2012. str. 451-458 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Zrilić, Smiljana; Bedeković, VesnaIntegrated Upbringing and Education Assumptions in Contemporary Schools: Curriculum, Legislation, Model implementation, Competences // Proceedings of the 8th International Conference on Education, Samos Island, Research and Traning Institute of the East Aegean, (INEAG), Greece / Prachalias, C. (ur.).
Lahti, 2012. str. 979-983 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Previšić, VlatkoNovi obzori izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti // DJEČJI ISTRAŽIVALAČKI CENTAR „PETRINJČICA“ MJESTO UČENJA, RAZVOJA I RADOSTI / Bučar, M. Ličina, B (ur.).
Petrinja: Vlastita naklada, 2012. str. 126-137 -
18.Jurčić, MarkoKompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // Modern approaches to teaching the coming generations
Ljubljana, 2012. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Jurčić, MarkoPedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 190-197 -
20.Jurčić, MarkoPedagoške kompetencije suvremenog učitelja. Zagreb: Recedo, 2012 (monografija)
-
21.Livazović, GoranPedagoško utemeljenje kurikuluma socijalnih kompetencija u školi // Pedagogijska istraživanja, 9 (2012), 1-2; 59-82 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
22.Markić, IvanDislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141 -
23.Previšić, VlatkoSenator Valentin Puževski // Škola škole / Strugar, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2011. str. 303-305 -
24.Jurčić, MarkoDidaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.)., 2011. str. 69-82
-
25.Markić, IvanTummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 3; 403-406 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
26.Jurčić, Marko; Markić, IvanPedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178 -
27.Komar, ZvonimirDijalektičko mišljenje kao mogući konstituens pedagogijskog pristupa kompetenciji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 269-278 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Car, SandraOnline komunikacija i socijalni odnosi učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 281-290 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Previšić, VlatkoPo običaju – kasnimo!, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
30.Previšić, VlatkoTeorit bashkekohorte te ndertimit te kurikulumit // Hulumtimet në shkencat e edukimit, 7 (2010), 1; 33-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Kolak, AnteDinamičnost nastavnog procesa- zahtjev suvremene nastave // Suvremeni metodički izazovi
Subotica, Srbija, 2010. str. 916-934 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Kolak, AntePovijesni aspekti temeljnih odrednica nastavnoga procesa // Anali za povijest odgoja, 9 (2010), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Kolak, AnteStyle of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Kolak, AnteSociometrijski status učenika u razrednom odjelu i školskoj hijerarhiji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 243-254 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Zrilić, SmiljanaRizični i zaštitni čimbenici najučestalijih oblika poremećaja ponašanja učenika u osnovnoj školi // Magistra Iadertina, 5 (2010), 5; 115-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Zrilić, SmiljanaKvaliteta komunikacije i socijalni odnosi u razredu // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 231-242 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Previšić, VlatkoSocijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Jurčić, MarkoKurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
39.Jurčić, MarkoKurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Jurčić, MarkoJezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar
Subotica, 2010. str. 104-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Livazović, GoranDimenzije odnosa medijske i socijalne kompetencije // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 255-267 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
42.Previšić, VlatkoUloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 4-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
43.Markić, IvanSocijalna komunikacija među učenicima // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 307-319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Markić, IvanPrava djeteta i prava roditelja // Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2; 385-387 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
45.Markić, IvanUloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
46.Markić, IvanKurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi // Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Jurčić, Marko; Markić, IvanModeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 156-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Citković, SandraDon Tapscott: Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing our World // Metodički ogledi - časopis za filozofiju odgoja, 16 (2010), 1-2; 167-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
49.Previšić, VlatkoKurikulum – pojmovno, didaktičko i jezično određenje, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
50.Previšić, VlatkoProfesor Ante Vukasović marni djelatnik našega Odsjeka i Hrvatskog pedagogijskog društva // Ante Vukasović. Životno djelo i bibliografija / Josip Markovac ; Valentin Puževski (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Hrvatski pedagoško-književni zbor ; Hrvatski katolički zbor MI ; Društvo hrvatsko-slovačkog prijateljstva ; Hrvatsko žrtvoslovno društvo, 2009. str. 53-60 -
51.Previšić, VlatkoJohn Dewey: pedagoška misao i praksa (uz 150. obljetnicu rođenja) // Anali za povijest odgoja, 8 (2009), 7-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Kolak, AnteTehnologija i nastavni proces // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20 (2009), 85-86(111-112); 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
53.Kolak, AntePoželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20 (2009), 87 (113); 5-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
54.Previšić, VlatkoInterkulturalna obzorja suvremene škole // Škola danas za budućnost / Puževski, Valentin ; Strugar, Vladimir (ur.).
Križevci : Bjelovar, 2009. str. 13-28 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Jurčić, MarkoUčenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 9-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Bedeković, Vesna; Jurčić, Marko; Kolak, AnteSociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti // Međunarodni znanstveni skup "Daroviti i društvena elita" : zbornik radova / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac: Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Markić, IvanInformacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
58.Markić, IvanSocijalna komunikacija među učenicima: načini, stilovi, sadržaji // Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
59.Jurčić, Marko; Markić, IvanCjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. str. 268-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Mlinarević, Vesnica; Brust, MajaKvaliteta provedbe školskih izvannastavnih aktivnosti // III. Tehetseg Nap : Az eljárás = III. Dan talenata : zbornik radova = The 3rd talented pupils day : proceedings / Majorosi, Imre (ur.).
Kanjiža: Bolyai Farkas Alapitvany, 2009. str. 25-32 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Komar, ZvonimirThe meaning of normative pedagogy in contemporaniety // Education from the Past to the Present: Pedagogical and Didactic Lessons from the History of Education / Hopfner, Johanna ; Protner, Edvard (ur.).
Bielsko-Biala : Budimpešta : Topeka (KA) : Maribor : Prag: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani ; Mednarodna založba Oddelka za slovanske jezike in književnosti, 2009. str. 36-45 -
62.Citković, SandraReklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (2009), 85-86; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
63.Citković, SandraTko sam zapravo ja? – konstruiranje identiteta online // 18. dani Frane Petrića / 18. Days of Frane Petrić
Zagreb: HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2009. str. 52-53 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
64.Citković, SandraSocijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije // Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
65.Hrvatić, Neven; Posavec, KoraljkaObrazovanje učitelja : prema novim kompetencijama // A tanítóképzés jövőképe : eljárás = Budućnost obrazovanja učitelja : zbornik radova / Czékus, Géza (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar Szabadka, 2009. str. 473-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Komar, ZvonimirSlobodno vrijeme kao vrijeme istinskog obrazovanja // Filozofska istraživanja, 2 (2009), 297-302 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
67.Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Jindra, RankaInterkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. str. 131-155 -
68.Buljubašić-Kuzmanović, VesnaKooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja // Život i škola, 21 (2009), 1; 50-57 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
69.Hrvatić, NevenInterkulturalno obrazovanje : novi razvoji // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama : zbornik radova = Educational challenges in multicultural communities : proceedings / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. str. 99-130 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
70.Hrvatić, NevenInterkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma // Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu
Malinska, Hrvatska, 2009. (plenarno, pp prezentacija, znanstveni) -
71.Previšić, VlatkoZa školu s manje stresa, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
72.Jurčić, MarkoRad u skupinama u razrednoj nastavi kao sastavnice cjelovitog poučavanja i učenja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 78-79 (2008), 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
73.Komar, ZvonimirMogućnost sistematske pedagogije danas? // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
74.Previšić, VlatkoKontroverze suvremene pedagogije i prakse odgoja i obrazovanja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
75.Hrvatić, NevenPedagogijska znanost: između teorije i pedagoške prakse // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
76.Citković, SandraSlobodno vrijeme adolescenata u digitalnoj kulturi // Filozofija slobodnoga vremena i športa
Zagreb: HFD - Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 18-18 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
77.Bartulović, Marija; Citković, SandraPovezanost glazbenih preferencija adolescenata i stavova o spolnim ulogama // Međunarodna znanstvena konferencija Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
78.Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Gajger, VesnaPoložaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.).
Rijeka, 2008. str. 255-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Komar, ZvonimirPedagogija kao sustavna znanost obrazovanja // Pedagogijska istraživanja, 2 (2008), 127-138 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
80.Zrilić, SmiljanaPrilog istraživanju učeničkog apsentizma // Školski vjesnik, 57 (2008), 1-2; 61-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
81.Buljubašić-Kuzmanović, VesnaOdrživi razvoj i cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
82.Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Kretić Majer, JasnaVrednovanje i samovrednovanje u funkciji istraživanja i unaprjeđivanja kvalitete škole // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
83.Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Buljubašić-Kuzmanović, VesnaPotreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave // Odgojne znanosti, 10 (2008), 1; 195-208 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
84.Hrvatić, NevenPedagoške kompetencije (vjero)učitelja // Lađa (Zagreb), 2. (2008), 9-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
85.Hrvatić, NevenVseživljensko izobraževanje - izobraževanje oseb s posebnimi potrebami // Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu, 1 (2008), 2; 45-1 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
86.Previšić, VlatkoGlobalne dimenzije održiva razvoja u nacionalnom školskom kurikulumu // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 55-65 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
87.Citković, SandraNepostojeći svijet: Uloga masovnih medija u socijalnoj konstrukciji stvarnosti mladih // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 205-211 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
88.Previšić, VlatkoPedagogija interkulturalizma // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. str. 12-14 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
89.Citković, SandraCreating Desires: The Effects of Television Toy Advertising on Children // Child and Teen Consumption 2008: the 3rd international conference on multidisciplinary perspectives on child and teen consumption
Trondheim, Norveška: Norwegian Centre for Child Research, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
90.Citković, SandraKooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. str. 52-52 (predavanje, sažetak, stručni) -
91.Hrvatić, Neven; Komar, ZvonimirObrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme // Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova / Kaich, Katalin ; Czekus, Geza (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2008. str. 96-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
92.Komar, ZvonimirPedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 296-303 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
93.Citković, SandraTelevizija u slobodnom vremenu djece i adolescenata: pedagoške implikacije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 119-127 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
94.Previšić, VlatkoPedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja // Pedagogijska istraživanja, 1 (2007), 2; 179-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
95.Previšić, Vlatko; Prgomet, AntoSocijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, br. 1, Zagreb, 2007, 7-23. // Pedagogijska istraživanja, 1 (2007), 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
96.Kolak, AnteUsporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
97.Kolak, AnteSuvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 19 (2007), 78-79(104-105); 33-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
98.Kurikulum - teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007 (monografija)
-
99.Jurčić, MarkoSpremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela // Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2007. str. 433-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Previšić, V.Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Prević, V. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2007. str. 15-37