Pregled po projektu: Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (MB: MZOS-081-1151212-1454)
Pronađeno 538 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, BrunoB2B marketing. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)
-
2.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMetrika marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
3.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaPonašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
4.Grbac, BrunoMarketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
5.Čičić, Muris; Husić, Melika; Kukić, SlavkoPonašanje potrošača. Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2009 (monografija)
-
6.Grbac, BrunoIzazovi međunarodnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2009 (monografija)
-
7.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaTrendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
-
8.Grbac, Bruno; Meler, MarcelZnanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
9.Grbac, Bruno; Meler, MarcelRealizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
10.Grbac, Bruno; Meler, MarcelPrikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
11.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
12.Grbac, BrunoNačela marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2007 (monografija)
-
1.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
2.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
3.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
4.12. slovenska marketinška konferenca - Zbornik prispevkov / Makovec Brenčič, Maja ; Hvala, Primož (ur.). Ljubljana: Časnik Finance, 2007 (zbornik)
-
1.Brkić, NenadPromocija // Osnove marketinga, IV izdanje / Domazet, Anto ; Babić-Hodović, Vesna ; Kurtović, Emir (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2012. str. 271-300 -
2.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaNeuromarketing - New Approach to Marketing Activities // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Odjel za ekonomiju i turizam Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 435-451 -
3.Grbac, Bruno; Težak, Ana; Luk, NinoslavProfiling tourists based on healthy-living attitude // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 69-83 -
4.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaDruštveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312 -
5.Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Vujičić, MajaMarketing in the Function of Encouragement of Socially Suggested Behaviour // Computers and Simulation in Modern Science / Mastorakis, Nikos ; Demiralp, Metin ; Rudas, Imre ; Bulucea, Cornelia A. (ur.).
Atena: WSEAS Press, 2009. str. 148-153 -
6.Vranić, Franko; Dlačić, JasminaKonzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 241-260 -
7.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaIdentitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196 -
8.Grbac, Bruno; Kežman, ElvedinaSustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126 -
9.Kuljaj, Aleksander; Makovec Brenčič, MajaChinese negotiating style : Slovenian managers perspective // New emerging economies and their culture / Prašnikar, Janez ; Cirman, Andreja (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2007. str. 307-318 -
10.Žabkar, Vesna; Valentin, Aleksander; Rašković, MatevžRaziskava zadovoljstva gostov v Termah Krka, d.o.o. // Prestrukturiranje podjetij v globalizaciji / Prašnikar, Janez ; Cirman, Andreja ; Hadži Vasileva Markovska, Verica (ur.).
Ljubljana: Časnik Finance, 2007. str. 221-238 -
11.Brkić, Nenad; Čutura, MarijaVrijednosni sustav i psihografsko segmentiranje tržišta mladih u Bosni i Hercegovini // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 144-159 -
12.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Spaho, KenanQuality of Bank Service Delivery Through Websites in Bosnia and Herzegovina // Economic Integrations: Prospects and Dilemmas / Kumar, A. : Kandzija, V. (ur.).
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2007. str. 37-50 -
1.Grbac, BrunoB2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 -
2.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo, 2 izmjenjeno i dopunjeno izdanje
Zagreb: Alka script, 2009 -
1.Sirgy, Joseph M.; Gurel-Atay, Eda; Webb, Dave; Čičić, Muris; Husić-Mehnedović, Melika; Ekici, Ahmet; Herrmann, Andreas; Hegazy, Ibrahim; Lee, Dong-Jin; Johar, J.S.Is Materialism All That Bad? Effects on Satisfaction with Material Life, Life Satisfaction, and Economic Motivation // Social indicators research, 110 (2013), 1; 349-366 doi:10.1007/s11205-011-9934-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Halilović, Semina; Čičić, MurisAntecedents of information systems user behaviour – extended expectation-confirmation model // Behaviour & information technology, 32 (2013), 4; 359-370 doi:10.1080/0144929X.2011.554575 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordA Brand So Bad It Has To Be Good // MM. Journal of marketing management, 29 (2013), 1251-1276 doi:10.1080/0267257X.2013.796321 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordTitanic : Consuming the Myths and Meanings of an Ambiguous Brand // Journal of consumer research, 40 (2013), 3; 595-614 doi:10.1086/671474 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Žabkar, Vesna; Čater, Tomaž; Bajde, Domen; Čater, BarbaraEnvironmental strategy : a typology of companies based on managerial perceptions of customers' environmental activeness and deterrents // E+M/ Economics & Management, 16 (2013), 3; 57-74 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Rašković, Matevž; Makovec Brenčić; Maja; Ferligoj, Anuška, Fransoo; Jan C.Relationship learning as a dimension of relationship quality : tentative evidence from transnational buyer-supplier relationships // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 37-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Rašković, Matevž; Makovec Brenčič, MajaBuyer-supplier relationships and the resource- advantage perspective: an illustrative example of relational and transactional drivers of competitiveness // Journal of Competitiveness, 5 (2013), 1; 16-38 doi:10.7441/joc.2013.01.02. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, SanjaExploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling // Total quality management & business excellence, 25 (2013), 1/2; 141-157 doi:10.1080/14783363.2013.824713 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, ŽeljkoCommunication with market segments – travel agencies’ perspective // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 1; 49-64 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Muškinja, Andrea; First Komen, IvanaKruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 51-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Sirgy, Joseph M.; Gurel-Atay, Eda; Webb, Dave; Čičić, Muris; Husić, Melika; Ekici, Ahmet; Herrmann, Andreas; Hegazy, Ibrahim; Lee, Dong- Jin; Johar, J.S.Linking advertising, materialism, and life satisfaction // Social indicators research, 107 (2012), 1; 79-101 doi:10.1007/s11205-011-9829-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Westbrook, Daniel; Shultz, Clifford; Nguyen, DuyQuality of Student Life for Business Students in Vietnam : The Roles of Learning Motivation and Psychological Hardiness in Learning // Journal of happiness sStudies, 13 (2012), 6; 1091-1103 doi:10.1007/s10902-011-9308-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Kolar, Tomaž; Žabkar, Vesna; Brkić, Nenad; Omeragić, IsmirExploring consumer reactions to the recession in Slovenia and Bosnia and Herzegovina // Managing global transitions, 10 (2012), 2; 121-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Bodlaj, Mateja; Coenders, Germà; Žabkar, VesnaResponsive and proactive market orientation and innovation success under market and technological turbulence // Journal of Business and Economic Management, 13 (2012), 4; 666-687 doi:10.3846/16111699.2011.620143 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Pisnik Korda, Aleksandra; Snoj, Boris; Žabkar, VesnaAntecedents and outcomes of perceived service value: evidence from Slovenia // E+M/ Economics & Management, 15 (2012), 1; 105-115 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Rašković, Matevž; Mörec, Barbara; Makovec Brenčič, MajaMarket orientation, business innovation and HRM in top Slovenian employers // Ekonomska istraživanja, 2 (2012), 1-20 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaRelationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development // Ekonomska istraživanja, 25 (2012), 2; 503-524 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
18.Sinha Khetriwal, Deepali; First, IvanaEnabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models // Ekonomska istraživanja, special edition (2012), 2; 47-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Čater, Barbara; Žabkar, Vesna; Čater, TomažCommitment in marketing research services : two alternative models // Journal of Business and Economic Management, 12 (2011), 4; 603-628 doi:10.3846/16111699.2011.599410 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Rašković, Matevž; Makovec Brenčič; Maja, Mörec, BarbaraTrust and management-to-employee communication in Slovenian companies : some evidence from the current economic crisis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 165-187 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Grbac, Bruno; First, IvanaDynamics of market orientation in Croatian economy // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 29 (2011), 2; 373-394 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Kovač, IvanInovativne djelatnosti u Hrvatskoj po regijama // International Journal of Management Cases, 13 (2011), 22-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Kadić, Selma; Palić, Mirko; Čičić, MurisImprovement of personal sales efficiency in automotive retailing // Ekonomska istraživanja - Economic Research, 24 (2011), 2; 112-125 doi:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=105004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.First, Ivana; Tomić MarijaFormal and informal communication channels in creating corporate brand image and preference // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 45-61 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
25.Palić, Mirko; Grbac, Bruno; Kovač, IvanLevel of Marketing Orientation Among Croatian Beverage Producers and Distributors // International journal of management cases, 12 (2010), 2 (S.I.); 463-472 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.First, Ivana; Sinha Khetriwal, DeepaliExploring the Relationship Between Environmental Orientation and Brand Value : Is There Fire or Only Smoke? // Business Strategy and the Environment, 19 (2010), 2; 90-103 doi:10.1002/bse.619 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Dmitrović, Tanja; Knežević Cvelbar, Ljubica; Kolar, Tomaž; Makovec Brenčić, Maja; Ograjenšek, Irena; Žabkar, VesnaConceptualizing tourist satisfaction at the destination level // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 3 (2009), 116-126 doi:10.1108/17506180910962122 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Žabkar, Vesna; Hosta, MajaSegmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 43-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Vesel, Patrick; Žabkar, VesnaManaging customer loyalty through the mediating role of satisfaction in the DIY retail loyalty program // Journal of retailing and consumer services, 16 (2009), 396-406 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Čater, Barbara; Žabkar, VesnaAntecedents and consequences of commitment in marketing research services: The client's perspective. // Industrial marketing management, 38 (2009), 7; 785-797 doi:10.1016/j.indmarman.2007.10.004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Brkić, Nenad; Unkić, FarukElektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini // Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29 (2009), 165-188 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Shultz, Clifford J.; Halbrook, Morris B.The Paradoxical Relationships Between Marketing and Vulnerability // Journal of public policy & marketing, 28 (2009), 124-127 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Nill, Alexander; Shultz, Clifford J.Global software piracy: Trends and strategic considerations // Business horizons, 52 (2009), 3; 289-298 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Lončarić, DinaDruštveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.First, Ivana; Brozina, StašaCultural influences on motives for organic food consumption // EuroMed journal of business, 4 (2009), 2; 185-199 doi:10.1108/14502190910976538 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaEthics, Social Responsibility and Business Performance in a Transition Economy // EuroMed journal of business, 4 (2009), 2; 143-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Kurtović, Emir; Agić, Emir; Čičić, MurisPRIMJENA CONJOINT ANALIZE U PROUČAVANJU POTRAŽNJE ZA MP3 PLAYERIMA NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 25-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Paliaga, Marko; Uravić, LenkoIntegralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 3; 77-87 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Shoham, Aviv; Makovec Brenčič, Maja; Virant, Vesna; Ruvio, AyallaInternational standardization of channel management and its behavioral and performance outcomes // Journal of international marketing, 16 (2008), 2; 120-151 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Ruvio, Ayalla; Shoham, Aviv; Makovec Brenčič, MajaConsumers' need for uniqueness: short-form scale development and cross-cultural validation // International marketing review, 25 (2008), 1; 33-53 doi:10.1108/02651330810851872 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Čičić Muris, Husić, MelikaLuxury Consumption Factors // Journal of fashion marketing and management, in press (2008), coming-coming (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Hughner, Renée Shaw; McDonagh, Pierre; Prothero, Andrea; Shultz II, Clifford J.; Stanton, Julie.Who are organic food consumers? A compilation and review of why people purchase organic food // Journal of Consumer Behaviour, 6 (2007), 2/3; 94-110 doi:10.1002/cb.210 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Manfredo, Mark R.; Shultz, Clifford J.Risk, Trade, Recovery, and the Consideration of Real Options: The Imperative Coordination of Policy, Marketing, and Finance in the Wake of Catastrophe // Journal of Public Policy & Marketing, 26 (2007), 1; 33-48 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Shultz, Clifford J.Marketing as Constructive Engagement // Journal of public policy & marketing, 26 (2007), 2; 293-301 doi:10.1509/jppm.26.2.293 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.First, IvanaInterrelationship between a brand's environmental embeddedness, brand awareness and company performance // Tržište, 19 (2007), 1; 73-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaMacinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 2; 301-304 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
2.Vujičić, MajaMarketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
3.Stamenić, SanjaThe Challenges of the International Market (author: Bruno Grbac) // Ekonomska istraživanja, 24 (2011), 3; 170-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
4.Dlačić, JasminaPonašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje: osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja (autori: Bruno Grbac, Dina Lončarić) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 1; 231-233 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
5.First, IvanaSix Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald's Can Re-energize Their Brands // The journal of product & brand management, 18 (2009), 6; 468-469 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz, ostalo)
-
6.First, IvanaThe Puma Story: The remarkable turnaround of an endangered species into one of the world's hottest sportlifestyle brands // The journal of product & brand management, 18 (2009), 3; 233-234 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
7.Biemans, Wim G.; Makovec Brenčič, MajaDesigning the marketing-sales interface in B2B firms // European journal of marketing, 41 (2007), 3/4; 257-273 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
8.Virant, Vesna; Makovec Brenčič, Maja; Shoham, AvivStandardizacija ali adaptacija procesov : trženjski izziv slovenskim mednarodno delujočim podjetjem // Akademija MM, 11 (2007), 35-39 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
9.Hočevar, Nina; Žabkar, Vesna; Mumel, DamijanEffects of top management involvement in integrated marketing communications // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 2; 159-171 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
10.Prašnikar, Janez; Žabkar, Vesna; Rajkovič, TanjaShould Italians, Croats and Slovenes work together in developing a Northern Adriatic tourist destinations? // South East European Journal of Economics and Business, 2 (2007), 2; 57-68 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
11.Žabkar, Vesna; Velepec, KatjaPomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci v slovenskih podjetjih // Akademija MM: slovenska znanstvena revija za trženje, 11 (2007), 19-23 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
12.Kolar, Tomaž; Žabkar, VesnaThe meaning of tourists' authentic experiences for the marketing of cultural heritage sites // Economic and business review, 9 (2007), 3; 235-256 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
13.First, IvanaReview on International Congress Marketing in knowledge society and contemporary business reality // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 25 (2007), 2; 383-384 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Dlačić, Jasmina; Hlača, Daria; Jelenc, LaraGeneration Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education // Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management", / Mala, Denisa ; Minarova, Martina (ur.).
Banska Bistrica: Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici, 2015. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Grbac, Bruno; Benas , KarloImpact of consumer perception on price fairness // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 580-594 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Saftić, DarkoEnvironmental attitudes of tourists // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 160-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Šergo, ZdravkoHealthy lifestyle as a marketing basis in wellness tourism // Building Bridges to the Middle East: Challenges and Business Strategies, Proceedings / Fam, Kim-Shyam ; Anwar, Syed ; Yang, Lin (ur.).
Dubai: MAG (Marketing Asia Group), 2013. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, MilenaGeneration Z: Generation of Green Consumer Values // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 188-202 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Ferenčić, Matea; Dlačić, JasminaDo subliminal messages have any influence on customer perception? // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 568-579 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, AnaThe pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective // 23rd CROMAR Congress "Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights" : Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ; CROMAR, Croatian Marketing, 2013. str. 595-610 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Rukonić, Neva; First Komen, IvanaBarriers of Internal Communication // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. str. 149-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Vujičić, Maja; Kubura, EminaImpact of Ambient Scent on Perception of Product Value // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, and CROMAR, 2013. str. 650-663 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaGeneration Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender? // Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.).
Sarajevo: University of Sarajevo, School of Economics and Business, 2012. str. 806-821 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, JasminaPersonal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers // Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.).
Portorož: Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2012. str. 600-609 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Curk, Erik; Rozman, Rudi; Žabkar, VesnaMarket exchange relationships in the descriptive CRM model as a base of general marketing theory // 27th IMP-conference in Glasgow: The Impact of Globalisation on Networks and Relationship Dynamics
Glasgow: Strathclyde Business School, 2011. str. 1-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Paliaga, Marko; Fočo, Almin; Barilović, ZlatkoResearch of Possible Role of Urban Marketing in Attracting Foreign Direct Investment (FDI) in Cities of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 22nd International CROMAR Congress „Marketing Challenges in New Economy“ / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Odjel za ekonomiju i turizam Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 592-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Oliva, Ernes; Marko, Paliaga; Božac Marjanović, DarijaAgricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept // Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" ; CROMAR, 2011. str. 572-591 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Fočo, Almin; Paliaga, MarkoProjekt primjene urbanog marketinga u funkciji ekonomskog razvoja Sarajeva // Projekti i projektni menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Skledar, Nikola ; Vojnović, Savo (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2011. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Palić, M.; Maričić, M.; Kovač, I.Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj // 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma; Vranić, FrankoAttitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires // Proceedings - 22nd CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam ; CROMAR, 2011. str. 229-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grbac, Bruno; Dlačić, JasminaNew relationships on the business-to-business market // Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.).
Koper: Edukator, 2011. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Radulović, DuškoEnergy Efficiency and Urban Energy Management: The Case of the City of Rijeka // "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil" / Afrić Rakitovac, Kristina, Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 1570-1591 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Lončarić, Dina; Šuman, Sabrina; Gligora Marković, MajaUpravljanje kvalitetom web sjedišta u funkciji uspješnosti poslovanja // Kvaliteta, konkurentnost, održivost
Zagreb, 2010. str. 309-319 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Lončarić, Dina; Tonković, IvanaMarketing Management in the System of Croatian Polytechnics // People and Organization: Conference Proceedings of Invited Lectures and Abstract, 29th International Conference on Organizational Science Development / Kern, T. et al (ur.).
Portorož: University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2010. str. 809-817 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Golik Klanac, Nataša; Ćuković, Ksenija; Dlačić, JasminaConflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry // 26th IMP Conference: Business networks - Globality, Regionality, Locality
Budimpešta: Corvinus University of Budapest, Hungary ; IMP Group, 2010. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Lončarić, Dina; Šuman, Sabrina; Gligora Marković, MajaWeb site quality: users vs. professionals' perspective // IN-TECH 2010 / Kudlaček, Jan ; Barišić, Branimir ; Velay, Xavier ; Ohkura, Kazuhiro (ur.).
Prag, 2010. str. 350-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.First, Ivana; Gržinčić, FilipRelationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference // 3rd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business developments across Countries and Cultures / Demetris, V ; Weber, Y ; Kaufmann, R ; Tarba, S (ur.).
Nikozija: EuroMed Press, 2010. str. 373-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Kovač, Ivan; Grbac, Bruno; Palić, MirkoDominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Pozega ; DAAAM International, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.First, IvanaCultural Influence on Brand Meaning // 2010 Thought Leaders in Brand Management / de Chernatony, Leslie (ur.).
Lugano: Universita della Svizzera italijana Lugano, 2010. str. 463-473 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaMarketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, IrenaImportance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization // Knowledge and business challenge of globalization: proceedings of the 1st international scientific conference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercijalne in poslovne vede, 2009. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Dlačić, Jasmina; Vranić, FrankoMeđuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Lončarić, DinaDeterminants of socially responsible marketing decisions // 2nd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business / Vrontis, D., Weber, Y., Kaufmann, R., Tarba, S (ur.).
Salerno, Italija: EuroMed Press, 2009. str. 960-968 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Lončarić, DinaStrateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.First, Ivana; Brozina, StašaMotivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market // XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Čičić, Muris; Husić, MelikaLifestyle Identification and Segmentation: Implications for Regional Cooperation and Prosperity // 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Terrence H. Witkowski (ur.).
Kristiansand: University of Agder, 2009. str. 134-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Paliaga, Marko; Franjić, Zoran; Flego, MuljikaGreen marketing in Croatia – research of experience and effects on the establishment of environmentally and socially responsible business // Rethinking marketing in a global economy / Terrence H. Witkowski (ur.).
Kristiansand: University of Agder, 2009. str. 259-271 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Grbac, Bruno; Meler, MarcelDesigning Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: Macromarketing Society & University of Adger, 2009. str. 160-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, IvanaThe Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia // 8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, 2009. str. 353-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Bašan, Lorena; Dlačić, JasminaImpact of business environment factors on tourist enterprises // Conference proceedings of the 28th international conference on organizational science development, New technologies, new challenges = Nove tehnolgije, novi izzivi / Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.).
Kranj: Modrena organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2009. str. 100-108 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.First, IvanaWhat a Brand Means to a Consumer? // 5th Though Leaders International Conference on Brand Management / Veloutsou, Cleopatra ; DeChernatony, Leslie (ur.).
Atena: The University of Glasgow Business School ; The Centre for Research in Brand Marketing at University of Birmingham ; The Athens Institute of Education and Research (ATINER), 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Brkić, Nenad; Džeko, ŠemsudinManaging Tourist Satisfaction and Retention: A Case of Tourist Destination Canton Sarajevo, Bosnia and Herzegovina // Fourth International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism-Governance and Entrepreneurship: Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2008. str. 1638-1658 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaContribution of food products in creating cultural identity of tourist destination // Proceedings of the WSEAS International conference on Cultural heritage and tourism – New aspects of Cultural heritage and tourism / Gekas, V. ; Mastorakis, N.E. ; Stamatiou, E. (ur.).
Heraklion, Grčka, 2008. str. 83-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Pfajfar, Gregor; Rašković, Matevž; Makovec Brenčič, MajaOdnos med inovacijami, upravljanjem z ljudmi ter organizacijsko kulturo: empirična študija // Vloga kulture v združbah (organizacijah) : zbornik referatov / Rusjan, Borut ; Rozman, Rudi ; Kovač, Jure (ur.).
Ljubljana : Kranj: Društvo Slovenska akademija za management : Ekonomska fakulteta ; Fakulteta za organizacijske vede, 2008. str. 122-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Makovec Brenčić, Maja; Rašković, Matevž; Pfajfar, GregorThe re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Rašković, Matevž; Makovec Brenčić, Maja; Kržišnik, ŠpelaComparing leadership practices from Slovenia and Portugal // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / - (ur.).
Porto: International Association for the Scientific Knowledge, 2008. str. 155-165 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Jerman, Damjana; Žabkar, Vesna; Završnik, BrunoNačini določanja proračuna tržnega komuniciranja v podjetjih v Sloveniji // Znanje za trajnostni razvoj / Vladislav Rajkovič (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2008. str. 894-901 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Žabkar, Vesna; Hosta, MajaOn the importance of marketing knowledge and skills for marketers // Marketing theory challenges in transitional societties / Ozetić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2008. str. 335-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Žabkar, Vesna; Kolar, TomažValues, personality types and consumer attitudes : implications for CEE countries // Proceedings of the 16th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe / Springer, Reiner ; Chadraba, Petr (ur.).
Beč: University of Economics and Business Administration, Institute of International Business, 2008. str. 437-448 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranTime management for the needs of sale // Redefining business horizons / Shay, B.S. ; Ranjan Jayanthi ; Thakur, Rajiv R. ; Nicolas, Stephen (ur.).
Lahti: Macmillan publishers India, 2008. str. 206-216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Gurel, Eda; Sirgy, Joseph; Husić, Melika; Čičić, MurisExtending the Research in Relation to Materialism and Life Satisfaction // Association for Consumer Reserach Annual Conference / L. McGill, Ann ; Shavitt, Duluth, Sharon (ur.).
San Francisco (CA): Association for Consumer Research, 2008. str. 1-25 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.First, Ivana; Brozina, StašaCultural Influences on Motives for Consumption of Organic Food // Proceedings of 1st EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference
Marseille: EuroMed Research Business Institute, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Grbac, Bruno; Vrkić, MarinThe role of e-marketing in military recruiting // Recent advances in E-activities - Proceedings of the 7th WSEAS International conference on E-activities (E-ACTIVITIES'08) / Zaharim, A., (ed.), Mastorakis, N. (ed.). Gonos, I. (ed.) (ur.).
Kairo: WSEAS Press, 2008. str. 42-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Grbac, Bruno; Radulović, DuškoNew energy marketing // Recent advances in Environment, Ecosystems and Development - Proceedings of the 6th WSEAS International conference on Environment, Ecosystems and Development (EED'08) / Zaharim, A. (ed.), Mastorakis, N. (ed.), Gonos, I. (ed.) (ur.).
Kairo: WSEAS Press, 2008. str. 86-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Grbac, Bruno; Stamenić, SanjaThe Analysis of Brand Character on the Child Cosmetic Market // INCODE - International Innovation Conference for Co-operation Development / Fojtik, J. (ur.).
Pečuh: Faculty of Business and Economics at University of Pecs, 2008. str. 251-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.First, IvanaThe Creation of Brand Meaning // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1439-1447 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Brkić, Nenad; Džeko, Šemsudin; Mulabegović, ElmaTourism Destination Image of Bosnia and Herzegovina as Perceived by Tour Operators and Travel Agents Based in West-Balkan Region // 19. bienalni međunarodni kongres : Turizam i hotelska industrija 2008 : novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu : knjiga sažetaka = 19th Biennial International Congress : Tourism & Hospitality Industry 2008. : new trends in tourism and hospitality management : abstracts
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Čičić, Muris; Husić Melika; Kadić, SelmaPolitical Marketing and Voting Decision Process // Conference Proceedings of 5th International Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research
Nikozija: University of Nicosia, 2008. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Čičić, Muris; Ćulahović, BesimInstitutional Problems and Its Impact on Higher Education, Research Policy and Knowledge Transfer to SMEs Sector in Bosnia and Herzegovina // International symposium on globalization, democratization and Turkey
Antalya: Akdeniz University, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Bašić, Maša; First, IvanaPozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, CROMAR, 2008. str. 214-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Grbac, Bruno; Miočević, Dario; Crnjak- Karanović, BiljanaValue Creation in B2B Markets Through Supply Chain Involvement // Infusing Research and Knowledge in South East Europe - Proceedings of the 2nd Annual South East European Doctoral Student Conference / Paraskakis, I., Luneski, A., Kayhan, A. (eds.) (ur.).
Solun: South east European research centre, 2007. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Makovec Brenčič, Maja; Ekar, Aleš; Virant, VesnaInfluence of relationship marketing components on export performance : a comparison of developed and emerging markets // International markets and processes : proceedings of the third meeting of the IMP Group in Asia / Batt, Peter J. ; Purchase, Sharon (ur.).
Perth: Curtin University of Technology, 2007. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Makovec Brenčič, Maja; Ekar, Aleš; Virant, VesnaRelational variables and export performance : the case of transitional vs. established markets // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 71-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Brkić, Nenad; Šalihović, AlmirMeasuring Web Site Service Quality by Means of E-SQ and SDDS Criteria: Example of Central Banks in the West Balkans Region // Proceedings of the International Symposium Knowledge Region : The Alps-Adriatic Challenge
Šibenik, Hrvatska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Brkić, Nenad; Arslanagić, SamirDual Approach to Measuring Service Quality in BH Banking Industry Using B2B-SERVQUAL Method // Fifth Research/Expert Conference with International Participation "Quality 2007" : proceedings
Zenica : Neum, 2007. str. 361-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Brkić, Nenad; Spahić, SenadaEmpirical Study of Managers’ Attitudes Towards Corporate Social Responsibility : Case of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the International Scientific Conference "Contemporary Challenges of Theory and Practice in Economics"
Beograd: Faculty of Economic, 2007. str. 33-44 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Žabkar, VesnaUčinkovitost in uspešnost trženjskega komuniciranja : primerjava primerov Effie 2002-2006 // Zbornik prispevkov - 12. slovenska marketinška konferenca / Makovec Brenčič, Maja ; Hvala, Primož (ur.).
Ljubljana: Časnik Finance, 2007. str. 83-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Hočevar, Nina; Žabkar, Vesna; Mumel, DamijanTop management involvement as determinant of IMC // Refereed conference proceedings (Program & proceedings), 7th Annual IBER & TLC Conference Proceedings
Las Vegas (NV): Clute Institute For Academic Research, 2007. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Hočevar, Nina; Žabkar, Vesna; Mumel, DamijanTop management involvment as determinant of IMC // Proceedings of the International Colloquium on Business & Management (ICBM) 2007 / Neal, Mark ; Jones, Colin J. (ur.).
Tripoli : Bangkok: Balamand University, Tripoli, Lebanon ; Suan Dusit Rajabhat University, Bangkok, Thailand, 2007. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
67.Dmitrović, Tanja; Knežević Cvelbar, Ljubica; Kolar, Tomaž; Makovec Brenčič, Maja; Ograjenšek, Irena; Žabkar, VesnaHow to measure tourist satisfaction at the destination level : conceptualisation of the standard model // Proceedings of the 2007 Advances in Tourism marketing Conference / Andreu, Luisa ; Gnoth, Juergen ; Kozak, Metin (ur.).
Valencia: Universitat, 2007. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Agić, Emir; Berberović, DenisDesirable Outcomes of Graduate Marketing Education : Managers' Point of View // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin, et al. (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Žabkar, Vesna; Košmelj, KatarinaTime-trend patterns in advertising expenditure for Central, Eastern and other European countries // Proceedings of the 15th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe / Springer, Reiner ; Chadraba, Petr (ur.).
Chicago (IL) : Beč: DePaul University, Department of Marketing, College of Commerce ; University of Economics and Business Administration, Institute of International Business, 2007. str. 542-549 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
70.Žabkar, VesnaAdvertising education in Central and Eastern Europe : a case study // European Commercial Communications Conference
Brisel: European Foundation foe Commercial Communications Education, 2007. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Žabkar, Vesna; Jančič, ZlatkoWho's the boss in Slovenian marketing? Empirical evidences of the importance of marketing function // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 175-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Žabkar, Vesna; Dmitrović, Tanja; Knežević Cvelbar, Ljubica; Makovec Brenčič, Maja; Ograjenšek, IrenaUnderstanding perceived service quality and customer satisfaction in tourism : a case of Slovenia // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 167-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Hočevar, Nina; Mumel, Damijan; Žabkar, VesnaCentralization and top management involvement as determinant of IMC // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 29-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaMeeting the complexities of modern tourist – the role of food // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 15-21 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
75.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaCustomer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
76.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketing Paradigms for Emerging Economies // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
77.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaTypical Food Products: An Opportunity for Tourism Development // National Business and Economics Society, 8th Annual Conference
Río Grande, Portoriko, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
78.First, Ivana; Grbac, BrunoBrand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits // Papers from Thought Leaders International Conference on Brand Managament
Birmingham: Birmingham Business School, University of Birmingham, 2007. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.First, Ivana; Sinha, DeepaliThe Influence of Environmental Orientation on Brand Value: a Case of the Electronic & Electrical Equipment Industry // Proceedings of the 2nd IIMA Conference on Research in Marketing / Jaiswal, Anand Kumar ; Sahay, Arvind ; Sinha, Piyush Kumar ; Sood, Vandana ; Kar, Sanjay Kumar (ur.).
Ahmedabad: Indian Institute of Management Ahmedabad, 2007. str. 233-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaMeasuring customer orientation: applying customers' approach // EBR 2nd Annual conference 2012
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 18-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Pleše, Marija; Dlačić, JasminaNonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.First, IvanaStvaranje marke - odrednica uspjeha // Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Rijeka, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.First, IvanaBranding // Šalji dalje
Rijeka, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
4.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketing - temelj uspješnog poslovanja // XI. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu: Konkurentnošću do izvoza
Šibenik, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
1.Lipovača, SenadStrateško marketinško upravljanje u funkciji unapređenja poslovanja na tržištu piva u Bosni i Hercegovini, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Bihać
-
2.Dragnić, DašaModeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
3.Radulović, DuškoUpravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Dlačić, JasminaCustomer orientation and loyalty in mobile telecommunciations, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Ljubljana
-
5.Vrkić, MarinUpravljanje marketingom u funkciji transformacije Hrvatske vojske, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
6.Stamenić, SanjaUtjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Pepur, MarioUtjecaj psiholoških ugovora i kvalitete usluga na kvalitetu odnosa poslovnih subjekata na tržištu poslovne potrošnje, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
8.Miočević, DarioOrganizacijska nabavna efektivnost u kontekstu opskrbnih lanaca, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
9.Kovač, IvanUtjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.First, IvanaBrand Meaning and its Creation in a Cross-cultural Context, 2009., doktorska disertacija, University of St. Gallen, St. Gallen
-
11.Lončarić, DinaKvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
12.Paliaga, MarkoBranding i konkuretnost hrvatskih gradova, 2007., doktorska disertacija, Odsjek za ekonomiju i turizam, Pula
-
1.Benas, KarloUtjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Babić Gobbo, BarbaraDizajn u funkciji diferencijacije proizvoda, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Krušvar, ZoranIdentitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
4.Velenik, NikolinaBenchmarking u strategiji marketinga farmaceutske industrije, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
5.Midžić, MelitaImplementacija funkcija odnosa s javnošću na internetu, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
6.Vertel Palmić, SandraMarketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
7.Hordov, MartaModni marketing u industriji odjeće u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
8.Ružić, RominaTeorija i praksa stvaranja marke proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Kamber, Jasmina NinaStvaranje marke grada Pule, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
10.Dujić, ŽeljkaUpravljanje marketingom na tržištu farmaceutskih proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
11.Mažuran Marjanović, Ira-ElaImplementacija internog marketinga u izravnoj prodaji, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
12.Ćurković, Kristijan DomagojMarketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
13.Travaš, OliverUtjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
14.Simichen Sopta, SuzanaMarketing i suvremena diplomacija: izabrana hrvatska iskustva, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
15.Klanac, AnitaFunkcija strateškog marketinga u razvoju turizma na Kupresu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
16.Kesić Šapić, TajanaIzravna komunikacija u funkciji unaprjeđenja odnosa s potrošačima, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka