Pregled po projektu: HRZZ (DOK-2015-10-2376)
Pronađeno 6 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Miočić, IvanaFleksibilnost studije slučaja: prednost ili izazov za istraživače? // Ljetopis socijalnog rada, 25 (2018), 2; 175-194 doi:10.3935/ljsr.v25i2.209 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Miočić, IvanaNastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
1.Miočić, IvanaProvođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika // Knjiga sažetaka DOKON 2019 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 10-11 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Miočić, Ivana; Buchberger, Iva; Vignjević Korotaj, BojanaScholarship of Teaching and Learning in the Croatian HE System // Book of abstracts of 24th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” - Role of Education in Modernization of Society / Stanišić, A. ; Radulović, M. (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 52-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Miočić, IvanaPozitivan odnos prema radu u nastavi: prijedlog konceptualnog okvira // Knjiga sažetaka DOKON 2018 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Miočić, IvanaProfesionalna socijalizacija mladih znanstvenika u nastavnu djelatnost // Knjiga sažetaka DOKON 2017 / Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 30-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)