Pregled po projektu: 13.04.1.3.14
Pronađeno 3 radova
-
1.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDobne i spolne razlike u motivaciji i strategijama učenja matematike u periodu tranzicije iz osnovne u srednju školu // XXI. Dani psihologije u Zadru / 21st Psychology Days in Zadar
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUčinci osobnih i kontekstualnih ciljeva postignuća na emocije i postignuće u akademskom okruženju // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 112-112 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaRazvoj metakognitivnog znanja o strategijama čitanja i stavova prema čitanju u ranoj adolescenciji: učinak na razumijevanje teksta // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 71-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)