Pregled po projektu: 128999
Pronađeno 171 radova
-
1.Plenković, MarioBritish Airways na prostorima Republike Hrvatske // Informatologia, 35 (2002), 1; 69-69 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
-
2.Plenković, Mario; Kučiš, VlastaPR i studije o komuniciranju u Hrvatskoj // Informatologia / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 76-76 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Plenković, Juraj; Plenković, MarioTehnologija obrazovanja na daljinu // Informatologija / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 73-73 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Plenković, MarioOMV u 2003 ulaže u Rompetrol Group // Informatologia, 35 (2002), 4; 328-328 (podatak o recenziji nije dostupan, vijest, stručni)
-
5.Plenković, MarioKyoto izazov za OMV // Informatologia, 35 (2002), 4; 326-326 (podatak o recenziji nije dostupan, vijest, stručni)
-
6.Plenković, MarioOMV preuzima 25, 1% U The Rompetrol Group // Informatologia, 35 (2002), 3; 238-239 (podatak o recenziji nije dostupan, vijest, stručni)
-
7.Plenković, Mario; Kučiš, VlastaMedien in Kroatien, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
8.Plenković, MarioInformacije u funkciji razvoja // Zbornik prvog sabora hrvatske dijaspore / Uprava Kluba hrvatskih iseljenika povratnika i investitora iz di (ur.).
Poreč: Internacionalni klub hrvatskih iseljenika, 2002. -
9.Plenković, Mario; Vidaković, Josip; Vujnović, Marina; Sušac, VladoSuradnja u časopisu ˝Media, Culture and Public Relations˝ // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 256-256 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
10.Kučiš, VlastaOdnosi s javnošću u funkciji dijaloga // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 256-256 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Ćupin, BorisPrijateljska komunikacija s jedriličarima u promociji Hrvatske // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 256-256 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Vidaković, JosipThe Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Vreg, FrancePolitičko komuniciranje i odnosi s javnošću // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Plenković, MarioHolističke analize odnosa s javnošću // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Klarin, Mira; Vidaković, JosipObrazovanja na daljinu u kontekstu cjelovitog obrazovanja // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 253-253 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Antoliš, KrunoslavUmjetna inteligencija i filozofija učenja na daljinu // Informatologija i obrazovanje na daljinu : knjiga sažetaka u: Media, Culture and Public Relations 1 (2002) / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 252-252 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Tkalac, SlavkoUloga humora u strukturiranju znanja // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 252-252 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Dinevski, Dejan; Plenković, MarioIzazov uključivanja e-učenja i napredak za sveučilišta // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 252-252 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Plenković, MarioBalkanski medij - most u razumijevanju i interkurturalnom dijalogu (1991-2001) // Media, culture and public relations, 1 (2002), 1; 109-109 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)
-
20.Katić, KornelijaTelevizijske reklame kao sredstvo vizualne komunikacije, 2002., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
-
21.Potočnjak, DanijelaSintaktička teorija vizualnih komunikacija na primjeru plakata u Hrvatskoj u periodu od 1960 do danas, 2002., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
-
22.Čerepinko, DarijoKomunikološki aspekti medijskog izvještavanja o napadu na Ameriku, 2002., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
-
23.Plenković, Mario; Plenković, Juraj; Kučiš, VlastaProblemi psihologii i ergonomiki, No.3, 2001 // Informatologia / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2001. str. 001-010 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Vidaković, JosipIntegracijska moć kulture u funkciji razvoja // Informatologia / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2001. str. 157-157 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Kučiš, VlastaRedizajn avio-prometa u 21. stoljeću // Informatologia / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2001. str. 157-157 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)