Pregled po projektu: 067007
Pronađeno 26 radova
-
1.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaAssociative Network Model of Long-Term Memory as a Framework for an Analysis of Competitiveness // Tržište, 14 (2002), 1-2; 27-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Ljubić, Franjo; Kesić, TanjaDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 31st EMAC Conference: Marketing in a Changing World - Scope, Opportunities and Chalanges (CD-ROM) / Farhangmehr, Minoo (ur.).
Braga: University of Minho, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja; Pavlović, Ivan; Markić, BranoEthnocentric Tendecies in Purchasing Behavior in the Republics of Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 2002 Multicultural Marketing Conference (CD-ROM) / Bigne, Enrique ; Johar, Vic ; Hassan, Salah (ur.).
Valencia: Academy of Marketing Science, Universitat de Valencia, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoCompetitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaPoboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 11-12; 1368-1377 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 335-363 -
8.Kesić, TanjaTržište poslovne potrošnje i ponašanje u kupnji // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 241-268 -
9.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 217-241 -
10.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, JozoDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA): Academy of Marketing Science, 2001. str. 137-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, SunčanaJe li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vranešević, TihomirStrukturne promjene znanstvenog kadra u Hrvatskoj // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 39-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaStructural Changes of Academics in the Republic of Croatia // 1st International Conference on Globalisation and Development of Small European Countries / Božina, Lovre ; Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković, Pula, 2001. str. 267-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaConsumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
-
16.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaConsumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ): Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. str. 243-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
-
18.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ): Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoKljučne determinante izbora banke kao osnovica strateškom pozicioniranju // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 3-4; 281-298 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Time Allocation and Job Satisfaction at University Level in the Republic of Croatia // 2000 Academy of Marketing Science, Multicultural Conference / Smith, Scott M. (ur.).
Hong Kong: AMS, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Rajh, EdoUtjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Kesić, TanjaPonašanje potrošača
Zagreb: Adeco, 1999 -
23.Kesić, Tanja; Ljubić, Franjo; Pavlović, IvanManagement at the University Level in the Repbulic of Croatia // The 15th Triennial Conference, The International Federation of Operational Research Societies / Toth, Paolo (ur.).
Peking: Federation of Operational Research Societies, 1999. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Kesić, Tanja; Previšić, JozoMotivi upisa i zadovoljstvo nastavnim programom studenata ekonomskih i elektrotehničkih fakulteta u Hrvatskoj // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4-5; 731-746 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
25.Kesić, TanjaMarketinška komunikacija. Zagreb: MATE, 1997 (monografija)