Pregled po projektu: 0130532
Pronađeno 39 radova
-
1.Božić, JasminaEU Accession and Human Rights: Window-dressing or Window of Opportunities?. Zagreb: Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press, 2007 (monografija)
-
2.Spajić-Vrkaš, VedranaObrazovanje za demokratsko građanstvo i interkulturno razumijevanje // Intercultural Forum Promoting intercultural dialogue between generations (3 ; 2006)
Bukurešt, Rumunjska, 2006. (pozvano predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
3.Spajić-Vrkaš, VedranaKamo idu suvremeni odgoj i obrazovanje? // XLVL teološko-pastoralni tjedan Katoličko bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
4.Božić, JasminaNove informacijsko-komunikacijske tehnologije i ljudska prava // Razumijevanje ljudskih prava, Centar za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2006. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Božić, JasminaDemokratski nadzor pristupnih pregovora s Europskom unijom i uloga civilnog društva // Hrvatski politološki razgovori: Europska unija, nacionalna država i budućnost demokracije
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Vidačak, Igor; Božić, JasminaCivil Society and Good Governance in Societies in Transition: the Case of Croatia // Civil Society and Good Governance in Societies in Transition / Benedek, Wolfgang (ur.).
Beograd: Neuer Wissenschaftlicher Verlag (NWV), 2006. str. 55-75 -
7.Spajić-Vrkaš, VedranaStrategije za učenje demokratskog građanstva // NECE Conference - EYCE 2005: National Experiences, European challenges
Berlin, Njemačka, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
8.Spajić-Vrkaš, VedranaProvođenje Nacionalnog programa djelovanja za mlade (2002.-2008.) // Nacionalna konferencija 'Mladi i društvo u tranziciji'
HOC Bjelolasica, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
9.Spajić-Vrkaš, VedranaKulturni diskontinuiteti i interkulturalno obrazovanje: Kako premostiti vrijednosni jaz između škole i doma // Conference ‘ ; Multikulturelle skoler X: Intercultural Dimension in the System of Education’ ;
Svendborg, Danska, 2005. (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
10.Spajić-Vrkaš, VedranaTools for Quality Assurance of EDC // European Workshop 'Quality Standards and Quality Assurance in Terms of EDC'
Beč, Austrija, 2005. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, pregledni) -
11.Spajić-Vrkaš, VedranaEducational Changes and the Destiny of Art/Humanistic Education: A Strategic Approach to Self-Empowerment and Sustainability // Hrvatska i Europa: Medicina, znanost i umjetnost / Negovetić, Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatski odbor Europskog udruženja "Medicina i umjetnost", 2005. str. 34-37 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
12.Spajić-Vrkaš, VedranaEuropean Values and Higher Education: An Attempt at a Research-Centred Strategic Planning for Change // Glasnik: Mednarodni znanstveni sestanek: Poti do Medkulturne Sporazumevalne Zmožnosti / mag. Neva Čebron, Karin Marc Bratina (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno Središče Koper, 2005. str. 61-63 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
13.Spajić-Vrkaš, VedranaMaking Things Work in HRE/EDC in Croatia // 8th Meeting of National Coordinators of Education for Democratic Citizenship of the Council of Europe
Dubrovnik, Hrvatska, 2005. (plenarno, pp prezentacija, pregledni) -
14.Birzea, C.; Cecchini, M.; Harrison, C.; Krek, J.; Spajić-Vrkaš, V.Tool for Quality Assurance of Education for Democratic Citizenship in Schools
Pariz: UNESCO, Council of Europe, CEPS, 2005 -
15.Lasić-Lazić, Jadranka; Afrić, VjekoslavThe progress of Croatian society towards knowledge society, through the enforcement and further development of the European values and standards // Proceedings of the 16th International Conference on Information and Intelligent Systems / Aurer, B. ; Bača, M. (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 187-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Spajić-Vrkaš, VedranaPravo na učenje i obrazovanje za ljudska prava u akademskoj zajednici // Okrugli stol 'Slobodan pristup informacijama i akademska zajednica'
Zagreb, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
17.Spajić-Vrkaš, VedranaPravo na učenje i obrazovanje za ljudska prava u akademskoj zajednici // Slobodan pristup informacijama i akademska zajednica - okrugli stol Komisije za slobodan pristup informacijama i slobodu izražavanja Hrvatskoga knjižničarskog društva, Katedre za bibliotekarstvo i Istraživačko-obrazovnog centra za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta u Zagrebu, u povodu Dana ljudskih prava
Zagreb, Hrvatska, 2004. (plenarno, neobjavljeni rad, znanstveni) -
18.Spajić-Vrkaš, VedranaOtvoreno pitanje obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo: ocjenjivanje, vrednovanje ili osiguranje kvalitete // Hrvatski politološki razgovori « ; ; ; Hrvatska i Europska Unija - politički procesi i razvoj» ; ; ;
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, neobjavljeni rad, pregledni) -
19.Božić, JasminaPoticanje europske dimenzije u nastavi pomoću novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija // Hrvatski politološki razgovori 2004.
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Golob, Rolf; Huddleston, Edward; Krapf, Peter; Salema, Maria-Helena; Spajić-Vrkaš, VedranaGuidelines for Teacher Training in Education for Democratic Citizenship and Human Rights Education
Strasbourg: Vijeće Europe, 2004 -
21.Spajić-Vrkaš, VedranaProfile of teaching profession // The Strengthening of the Teaching Profession as a Driving Force for Development: Final Declaration and Synthesis
Strasbourg: Vijeće Europe, 2004. str. 56-70 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
22.Spajić-Vrkaš, VedranaThe emergence of multiculturalism in education: From ignorance to separation through recognition // Perspectives of Multiculturalism: Western & Transitional Countries / Mesić, Milan (ur.).
Zagreb: FF Press ; Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2004. str. 87-101 -
23.Spajić-Vrkaš, VedranaPrvi dio: Uvod u ljudska prava i obrazovanje za ljudska prava // Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu
Zagreb: Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 207 (213-220) -
24.Spajić-Vrkaš, Vedrana; Stričević, Ivanka; Maleš, Dubravka; Matijević, MilanPoučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu. Zagreb: Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2004 (prirucnik)
-
25.Spajić-Vrkaš, VedranaIstraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Rezultati i planovi // Dileme obrazovanja za demokraciju: Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi? / Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja (ur.).
Zagreb: Heinrich-Böll-Stiftung, 2003. str. 67-76