Pregled po projektu: 0130489
Pronađeno 34 radova
-
1.Palekčić, MarkoOd kurikuluma do obrazovnih standarda // Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 35-101 -
2.Jurić, VladimirKurikulum suvremene škole // Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 217-265 -
3.Miljak, ArjanaTeorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja // Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 177-215 -
4.Hrvatić, Neven; Piršl, ElviKuriklum pedagoške izobrazbe učitelja // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 333-356 -
5.Palekčić, Marko; Zekanović, Nenad"Croatia" // The Education Systems of Europe / Hörner, W. ; Döbert, H. ; Kopp, B.v. ; Mitter, W. (ur.).
Dordrecht: Springer, 2007. str. 184-201 -
6.Palekčić, MarkoSadržaji obrazovanja i nastave: struktura i kriteriji odabira // Pedagogijska istraživanja, 3 (2006), 2; 181-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Previšić, VlatkoKreativan učitelj - kreativan učenik // VII. Dani Mate Demarina - PREMA SUVREMENOJ ŠKOLI / Matas, Mate ; Vučak, Slavko ; Šagud, Mirjana ; Rupčić Stjepko (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 9-20 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Previšić, VlatkoSpodbujane ustvarjalnosti učencev pri pouku naravoslovja // Naravoslovje v teoriji in šolski praksi / Devetak, Iztok ; Strgar, Jelka ; Naji, Majda (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2006. str. 110-114 -
9.Hrvatić, NevenOdgoj i suvremena škola // Odgoj i škola / Puževski, V., Strugar, V., Crnčić, J. (ur.).
Križevci: Hrvatski pedagoško književni zbor - Ogranak Križevci, Ogranak Bjelovar, 2006. str. 34-40 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Hrvatić, Neven; Posavec, KoraljkaVysokoškolsky učitel: nove paradigmy // Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan (ur.).
Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. str. 99-107 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Palekčić, MarkoUtjecaj kvaliteta nastave na postignuća učenika // Pedagogijska istraživanja, II (2005), 2; 209-234 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Hrvatić, NevenModeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj // Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja / Radovniković, Anita (ur.).
Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 2005. str. 14-16 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Hrvatić, NevenObrazovanje Roma u Hrvatskoj // Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima. Zbornik radova / Toldi, Eva (ur.).
Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 2005. str. 143-145 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Hrvatić, NevenInterkulturalni kurikulum i/ili obrazovanje na jezicima nacionalnih manjina // Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima / Toldi, Eva (ur.).
Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 2005. str. 63-73 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Miljak, ArjanaSu-konstrkcija kurikuluma i teorije (ranog odgoja) obrazovanja // Pedagogijska istraživanja, 2. (2005), 2.; 235-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Hrvatić, Neven; Piršl, ElviKurikulum pedagoške izobrazbe i interkulturalne kompetencije učitelja // Pedagogijska istraživanja, 2. (2005), 2.; 251-266 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Hrvatić, Neven; Posavec, KoraljkaOdgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj: nove paradigme // Napredak (Zagreb), 4. (2005), 455-467 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Hrvatić, NevenObrazovanje Roma u Hrvatskoj: pretpostavka za bolju kvalitetu života? // Kako žive hrvatski Romi=How do Croatian Roma live / Štambuk, Maja (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2005. -
19.Hrvatić, NevenSuvremena nastava: interkulturalne paradigme // CONTEMPORARY TEACHING - SUVREMENA NASTAVA / Peko, Anđelka ; Borić, Edita ; Sablić, Marija (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 74-81 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Palekčić, Marko; Zekanović, NenadKroatien // Die Schulsysteme Europas / Doebert, Hans ; Hoerner, Wolfgang ; von Kopp, Botho ; Mitter, Wolfgang (ur.).
Lahti: Schneider Verlag, 2004. str. 242-256 -
21.Hrvatić, NevenRomi u Hrvatskoj: od migracija do interkulturalnih odnosa // Migracijske i etničke teme, 4 (2004), 367-385 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Palekčić, MarkoKritische Anmerkungen zum Verhältnis von Psychologie und Unterrichtspraxis: Das Beispiel "intrinsiche Lernmotivation" // Zur Professionalisierung pädagogischen Handeklns / Hackl, Bernd ; Neuweg, Georg Hans (ur.).
Linz : Beč: LIT Verlag, 2004. str. 27-44 -
23.Jurić, VladimirPedagoški menadžment - refleksija opće ideje o upravljanju // Pedagogijska istraživanja, 1. (2004), 1.; 137-147 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Domović, Vlatka; Godler, Zlata; Previšić VlatkoSrednjoškolci i kultura demokracije // Pedagogijska istraživanja, 1. (2004), 1.; 67-88 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Hrvatić, NevenUdžbenici za učenike s posebnim potrebama // Udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2004. str. 121-126 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Previšić, Vlatko; Hrvatić, Neven; Posavec, KoraljkaSocijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama // Pedagogijska istraživanja, 1 (2004), 1; 105-119 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Hrvatić, NevenKurikulum studija pedagogije // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2003. str. 60-68 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Hrvatić, Neven; Posavec, KoraljkaRomska nacionalna manjina u Hrvatskoj // The Gypsies: minority and mobility in the evolution of the new Europe / Tambour, Leon ; Tambour, Elisa (ur.).
Beč: Comité Catholique International pour les Tsiganes, 2002. str. 17-18 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Palekčić, Marko; Zekanović, NenadKroatien // Die Schulsysteme Europas / Doebert, Hans ; Hoerner, Wolfgang ; van Kopp, Botho ; Mitter, Wolfgang (ur.).
Lahti: Schneider Verlag, 2002. str. 235-249 -
30.Hrvatić, NevenDomska pedagogija: od teorije do odgojne prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2002. str. 190-202 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Palekčić, MarkoTematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002. str. 64-82 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Mijatović, AntunDihotomije pedagogijske teorije i prakse u promjenama školstva // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2002. str. 23-38 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Previšić, VlatkoPostmoderne paradigme u pedagogijskoj teoriji i praksi // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2002. str. 56-63 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Palekčić, MarkoKonstruktivizam-nova paradigma u pedagogiji? // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 4.; 403-413 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)