Pregled po projektu: 013001
Pronađeno 82 radova
-
1.Žic Ralić, AnamarijaPonašanje djece s teškoćama i podrška obitelji // 8. kongres s međunarodnim sudjelovanjem Saveza defektologa Hrvatske Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.).
Varaždin: Školska knjiga, 2010. str. 195-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Moje dijete u školi / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004 (prirucnik)
-
3.Igrić, LjiljanaUvod // Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama / Kiš-Glavaš, Leila ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2003. str. 7-9 -
4.Stančić, Zrinjka; Mihaljević, HrvojkaEvaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije // Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 69-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Van der Valle, Jelke; Sekušak-Galešev, SnježanaOrganizacija unapređenja kvalitete života osoba s posebnim potrebama, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
6.Nauts, Jos; Žic, AnamarijaMenadžment u neprofitnim organizacijama, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
7.Ljubić, MajaStavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
8.Wagneer Jakab, AnaNGO"IDEM" and supporting educational integration in Croatia // Inaugural Conference of IASSID Europe / David Felce (ur.).
Dublin: IASSID, 2002. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
9.Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, AnaModel of educational integration in Croatia: Application of scientific research results through work of NGO // Inaugural Conference of IASSID Europe / Felce, David (ur.).
Dublin: IASSID, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
10.Žic, AnamarijaComparison of behaviour at home in children with special needs and children from general population // Inaugural Conference of IASSID Europe : Book of abstracts / Felce, David (ur.).
Dublin: IASSID-International Association for the scientific Study of Int, 2002. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Žic, AnamarijaOdnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Žic, Anamarija; Igrić, LjiljanaSelf-assessment of relations with peers in children with intellectual disability // JIDR. Journal of intellectual disability research, 45 (2001), 3; 202-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Igrić, LjiljanaNevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj // Škola u Europi, između tradicije i reforme / Serra, Edda (ur.).
Trst: Soroptimist International D'Italia, 2001. str. 53-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
14.Igrić, LjiljanaDjeca s mentalnom retardacijom u društvu // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 3 (2001), 3; 293-300 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Kiš-Glavaš, LeliaEducational Integration in the Republic of Croatia and Mainstream School Teacher's Attitudes // Tizard Learning Disability Review, E (2001), 2; 4-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Kiš-Glavaš, LeliaInkluzija/integracija učenika s posebnim potrebama i stavovi sudionika procesa // Zbornik radova Šestog hrvatskog simpozija o invalidima-Standardno pravilo 6. / Bobuš,Zorislav (ur.).
HOC Bjelolasica, Hrvatska: Savez organizacija invalida Hrvatske, 2001. str. 59-62 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
17.Kiš-Glavaš, LeliaCroatian Association for Professional Help to Children with Special needs: Support to the Educational Integration in Croatia // Making a World of Difference / Aloyzy Zera,David;Bleszynska,Krystyna (ur.).
Varšava: International Association of Special Education, 2001. str. 95-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
18.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, Lelia; Sekušak-Galešev, Snježana; Wagner Jakab, AnaPerceived Professional Competence and Attitudes of Teachers Toward the Integration of Students with Learning Difficulties // Making a World of Difference / Aloyzy Zera, David ; Bleszynska, Krystyna (ur.).
Varšava: International association of Special Education, 2001. str. 75-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić, SunčicaNeke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 219-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Kiš-Glavaš, Lelia; Wagner Jakab, AnaStavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Žic, AnamarijaThe effects of the Teachers Education and Behaviour of Students with Special needs // Abstracts of the 3rd European Congress Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice
Berlin, 2001. str. 56-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Nauts, Jos; Žic, AnamarijaManagement in the field of social welfare and education // Abstraczs of the 3rd European Congress Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice
Berlin, 2001. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
23.Kuipers, Hans; Igrić, LjiljanaSupport to parents in Policy Making Regarding Care for Persons with mental retardation // Abstracts of the 3rd European Congress "Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice"
Berlin: 3rd European Congress, 2001. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
24.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić,; SunčicaUtjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaStavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Stančić, ZrinjkaUčenici s posebnim potrebama u osnovnoj školi, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
27.Igrić, LjiljanaUloga defektologa u pružanju podrške u edukacijskoj integraciji na lokalnoj razini, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
28.Igrić, LjiljanaHrvatska iskustva u edukacijskoj integraciji, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
29.Igric, LjiljanaImprovement of teacher attitudes toward pupils with special needs through a teacher-training programme // 11th World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities (IASSID) "New Millennium Research to Practice" : Congress Abstracts ; u: Journal of Intelectual Disability Research 44 (2008)(3/4) / Fraser, W. I. (ur.).
Seattle (WA): Blackwell Science Ltd., 2000. str. 330-330 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Milinović, DanijelaPrikaz izrade prilagođenih nastavnih jedinica i obrazaca za praćenje u radu s učenicima s posebnim potrebama uključenim u rad Udruge IDEM, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
31.Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaTeacher's Attitudes Toward Teaching as a Determinant of their Readiness for the Additional professional Special Education // Including the Excluded, International Special Education Congress 2000: Book of Abstracts
Manchester: The University of Manchester, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Đidara, TomislavSamoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
33.Čovran, JasminaSamoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
34.Milković, JavorkaSamoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
35.Kiš-Glavaš, LeliaNeke osobine ličnosti učitelja i stavovi prema poučavanju kao determinante njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole u Hrvatskoj // Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije / Destovnik, Karl ; Ulaga Jan (ur.).
Ljubljana: Društvo defektologov Slovenije, 2000. str. 292-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Žic, AnamarijaRole of Croatian association for professional help to children with special needs IDEM in supporting process of integration // Students defectological seminar The treatment of mentally retarded children, children with cerebral palsy, children with autism and their social integration in the society : Annual of abstracts / Ajdinski, Ljupčo ; Trajkovski, Vladimir ; Andreevski, Veličko ; (ur.).
Skopje: Institute of Special Education an Rehabilitation, 2000. str. 45-45 (pozvano predavanje, sažetak, stručni) -
37.Kiš-Glavaš, LeliaStavovi prema edukacijskoj integraciji djece s posebnim potrebama // Dijete i društvo, časopis za promicanje prava djeteta, 2 (2000), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
38.Kiš-Glavaš, LeliaEffects of the teacher-training programme: 'Education of teachers for the acceptance of pupils with special needs' // Journal of Intellectual Disability Research, New Millennium Research to Practice, Congress Abstracts
Oxford: Wiley-Blackwell, 2000. str. 349-349 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Fulgosi Masnjak, Rea; Kiš Glavaš, LeliaSome personality characteristics and attitudes toward teaching in primary school teachers // XXVII International Congress of Psychology, Stockholm, Sweden, July23-28, 2000
Stockholm, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Kiš-Glavaš, LeliaUtjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju // Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 2000. str. 13-17 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Žic, AnamarijaOsobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci, 2000., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
42.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaEducation of teachers for the acceptance of pupils with special needs // Proceedings of the Sixth Biennial IASE International Conference / Montgomery, D. ; Sluss, D. ; Sealander, K. ; Rodger, E. ; Prater, G. (ur.).
Sydney: International Association of Special Education, 1999. str. 195-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Igrić, LijljanaPristup u kreiranju cjelokupne politike skrbi za osobe s invaliditetom u Republici Hrvatskoj // Aktivni uz puno sudjelovanje, Zbornik radova okruglog stola
Zagreb: Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1999. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
44.Matijević, VesnaAnaliza učinaka programa pomoći u učenju u nastavnom predmetu Matematika, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
45.Purić, GabrijelaEvaluacija prilagođenog programa iz znanstvanog predmeta Zemljopis, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
46.Igrić, LjiljanaUloga obitelji u skrbi za djecu i mladež s teškoćama u razvoju // Zbornik radova, Obitelj u suvremenom društvu / Čikeš, Jozo (ur.).
Zagreb: Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1999. str. 155-159 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
47.Lončar, LidijaSamoprocjena adaptiranog ponašanja u odnosima sa vršnjacima učenika u posebnim uvjetima školovanja, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
48.Gal, PetraSamoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
49.Igrić, LjiljanaOsobitosti osoba s posebnim potrebama // Srcem prema vjeri, Nacionalni skup o vjerskom odgoju djece i mladeži s posebnim potrebama, Zbornik radova / Matoic, Zvonka (ur.).
Zagreb: Nacionalni katehetski ured, 1999. str. 20-25 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
50.Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, LeliaSome personality characteristics of regular primary school teachers who work with special needs children // VI European Congress of Psychology
Rim, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)