Pregled po projektu: 013001
Pronađeno 82 radova
-
1.Žic Ralić, AnamarijaPonašanje djece s teškoćama i podrška obitelji // 8. kongres s međunarodnim sudjelovanjem Saveza defektologa Hrvatske Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.).
Varaždin: Školska knjiga, 2010. str. 195-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Moje dijete u školi / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004 (prirucnik)
-
3.Igrić, LjiljanaUvod // Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama / Kiš-Glavaš, Leila ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2003. str. 7-9 -
4.Stančić, Zrinjka; Mihaljević, HrvojkaEvaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije // Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 69-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Van der Valle, Jelke; Sekušak-Galešev, SnježanaOrganizacija unapređenja kvalitete života osoba s posebnim potrebama, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
6.Nauts, Jos; Žic, AnamarijaMenadžment u neprofitnim organizacijama, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
7.Ljubić, MajaStavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
8.Wagneer Jakab, AnaNGO"IDEM" and supporting educational integration in Croatia // Inaugural Conference of IASSID Europe / David Felce (ur.).
Dublin: IASSID, 2002. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
9.Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, AnaModel of educational integration in Croatia: Application of scientific research results through work of NGO // Inaugural Conference of IASSID Europe / Felce, David (ur.).
Dublin: IASSID, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
10.Žic, AnamarijaComparison of behaviour at home in children with special needs and children from general population // Inaugural Conference of IASSID Europe : Book of abstracts / Felce, David (ur.).
Dublin: IASSID-International Association for the scientific Study of Int, 2002. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Žic, AnamarijaOdnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Žic, Anamarija; Igrić, LjiljanaSelf-assessment of relations with peers in children with intellectual disability // JIDR. Journal of intellectual disability research, 45 (2001), 3; 202-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Igrić, LjiljanaNevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj // Škola u Europi, između tradicije i reforme / Serra, Edda (ur.).
Trst: Soroptimist International D'Italia, 2001. str. 53-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
14.Igrić, LjiljanaDjeca s mentalnom retardacijom u društvu // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 3 (2001), 3; 293-300 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Kiš-Glavaš, LeliaEducational Integration in the Republic of Croatia and Mainstream School Teacher's Attitudes // Tizard Learning Disability Review, E (2001), 2; 4-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Kiš-Glavaš, LeliaInkluzija/integracija učenika s posebnim potrebama i stavovi sudionika procesa // Zbornik radova Šestog hrvatskog simpozija o invalidima-Standardno pravilo 6. / Bobuš,Zorislav (ur.).
HOC Bjelolasica, Hrvatska: Savez organizacija invalida Hrvatske, 2001. str. 59-62 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
17.Kiš-Glavaš, LeliaCroatian Association for Professional Help to Children with Special needs: Support to the Educational Integration in Croatia // Making a World of Difference / Aloyzy Zera,David;Bleszynska,Krystyna (ur.).
Varšava: International Association of Special Education, 2001. str. 95-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
18.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, Lelia; Sekušak-Galešev, Snježana; Wagner Jakab, AnaPerceived Professional Competence and Attitudes of Teachers Toward the Integration of Students with Learning Difficulties // Making a World of Difference / Aloyzy Zera, David ; Bleszynska, Krystyna (ur.).
Varšava: International association of Special Education, 2001. str. 75-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić, SunčicaNeke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 219-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Kiš-Glavaš, Lelia; Wagner Jakab, AnaStavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Žic, AnamarijaThe effects of the Teachers Education and Behaviour of Students with Special needs // Abstracts of the 3rd European Congress Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice
Berlin, 2001. str. 56-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Nauts, Jos; Žic, AnamarijaManagement in the field of social welfare and education // Abstraczs of the 3rd European Congress Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice
Berlin, 2001. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
23.Kuipers, Hans; Igrić, LjiljanaSupport to parents in Policy Making Regarding Care for Persons with mental retardation // Abstracts of the 3rd European Congress "Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice"
Berlin: 3rd European Congress, 2001. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
24.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić,; SunčicaUtjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaStavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Stančić, ZrinjkaUčenici s posebnim potrebama u osnovnoj školi, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
27.Igrić, LjiljanaUloga defektologa u pružanju podrške u edukacijskoj integraciji na lokalnoj razini, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
28.Igrić, LjiljanaHrvatska iskustva u edukacijskoj integraciji, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
29.Igric, LjiljanaImprovement of teacher attitudes toward pupils with special needs through a teacher-training programme // 11th World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities (IASSID) "New Millennium Research to Practice" : Congress Abstracts ; u: Journal of Intelectual Disability Research 44 (2008)(3/4) / Fraser, W. I. (ur.).
Seattle (WA): Blackwell Science Ltd., 2000. str. 330-330 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Milinović, DanijelaPrikaz izrade prilagođenih nastavnih jedinica i obrazaca za praćenje u radu s učenicima s posebnim potrebama uključenim u rad Udruge IDEM, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
31.Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaTeacher's Attitudes Toward Teaching as a Determinant of their Readiness for the Additional professional Special Education // Including the Excluded, International Special Education Congress 2000: Book of Abstracts
Manchester: The University of Manchester, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Đidara, TomislavSamoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
33.Čovran, JasminaSamoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
34.Milković, JavorkaSamoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
35.Kiš-Glavaš, LeliaNeke osobine ličnosti učitelja i stavovi prema poučavanju kao determinante njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole u Hrvatskoj // Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije / Destovnik, Karl ; Ulaga Jan (ur.).
Ljubljana: Društvo defektologov Slovenije, 2000. str. 292-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Žic, AnamarijaRole of Croatian association for professional help to children with special needs IDEM in supporting process of integration // Students defectological seminar The treatment of mentally retarded children, children with cerebral palsy, children with autism and their social integration in the society : Annual of abstracts / Ajdinski, Ljupčo ; Trajkovski, Vladimir ; Andreevski, Veličko ; (ur.).
Skopje: Institute of Special Education an Rehabilitation, 2000. str. 45-45 (pozvano predavanje, sažetak, stručni) -
37.Kiš-Glavaš, LeliaStavovi prema edukacijskoj integraciji djece s posebnim potrebama // Dijete i društvo, časopis za promicanje prava djeteta, 2 (2000), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
38.Kiš-Glavaš, LeliaEffects of the teacher-training programme: 'Education of teachers for the acceptance of pupils with special needs' // Journal of Intellectual Disability Research, New Millennium Research to Practice, Congress Abstracts
Oxford: Wiley-Blackwell, 2000. str. 349-349 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Fulgosi Masnjak, Rea; Kiš Glavaš, LeliaSome personality characteristics and attitudes toward teaching in primary school teachers // XXVII International Congress of Psychology, Stockholm, Sweden, July23-28, 2000
Stockholm, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Kiš-Glavaš, LeliaUtjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju // Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 2000. str. 13-17 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Žic, AnamarijaOsobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci, 2000., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
42.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaEducation of teachers for the acceptance of pupils with special needs // Proceedings of the Sixth Biennial IASE International Conference / Montgomery, D. ; Sluss, D. ; Sealander, K. ; Rodger, E. ; Prater, G. (ur.).
Sydney: International Association of Special Education, 1999. str. 195-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Igrić, LijljanaPristup u kreiranju cjelokupne politike skrbi za osobe s invaliditetom u Republici Hrvatskoj // Aktivni uz puno sudjelovanje, Zbornik radova okruglog stola
Zagreb: Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1999. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
44.Matijević, VesnaAnaliza učinaka programa pomoći u učenju u nastavnom predmetu Matematika, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
45.Purić, GabrijelaEvaluacija prilagođenog programa iz znanstvanog predmeta Zemljopis, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
46.Igrić, LjiljanaUloga obitelji u skrbi za djecu i mladež s teškoćama u razvoju // Zbornik radova, Obitelj u suvremenom društvu / Čikeš, Jozo (ur.).
Zagreb: Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1999. str. 155-159 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
47.Lončar, LidijaSamoprocjena adaptiranog ponašanja u odnosima sa vršnjacima učenika u posebnim uvjetima školovanja, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
48.Gal, PetraSamoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
49.Igrić, LjiljanaOsobitosti osoba s posebnim potrebama // Srcem prema vjeri, Nacionalni skup o vjerskom odgoju djece i mladeži s posebnim potrebama, Zbornik radova / Matoic, Zvonka (ur.).
Zagreb: Nacionalni katehetski ured, 1999. str. 20-25 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
50.Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, LeliaSome personality characteristics of regular primary school teachers who work with special needs children // VI European Congress of Psychology
Rim, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, Lelia; Sekušak-Galešev, SnježanaAttitudes of teachers with respect of their perceived personal competence, towards the integration of students with learning difficulties // Mental Health in Mental Retardation: Services, Training and Research for the People with Developmental and Learning Disabilities, Abstracts - Guide to Presentations / Steve Hardy (ur.).
Uxbridge: Pavilion, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Žic, AnamarijaRelation with peers in children with special needs after "Education of teachers for the acceptance of students with special needs" // Second European Congress on Mental Health in Mental Retardation : services, training and research for people with developmental and learning disabilities : Abstracts and Guide to Presentation / Hardy, Steve (ur.).
London : Delhi: Pavilion, 1999. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Stančić, Zrinjka; Žic, AnamarijaSamoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi // Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 77-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Kiš-Glavaš, LeliaPromjena stava učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 1999., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
55.Stančić, Zrinjka; Ivančić, ĐurđicaNastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 469 - 482. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
56.Žic, AnamarijaSchool integration of children with intelectual disability in Croatia, 1998. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
57.Igrić, LjiljanaUloga psihologa u dijagnostici i rehabilitaciji osoba s mentalnom retardacijom // Psihologija i psiholozi u radu s osobama s posebnim potrebama, VI konferencija hrvatskih psihologa
Jasrebarsko: Naklada Slap, 1998. str. 57-58 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
58.Hlebetina, LidijaUčenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
59.Mikičić, MajaPercipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
60.Radovanović, SonjaRazlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
61.Stančić, ZrinjkaCenter for children with special needs-professional and organizational support // The change starts with me / Barnen, Radda (ur.).
Bukurešt: UNICEF-Romania, 1998. str. 22-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Igrić, Ljiljana; Žic, AnamarijaThe Behavior Rating Profile II in detection of mental health problems // Symposium of the International Association for the scientific study of intellectual disability, Special Interest research groups Ageing and Mental Health : Book of Abstracts / Holland, Tony (ur.).
Cambridge: Fitzwilliam College, 1998. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
63.Žic, Anamarija; Igrić, LjiljanaSelf-perception of relationships with peers in children with special needs // 2nd International Conference on Developmental Disabilities in the Community, Policy, Practice and Research / Weizman, Reuma (ur.).
Jeruzalem: The Trump International, 1998. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
64.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaThe effect of 1-year teacher training on their attitudes toward integration of children with learning difficulties // Developmental Disabilities in the Community: Policy, Practice and Research / Weizman, Reuma (ur.).
Jeruzalem: The Trump International, 1998. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
65.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaEducation of teachers for the acceptance of students with special needs // 15th Annual Conference Proceedings- Excellence from the Heart / Fletcher, Robert (ur.).
New York (NY): NADD Press, 1998. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Prgomet, DuškaVrsta nastavnog programa i adaptivnog ponašanja učenika, 1998., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
67.Fulgosi-Masnjak, Rea; Gustović-Ercegovac, Andrea; Igrić, LjiljanaThe Connection Between some Dimensions of Perceived Personal Competence and Permanent Low Intensity Stress in Parents of Children with intellectual Disabilities // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaStavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet u Rijeci , Odsjek za pedagogiju, 1998. str. 374 -384 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Kacun, ElizabetaSamoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
70.Markuš, VesnaSamoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 1997., diplomski rad, Edukacijko-rehabilitacijki fakultet, Zagreb
-
71.Jukić, SandraSamoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
72.Starešina, SandaProcjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
73.Crnobrnja, BiljanaTeškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
74.Fulgosi-Masnjak, Rea; Sekušak-Galešev, SnježanaSome aspects of authoritative behaviour and perceived personal competence for teacher's role in primary school teachers // Fifth European Congress of Psychology
Dublin, Irska, 1997. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
75.Igrić, LjiljanaEdukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama // Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva / Matešic, Kruno (ur.).
Varaždin: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 1997. str. 26-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
76.Kiš-Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Igrić, LjiljanaStavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
77.Videc, KornelijaSubjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja, 1997., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
-
78.Kiš-Glavaš, LeliaTeacher attitudes toward integration of children with delayed cognitive development in relation to their cooperation with the school's special educator // Rehabilitation and inclusion / Mejovšek, Milko (ur.).
Zagreb: Faculty of Special Education and Rehabilitation, 1997. str. 291-300. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Bezuk-Jakovina, Jasna; Žic, AnamarijaSurvey of personal and social adjustment of students in lower primary school grades // 5th Scientific Conference of Faculty of Special Education and Rehabilitation, University of Zagreb, Croatia "Rehabilitation and inclusion" : proceedings / Mejovšek, Milko (ur.).
Zagreb: Faculty of Special Education and Rehabilitation, 1997. str. 137-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
80.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Žic, AnamarijaAssessment of behavioral and emotional problems in learning disabled children // 3th Iternational Congress on Mental Health Aspects of Mental Retardation : Congress proceedings / Fletcher, Robert J. ; Griffiths, Dorothy (ur.).
Montréal, Kanada: National Association of the Dually Diagnosed, 1997. str. 45-50 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
81.Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, Lelia; Mišić-Bratković, DanielaIstraživanja o integraciji u Hrvatskoj // Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 58-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
82.Igrić, LjiljanaCentar za djecu s posebnim potrebama // Zbornik radova Međudržavnog seminara- Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 29-30 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)