Pregled po projektu: 0100503
Pronađeno 22 radova
-
1.Vizek Vidović, Vlasta; Rovan, DariaPsihološka istraživanja o prirodi ekspertnog znanja // Liječnički vjesnik, 128 (2006), 1-2; 56-60 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Pavin, Tea; Marušić, IrisNasilje u školi: razlike u samoiskazima između djevojčica i dječaka // 17. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
3.Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata; Vizek Vidović, VlastaProfesionalna vjerovanja i samoprocjene kompetencija studenata-budućih učitelja i učitelja početnika // Odgojne znanosti / Eudcational Sciences, 8 (2006), 1(11); 159-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Marušić, Iris; Pavin, Tea; Vizek Vidović, VlastaAutonomy support and basic need satisfaction among student teachers // European Conference on Educational Research
Ženeva, Švicarska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Vizek Vidović, Vlasta; Miljević Riđički, Renata; Pavin, TeaConnecting motivation to teach and beliefs about teaching to goal-orientation among student teachers // European Conference on Educational Research
Ženeva, Švicarska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Pavin, TeaPercepcija kvalitete obrazovanja nastavnika i nekih aspekata nastavničke profesije iz perspektive srednjoškolskih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 124-160 -
7.Žižak, AntonijaPercepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 174-193 -
8.Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, RenataPercepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 161-173 -
9.Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, RenataPercepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 95-123 -
10.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, VlastaObrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 69-91 -
11.Vizek Vidović, VlastaObrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 15-66 -
12.Vlahović-Štetić, VesnaDaroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005 (monografija)
-
13.Vizek Vidović, VlastaCjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005 (monografija)
-
14.Pavin, Tea; Vizek Vidović, VlastaTeachers' and prospective teachers' beliefs about teaching // European Conference on Educational Research : abstracts
Dublin, Irska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Pavin, Tea; Vizek Vidović, VlastaMiddle School Teachers' Beliefs about Teaching and Their Perception of Initial Teacher Education // 11th biennial EARLI conference
Nikozija, Cipar, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pavin, Tea; Vizek Vidović, VlastaSome Correlates of Secondary School Teachers' Approaches to Teaching // 7th Alps-Adria Conference in Psychology
Zadar, Hrvatska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Vizek Vidović, Vlasta; Pavin, TeaKomparativna studija obrazovanja učitelja i nastavnika i percepcija sustava inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana ; Bacalja, R. ; Klarin, Mira (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2005. str. 59-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
18.Rijavec, Majda; Miljević Riđički, Renata; Vizek Vidović, VlastaThe assessment of vocational competences // 26th Annual International School Psychology Colloquium
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2004. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Pavin, Tea; Vizek Vidović, VlastaInitial teacher education - does it educate competent teachers? // European Conference on Educational Research
Retimno, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Rovan, Daria; Vizek-Vidović, VlastaService Learning in the University: A case study // Thinking classroom, 4 (2003), 1; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
21.Vizek-Vidović, Vlasta; Rovan, DariaEducating for social responsability through experiential service learning course // Teaching and Learning in Higher Education: New Trends and Innovations (CD ROM)
Aveiro, Portugal, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
22.Cota Bekavac, Miljenka; Vizek Vidović, Vlasta; Pavin TeaTeachers' perceptions of teacher education as a part of school improvement policy // 10th Biennial Conference of European Association for Research on Learning and Instruction
Padova, Italija, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)