Pregled po projektu: 009029
Pronađeno 4 radova
-
1.Kolić-Vehovec, SvjetlanaSelf-monitoring and attribution training with poor readers // Studia psychologica, 44 (2002), 1; 57-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of self-monitoring training on reading accuracy and fluency of poor readers // European journal of psychology of education, 17 (2002), 2; 129-138 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorChildren's metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // ERIC database, ED456 422 (2002), 1-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorKonstrukcija upitnika strategijskog čitanja // Psihologijske teme, 10 (2001), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)