Pregled po projektu: 0081008
Pronađeno 226 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, BrunoIdentitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)
-
2.Grbac, BrunoOsvajanje ciljnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
-
3.Grbac, BrunoMarketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
-
4.Paliaga, MarkoStrateski urbani marketing: mogućnost primjene koncepcije urbanog marketinga u hrvatskim gradovima. Rovinj: Vlastita naklada, 2004 (monografija)
-
1.Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2002 (zbornik)
-
1.Lončarić, DinaMarketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka, 2006. str. 41-47 -
2.Lončarić, DinaUnapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2005. str. 297-298 -
3.Lončarić, DinaOdređivanje cijena u školi za učenje stranih jezika Langua // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.)., 2005. str. 147-148
-
4.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Husić, MelikaThe Prevent Group Investments in Bosnia and Herzegovina // Medium-Sized Firms and Economic Growth / Prašnikar, Janez (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2005. str. 309-318 -
5.Lončarić, DinaUvažavanje krajnjih potrošača poduzetnice Ines Vrkljan // Marketing : Koncepcija, imperativ, izazov / Grbac, Bruno (ur.)., 2005. str. 206-206
-
6.Čičić, Muris; Brkić, NenadMarketing in Bosnia and Herzegovina // Marketing in Emerging Markets of Central and Eastern Europe / Marinov, Marin (ur.).
Basingstoke : New York (NY): Palgrave Macmillan, 2005. -
7.Lončarić, DinaUvažavanje snaga okruženja u tvrtki Vrgoračka pivovara d.o.o. // Marketing : Koncepcija, imperativ, izazov / Grbac, Bruno (ur.)., 2005. str. 119-120
-
8.Makovec Brenčič, Maja; Rojšek, IčaMarketing in Slovenia: Changes and Challenges // Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe: The Balkans / Marinov, Marin (ur.).
Basingstoke : New York (NY): Palgrave Macmillan, 2005. str. 128-152 -
9.Koukhnovets, Ekaterina; Pecotich, AnthonyBelarus Marketing Environment: the Past and the Future // International Business and Cross Cultural Marketing: Contemporary Research in Selected Countries / Gabriel, O. Ogunmokun ; Gabbay, Rony (ur.).
Wettenberg: Academic Press, 2004. str. 78-97 -
10.Grbac, BrunoUpravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (LS): koncept, tijek, primjena // Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava / Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić Helena ; Kaštelan Mrak, Marija ; Rosentraub, Mark (ur.).
Rijeka : Cleveland (OH): Sveučilište u Rijeci ; Cleveland State University, 2004. str. 172-197 -
11.Kaštelan Mrak, MarijaDimenzije efikasnosti organizacije lokalne uprave // Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava / Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić, Helena ; Kaštelan Mrak, Marija ; Rosentraub, Mark (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Maxine Goodman Levin College of Urban Affairs - Cleveland State University - Cleveland State University, 2004. str. 104-109 -
12.Kaštelan Mrak, MarijaOrganizational Issues in Public Sector Decentralization - What to Expect from Government Decentralization in Croatia // Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava / Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić, Helena ; Kaštelan Mrak, Marija ; Rosentraub, Mark (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Maxine Goodman Levin College of Urban Affairs - Cleveland State University - Cleveland State University, 2004. str. 115-139 -
13.Čičić, Muris; Brkić, NenadAdvertisers, Advertising Agencies and Media in B&H: Development of Advertising Sector in the Beginning of the 21st Century // Jubilant Collection of Papers of the Faculty of Economics University of Sarajevo "Economic Science before the Challenges of the XXI Century" / Stojanov, Dragoljub (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 341-357 -
14.Čičić, MurisOpenness // The Competitiveness Report of Bosnia and Herzegovina for Year 2001 / Matić, Božidar ; Čaušević, Fikret ; Šain, Željko (ur.).
Sarajevo: MIT Press, 2002. str. 95-106 -
15.Čičić, Muris; Šunje, AzizMicro-Credit in Transition Economies: the Case of Bosnia-Herzegovina // Small Enterprise Development in South-East Europe / Bartlett, Will ; Bateman, Milford ; Vehovec, Maja (ur.).
Boston (MA): Kluwer Academic Publishers, 2002. str. 145-170 -
1.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo
Zagreb: Alka script, 2006 -
1.Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Shultz, Clifford J.Food marketing nourishes stability for former Yugoslavia // Marketing news, 39 (2005), 11; 21-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.O'Cass, Aron; Pecotich, AnthonyPolitical Opinion Leadership and Electoral Behavior // Journal of nonprofit & public sector marketing, 14 (2005), 1/2; 285-307 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kaštelan Mrak, MarijaProcesna organizacija - pojam, ishodišta modela uz osvrt na restrukturiranje hrvatske prerađivačke industrije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 23 (2005), 1; 113-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assessment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Journal of public policy & marketing, 24 (2005), 1; 17-59 doi:10.1509/jppm.24.1.38.63882 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Martin, Beth Ann; Martin, James H.Building a Market Oriented Organizational Environment: An Implementation Framework for Small Organizations // Mid-American journal of business, 20 (2005), 2; 45-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Patterson, Paul M.; Burkink, Timothy J.; Lipsey, Rozlyn S.; Lipsey, Jason; Roth, Richard W.; Martin, Mary KayTargeting Tourists with State Branding Programs // Agribusiness, 19 (2003), 4; 525-538 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Grbac, Bruno; Martin, James H.Using Supply Chain Management to Leverage a Firm's Market Orientation // Industrial marketing management, 32 (2003), 1; 25-38 doi:10.1016/S0019-8501(01)00192-4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Franjić, Zoran; Marko, PaliagaIstraživanje imidža gradova kao elementa upravljanja markom // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 139 - 149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Shultz, Clifford J. IISome Macromarketing Thoughts on Natural and Human-induced Disasters // Journal of macromarketing, 25 (2005), 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.O'Cass, Aron; Pecotich, AnthonyThe Dynamics of Voter Behavior and Influence Processes in Electoral Markets: a Consumer Behavior Perspective // Journal of business research, 58 (2005), 4; 406-413 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Dunning, Jarrad; O'Cass, Aron; Pecotich, AnthonyRetail Sales Explanations: Resolving Unsatisfactory Sales Encounters // European journal of marketing, 38 (2004), 11/12; 1541-1561 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Shultz, Clifford; Rahtz, Don; Speece, MarkGlobalization, Transformation, and Quality of Life: Reflections on ICMD-8 and Participative Marketing and Development // Journal of macromarketing, 24 (2004), 2; 168-172 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
5.Shultz, Clifford J. IIStaying the Macromarketing Course and Expanding Boundaries // Journal of macromarketing, 24 (2004), 3-5 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
6.Dunning, Jarrad; Pecotich, Anthony; O'Cass, AronWhat Happens When Things Go Wrong? Retail Sales Explanations and Their Effects // Psychology & marketing, 21 (2004), 7; 553-572 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
7.Muzinich, Natali; Pecotich, Anthony; Putrevu, SanjayA Model of the Antecedents and Consequents of Female Fashion Innovativeness // Journal of retailing and consumer services, 10 (2003), 5; 297-310 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
8.Martin, James H.; Grbac, BrunoThe Effects of Supplier Focus, Customer Responsiveness and Strategy Type on Growth in a Transition Economy // Journal of Marketing Theory and Practice, 11 (2003), 2; 43-55 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
9.Čičić, Muris; Brkić, NenadThe Advertising Industry in Bosnia and Herzegovina: Born Again // Journal of Marketing Communications, 9 (2003), 4; 257-273 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
10.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Prašo-Krupalija, MajaConsumer Animosity and Ethnocentrism in Bosnia and Herzegovina: The Case of a Developing Country in a Post-War Time // Akademija MM, 6 (2003), 10; 59-67 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
11.Pecotich, Anthony; Purdie, Felicity J.; Hattie, JohnAn Evaluation of Typologies of Marketplace Strategic Actions: the Structure Australian Top Management Perceptions // European Journal of Marketing, 27 (2003), 3/4; 498-529 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
12.Škuflić, Lorena; Vlahinić-Dizdarević, NelaKoncept nove ekonomije i značaj informacijsko-komunikacijske tehnologije u Republici Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 54 (2003), 5-6; 460-479 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
13.Čičić, Muris; Brkić, NenadDirect Marketing // Marketing, 33 (2002), 1; 3-17 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
14.McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordOn Society, Market Logic and Marketing // European journal of marketing, 36 (2002), 5/6; 517-522 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
15.Shultz, Clifford; Nill, AlexanderThe Societal Conundrum of Intellectual Property Rights: A Game Theoretical Approach to the Equitable Management and Protection of IPR // European journal of marketing, 36 (2002), 5/6; 667-668 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
16.Čičić, Muris; Patterson, Paul G.; Shoham, AvivAntecedents of International Performance: A Service Firms' Perspective // European Journal of Marketing, 36 (2002), 9/10; 1103-1118 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
17.Ellis, Paul; Pecotich, AnthonyMacromarketing and International Trade: Comparative Advantage versus Cosmopolitan Considerations // Journal of Macromarketing, 22 (2002), 1; 32-56 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
18.Hong, F. C. (Frank); Pecotich, Anthony; Shultz, Clifford J.Brand Name Translation: Language Constraints, Product Attributes and Consumer Perceptions of Quality in East and Southeast Asia // Journal of International Marketing, 10 (2002), 2; 29-45 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
19.Singhapakdi, Anusorn; Marta, Janet K.M.; Rao, C.P.; Čičić, MurisIs Cross-Cultural Similarity an Indicator of Similar Marketing Ethics? // Journal of business ethics, 32 (2001), 1; 55-68 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
1.Kaštelan Mrak, MarijaCroatia - Country Public Management Profile // Public Administration and Public Policy in Emerging Europe & Eurasia: For Professionalism, Impartiality and Transparency / Pushkarev, Sergei ; Bouckaert, Geert (ur.).
Ljubljana: NISPAcee, 2006. str. - (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Buterin, Vesna; Žagar, AndreaThe External Debt Sustainability in Southeast European Countries: The Analysis of Debt Indicators // From Transition to Sustainable Development: The Path to European Integration / The Program Comittee ICES2006 (ur.).
Sarajevo, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Rojšek, Iča; Košir, AndrejAn exploratory of SB owner/managers' perceptions of marketing in the EU newcomer country // Academy of Marketing Conference, London, 4th-6th July 2006 / Egan, John ; Baines, Paul (ur.).
London : Delhi: Middlesex University Press, 2006. str. 1-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Blažić, HelenaThe Investment Effects of PTAs in Southeast Europe // Economic integrations, competition and cooperation / Kumar, Andrej ; Kandžija, Vinko (ur.).
Rijeka, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Behić, ManuelaCommunicating a Country's Image Through the Internet // Entrepreneurship and Macroeconomic Management / Barbieri, Alfio (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2005. str. 216-228 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Agić, Emir; Husić, MelikaMarketing Education: Companies' Needs and Students' Motivation // Enterprise in Transition / Crnjak Karanović, Biljana (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2005. str. 15-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Vlahinić-Dizdarević, NelaThe results of macroeconomic stabilization in Southeast European countries: Some empirical evidence // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe
Brno, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Biljan-August, MajaFDI Performance and Determinants in Southeast European Countries : Evidence from Cross-Country Data // Sixth International Conference on Enterprise in Transition : : proceedings : book of extended abstracts / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroSMEs and the Tourism Industry Cluster Development // Eneterprise in Transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2005. str. 437-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, IrenaConsumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital // Zbornik 24. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti Sinergija metodologij = proceedings of the 24th International Conference on Organizational Science Development Synergy of methodologies / Kaluža, Jindřich ; Kljajić, M. ; Rajkovič, V. ; Paape, B. ; Šikula, M. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2005. str. 832-838 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Kačmarčik, NelaPR in Non-profit Organizations: Case of International Organizations in Bosnia and Herzegovina // An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 277-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Pilav, Muhamed; Hubijar, AlvidAttitudes Toward Advertising Among Executives in Bosnia and Herzegovina: Case of Transition and Developing Country // Proceeding from 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications / Melwar, T.C. (ur.).
Warwick: Warwick University, 2004. str. 76-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Agić, EmirBank Selection Criteria Employed by Students in an Southeastern European Country: An Empirical Analysis of Potential Market Segments' Preferences // Australia and New Zealand Marketing Academic Conference 2004
Wellington: University of Wellington, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroA Destinational Tourism Industry Product: The SME's Role in the Cluster Formation in the Republic of Croatia // The Future of Small and Medium Sized Enterprises in Tourism / Keller, Peter ; Bieger, Thomas (ur.).
Sankt Gallen: International Association of Scientific Experts in Tourism (AIEST), 2004. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketing Decisions : Transitional Economies Perspective // Proceedings of the 16th Annual Meeting of the Association for Global Business and the International Academy of Linguistics, Behavioral and Social Sciences ; paper 14 / Byles, Charles M. (ur.).
Cancun: Association for Global Business and the International Academy of Linguistics, Behavioral and Social Sciences, 2004. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Ardrey, William J.; Pecotich, Anthony; Sanders, Donald; Chu, Y. RalphDisruptive Innovations, Quality of Life, and Social Marketing in Biotechnology: Application of Patient Quality of Life Surveys in Refractive Surgery // Marketing to Diverse Cultures: Proceedings of the 28th Annual Macromarketing Conference / Redmond, William H. (ur.).
Hartford (CT), 2004. str. 203-240 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Goh, Jonathan; Wee, Pin; Pecotich, AnthonyA Preliminary Conceptual Comparative Evaluation of Cultural Difference in the Hospitality Industry // Marketing to Diverse Cultures: Proceedings of the 28th Annual Macromarketing Conference / Redmond, William H. (ur.).
Hartford (CT), Sjedinjene Američke Države, 2004. str. 01-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grbac, Bruno; Paliaga, MarkoLocal Government in Transition: Strategic Urban Marketing of the Croatian Towns // Navigating Crisis and Opportunities in Global Markets: Leadership, Strategy and Governance / Nejdet, Delener ; Chiang-nan, Chao (ur.).
Cape Town: Global Business and Technology Assotiation, 2004. str. 314-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Škuflić, LorenaStatic and Dynamic Effects of Trade Integration in Southeast European Countries // From transition to development : globalisation and political economy of development in transition economies : conference proceedings Economy of Development in Transition Economies : Conference Proceedings / Stojanov, Dragoljub ; Ćulahović, Besim (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2004. str. 281-299 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Kaštelan Mrak, Marija; Dimitrić, MiraM&As in Banking Sector of Croatia // Rad je objavljen na web stranicama EGOSa (European Group for Organizational Studies)
Ljubljana, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Kušić, SinišaRegional Trade Agreement in Southeast Europe: A Force for Convergence? // Economics and Management of Transformation / Falnita, Eugen (ur.).
Temišvar: University of the West timisoara, Centrul de Excelenta Jean Monnet, 2004. str. 735-746 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Šegota, AlemkaCross-Country Comparison of Trade Performance through Relative Efficiency Assessing: The Case of Transition Countries // An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics & Business, 2004. str. 412-425 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Dlačić, Jasmina; Fatur, IrenaEmployee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital // Proceedings of the 23rd International Scientific Conference on Organizational Science Development : Management, knowledge and EU / Florjančič, Jože ; Jesenko, J. ; Drakulić, M. ; Paape, B. ; Kaluža, J. ; Ljubič, T. ; Leskovar, R. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2004. str. 64-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Pandža, IrenaAdvertising Agencies' Activities in Attracting New Business in Bosnia and Herzegovina // New Challenges for Corporate and Marketing Communications
London : Delhi, 2003. str. 34-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Čičić, Muris; Brkić, NenadGlobalization and Advertising Industry in Bosnia and Herzegovina // Globalization and Entrepreneurship: Fears, Challenges and Opportunities / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Faculty of Economics and Tourism, 2003. str. 138-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Husić, MelikaPromotional Strategy of Media Organizations: Case of Electronic Media in Bosnia and Herzegovina // 5th International Conference: Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2003. str. 352-354 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Vida, Irena; Plassmann, Vandana; Rojšek, IčaConsumer purchasing of fake products in a transitional economy // Grappling with the enduring of marketing: Marketing management association 2003 Spring Proceedings / Kunz, Michelle B. (ur.).
Chicago (IL): Marketing Management Association, 2003. str. 177-182 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Rojšek, Iča; Konič, MartinaMarket Orientation and Business Performance of Small Firms in Slovenia // Advancing entrepreneurship and small business-the latest research, policy and best practice world-wide
Belfast: International Council for Small Business, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Rojšek, Iča; Trošt, Rok; Vodlan, MatejaLinking Market Orientation to Business Performance: An Empirical Study // Fifth International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2003. str. 368-369 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Song, Yang; Pecotich, AnthonyCultural Values, Political Ideology, Satisfaction and Quality of Life: Empirical Evidence from the Chinese personal selling Context // Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Educators Conference / Kennedy, Rachel (ur.).
Adelaide, Australija, 2003. str. 186-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Pecotich, Anthony; Wondurack, AmyAsian Crisis and Thailand // Proceedings of The 8th International Conference on Marketing and Development ; New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation and Quality of Life
Bangkok, Tajland, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Grbac, Bruno; Meler, Marcel; Renko, NatašaWar Syndrome: Customers' Reactions in Southeastern Europe // 9th Cross Cultural Research Conference / Askegaard, Soren ; Smith, Scott M. (ur.).
Montego Bay: University of Southern Denmark, 2003. str. 2A 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Martin, Beth Ann; Martin, James H.; Minnillo, PaulDistinguishing Practices of Internally Market-Oriented and Non-Internally Market-Oriented Companies // Proceedings of the Marketing Management Conference / Kunz, Michelle ; Engelland, Brian (ur.).
Chicago (IL): Marketing Management Association, 2003. str. 132-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Kaštelan Mrak, MarijaEconomic Restructuring: Setting the Agenda for Analyzing the Extent and Impact of Developing New Institutional Arrangements in the Organization of Croatian Manufacturing // Proceedings of the 5th International Conference: Enterprise in Transition / Zlatan, Reić (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2003. str. 63-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Lončarić, DinaThe Impact of Job Satisfaction on Overall Life Satisfaction : The Case of Croatia // Collection of papers from the 22nd International scientific conference on development of organizational sciences "Management and Organizational Development" = zbornik 22. mednarodne znanstvene konference o razvoju organizacijskih ved "Management in razvoj organizacije" / Florjančić, Jože et al. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2003. str. 393-401 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketer's and Marketing Strategy Implementation: New Organizational Culture for Transformation Process // Selected papers from the 1st International conference on business held on June 26-29, 2003 / Papanikos, Gregory T. ; Veloutsou, Cleopatra (ur.).
Atena: Athens Istitute for Education and Research (ATINER), 2003. str. 381-391 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Grbac, Bruno; Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, NevenTransition and Development: Destination Repositioning Strategy for the Opatija Riviera // New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation and Quality of Life / Shultz, Clifford ; Ratz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: Arizona State University ; Bangkok University Thailand, 2003. str. 478-487 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Renko, Nataša; Damjan, JanezThe Importance of Food Marketing to Recovering Economies: An Assessment from the Balkans // New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation, and Quality of Life / Shultz, Clifford ; Ratz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: Arizona State University ; Bangkok University Thailand, 2003. str. 2-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Reić, Zlatan; Vlahinić-Dizdarević, NelaGlobalization and Croatian Foreign Trade // Globalization and Entrepreneurship: Fears, Challenges and Opportunities / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Faculty of Economics and Tourism, 2003. str. 506-515 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Škuflić, LorenaSome Trade Aspects of the New Economy: The Case of Transition Countries // Enterprise in Transition
Split: Faculty of Economics Split, 2003. str. 494-509 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Domen, Bajde; Rojšek, IčaExperience-oriented Shopping Motives as mediators of Shopping Behaviour: Findings from an Apparel Shopping Study in Slovenia // Proceedings of the 10th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe / Chadraba, Petr ; Springer, Reiner (ur.).
Beč: DePaul University Chicago and Wirtschaftsuniversitat Vienna, 2002. str. 109-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.First, IvanaInformacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta // Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2002. str. 125-144 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Muslim, KemalAdvertising Decision-making Rationality in Leading Advertisers in BiH // Transition in Central and Eastern Europe- Challenges of 21st Century - ICES 2002 / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 137-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Pecotich, Anthony; Rahtz, Don R.; Shultz, Clifford J.Towards a Framework for Legal and Judicial Capacity Building in Developing Economies: A marketing Viewpoint // Macromarketing in the Asia Pacific Century: The Proceedings of the 27th Annual Macromarkeiting Conference / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: The University of New South Wales, 2002. str. 332-340 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Koukhnovets, Ekaterina; Anthony, Pecotich; Timothy, BockBelarus in Transition: A Preliminary Examination // Macromarketing in the Asia Pacific Century: The Proceedings of the 27th Annual Macromarkeiting Conference / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: The University of New South Wales, 2002. str. 242-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Grbac, Bruno; Martin, JamesPolicy Implications of Industry Market Orientation in Transition Economies // Macromarketing in the Asian Pacific Century, 27th Annual Macromarketing Conference / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: The University of New South Wales, 2002. str. 272-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Dlačić, JasminaKoncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2002. str. 41-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing System Transformation (MST) in South-East European Region // Transition in Central and Eastern Europe-Challenges of 21st Century-ICES 2002 / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 248-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaEmployee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Vlahinić-Dizdarević, NelaTrade Integration of Southeast European Countries into Wider Europe // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic integration into wider Europe / Novotny, Zdenek (ur.).
Brno: Faculty of Business and Management Brno, 2002. str. 495-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Vlahinić-Dizdarević, NelaTrade Policies in South-Eastern Countries in the Framework of EU Accession // Transition in Central and Eastern Europe - Challenges of 21st Century / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 747-754 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Čičić, Muris; Brkić, Nenad; Husić, Melika; Agić, EmirThe Role of Nationalism in Consumer Ethnocentrism and Animosity in the Post-War Country // Proceedings from 34th EMAC - European Marketing Academy Conference 2005
Milano: University Luigi Bocconi, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaChanges in Marketing Environment and Enterprises Adaptation: Imperative for Sustainable Development in Emerging Economies // Proceedings of International Conference on Marketing Paradigms for Emerging Economies / Koshy, Abraham ; Sinha, Piyush K. ; Kureshi, Sonal ; Sood, Vandana (ur.).
Ahmedabad: Labdhi R. Bhandari Memorial Fund, Indian Institute of Management, 2005. str. 29-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Shultz, Clifford J. IIMacromarketing: What Really Are They Talking About? An Overview of the Field and Opportunities to Contribute // Proceedings of the Academy of Marketing Sciences 2004 Annual Conference
Vancouver, Kanada, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Shultz, Clifford J. IIPolicy, War and Market Devastation/Reconstruction // Proceedings of the Marketing and Public Policy Conference / Scammon, D ; Mason, M ; Mayer, R. (ur.).
Chicago (IL): American Marketing Assotiation, 2004. str. 120-121 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Manfredo, M.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Damjan, JanezRising from the Ashes: Food Marketing Contributions to Sustainable Peace and Prosperity in the Recovering Economies of the former Yugoslavia // Proceedings of the AMA Winter Educators' Conference / Henderson, G. ; Moore, M. (ur.).
Chicago (IL): American Marketing Assotiation, 2003. str. 262-263 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rojšek, Iča; Matajič, MatejaDo Slovenian Service companies belong to the mainstream of relationship oriented companies? // Proceedings from The 18th Annual IMP Conference
Dijon: Groupe ESC ; The IMP Group, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Kaštelan Mrak, Marija; Sokolić, Danijela; Vretenar, NenadTrans-border M&As: some early observations on post-acquisition developments involving Croatian companies acquired by foreign company groups // 5th International Conference “Economic Integrations, Competition and Cooperation”
Lovran, Hrvatska, 2005. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Grbac, BrunoUpravljanje marketingom na razini lokalne samouprave // Tribina - Lokalna zajednica i promjene
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
3.Grbac, BrunoMarketing za poduzetnike // Ciklus predavanja za poduzetnike
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
4.First, IvanaBranding proizvoda hrvatskog porijekla // Boje marketinga
Rijeka, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
5.Grbac, BrunoB2B marketing poduzeća Luka Rijeka // Predavanja za menadžere Luke Rijeka
Rijeka, Hrvatska, 2003. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
1.Benazić, AlenOrganizacijske odrednice efikasnosti Hrvatske carinske službe, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Dobrić, ŽarkoMarketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
3.Karlović, VivienPonašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Širola, DavorStvaranje marke grada Rijeke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Jovanović, ŽeljkoUpravljanje marketingom u farmaceutskoj industriji, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Kežman, ElvedinaSustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Milohanović, AnaMarketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Bulat, ŽeljkoMarketinška i razvojna strategija NP Krka, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
9.Kasalo, JureIstraživanje tržišta nabave hrvatske elektroprivrede u sustavu poslovnog marketinga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
10.Sekso, MarijanUtjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Splitu, Split
-
11.Dlačić, JasminaOrijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima, 2005., magistarski rad, Ekonomska fakulteta, Ljubljana
-
12.First, IvanaBrand Management: a Key to Success in International Markets Country of Origin: Croatia, 2004., magistarski rad, University of St. Gallen, St. Gallen
-
13.Lončarić, DinaMarketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
14.Paliaga, MarkoStrateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Licul Martinčić, ManuelaInternet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
1.Crnković, SlavenPromocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Jurković, MatkoInternet promocija - Slučaj: Istravino d.d., 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Butković, KaticaStrategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Štruml, MirelaMarketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Borozan, SašaKoncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Papa, VlatkaMarketing neprofitnih organizacija : u potrazi za dugoročnom integracijom društvene koristi i profitnog marketinga, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Milošević, KrešoOdnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
8.Ipsa, LorenaAmbalaža - "lice koje mami", 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
9.Kos, SilvijaOrganizacija i poslovanje poduzeća Holcim Hrvatska d.o.o., 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Ružić, MirjanaOrganizacija vanjskog transporta poduzeća INA d.d. - rafinerija nafte Rijeka (Urinj), 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Pavić, DraženUpravljanje zalihama u poduzeću i primjena just in time sustava, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Brandić, AnaUtjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Smiljanić, OgnjenVažnost komunikacijske kompetencije i tehnika persuazije u osobnoj prodaji, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Lončarić, AnaEkomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Salkanović, AzraPlaniranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Milin, PauloDjelotnost osiguranja i osobna prodaja: slučaj Kvarner Wienerstaedtische osiguranja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
17.Simić, MarinaOrganizacijska struktura i restrukturiranje HEP grupe d.d., 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Cerovac, SuzanaFranšizing u poduzeću Benussi d.o.o., 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Karić, AnđelaMrežni marketing na financijskom tržištu - primjer tvrtke OVB Allfinanz, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Jordan, GordanaEkonomski odnosi mediteranskih zemalja s Europskom unijom, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Mičetić, LukaUtjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na razvoj tranzicijskih zemalja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Žigolić, EminaPoljoprivreda i stanje okoliša: Primjer Mediterana, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Fanuko, AnitaEkonomske implikacije zaštite intelektualnog vlasništva, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Krizmanić, DeanGlobalizacija - ekonomski i ostali aspekti, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Stanić, SanjinMultinacionalna poduzeća - organizacija i utjecaj na gospodarstvo, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
26.Pezić, MarijaOrganizacijska struktura kliničko-bolničkog centra Rijeka, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Stojanović, SlavenUtjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Risek, PatriciaOrganizacija nabave i skladišnog poslovanja u poduzeću Elektromaterijal d.d. Rijeka, 2004., diplomski rad, Ekonomski Fakultet Rijeka, Rijeka
-
29.Jedrejčić, AlbertIstraživanje lokalnog tržišta knjiga Pazinštine, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Zbašnik, DavorOrganizacija Šumarije Prezid, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
31.Karamatić, NataliaReinžinjering poslovnih procesa : uloga u povećanju efikasnosti poslovanja, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
32.Miletić, NikicaOrganizacija i poslovanje poduzeća Tankerska plovidba d.d. Zadar, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
33.Pilat, LorenaOrganizacija marketinga u poduzeću Riviera Holding d.d. Poreč, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
34.Zubčić, BorisOrganizacijska struktura u poduzeću Adria d.d. Zadar, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
35.Zdelar, TatjanaUtjecaj vlasničke strukture i korporacijskog upravljanja na poslovanje poduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
36.Vranić, AnaOutsourcing u suvremenoj organizaciji poduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
37.Klabot, AnaTalijanski industrijski distrikti, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
38.Lampe, DoloresOrganizacija provedbe sustava kvalitete u P.P.C. Buzet d.o.o., 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
39.Vretenar, NenadTrendovi u razvoju proizvoda u autoindustriji i implikacije na hrvatska poduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
40.Gvozden, IlijaDirektna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o., 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
41.Shalabi, FadiMisija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Emling, HelenaMarketing koncept popduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
43.Knežević, DijanaKoncept korporativne društvene odgovornosti, 2004., diplomski rad, Ekonomski Fakultet Rijeka, Rijeka
-
44.Brumnjak, AnaJedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija), 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.Spinčić, AnaInozemne direktne investicije u Hrvatskoj- stanje i perspektive, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
46.Fak, SandraTrgovinska liberalizacija Hrvatskog gospodarstva, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
47.Medoš, DubravkaStrane direktne investicije u Jugoistočnoj Europi: primjer Republike Hrvatske, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
48.Baković, LarisaE-trgovina i mogućnosti razvoja u Republici Hrvatskoj, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Balenović, DamirNovi pristup upravljanja proizvodnjom u "Viktor Lencu", 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Antulić, IvanaMarketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
51.Tomac, TamaraOrganizacijski aspekti proizvodnje "Jadran" - Galenskog laboratorija d.d. Rijeka, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
52.Rešetar, LauraUpravljanje troškovima kvalitete, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
53.Sokolić, DanijelaPomaci u ekonomskoj organizaciji društva : trendovi u razvoju malog i srednjeg poduzetništva, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
54.Licul, EdiVlasnička struktura poduzeća u Hrvatskoj nakon privatizacije, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
55.Livak, IvanRazvoj malog gospodarstva u Istarskoj županiji, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
56.Prpić, ŽeljkoOrganizacija i restrukturiranje "Hrvatskih šuma" d.o.o., 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
57.Barak, TamaraMarketing miks hrvatskog turizma, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
58.Brozina, StašaMarketing i poslovanje na Internetu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
59.Bučić, NatašaUnapređenje prodaje Shell-ovih proizvoda u maloprodaju na području Primorsko-goranske i Istarske županije, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
60.Čip, MarkoTemeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
61.Depolo, MarinaImplementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
62.Starčević, KristijanOglašavanje na virtualnim tržištima, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
63.Topić, SanelaDevizni tečaj u funkciji unapređenja međunarodne razmjene Republike Hrvatske, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
64.Buterin, AnitaTrgovinska razmjena Republike Hrvatske i zemalja Jugoistočne Europe, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
65.Kovačević, BojanPromocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
66.Pilepić, MarinoMultilevel marketing i organizacija poslovanja poduzeća, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
67.Samardžija, SanjinTurističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
68.Begić, GordanaInternet kao marketinški komunikacijski prostor, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Jotanović, SlavicaMediji u funkciji propagande, 2002., diplomski rad, Ekonomski Fakultet Rijeka, Rijeka
-
70.Perković, IvanKabelski Internet-utjecaj tehnologije na razvoj i dimenzije Internet tržišta, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
71.Travaš, OliverRazvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
1.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipMetodički priručnik ; uz Dioničarsko gospodarstvo : udžbenik za treći razred ekonomske škole, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
2.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, ChristianAnaliza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
3.Čosić, Lenka; Mikulić, Sanja; First, IvanaEkološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
4.Popara Vučetić, Sandra; First, IvanaKontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).