Pregled po projektu: 0081008
Pronađeno 226 radova
-
1.Lončarić, DinaMarketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka, 2006. str. 41-47 -
2.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipMetodički priručnik ; uz Dioničarsko gospodarstvo : udžbenik za treći razred ekonomske škole, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
3.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo
Zagreb: Alka script, 2006 -
4.Benazić, AlenOrganizacijske odrednice efikasnosti Hrvatske carinske službe, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Dobrić, ŽarkoMarketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
6.Karlović, VivienPonašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Širola, DavorStvaranje marke grada Rijeke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, ChristianAnaliza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
9.Kaštelan Mrak, MarijaCroatia - Country Public Management Profile // Public Administration and Public Policy in Emerging Europe & Eurasia: For Professionalism, Impartiality and Transparency / Pushkarev, Sergei ; Bouckaert, Geert (ur.).
Ljubljana: NISPAcee, 2006. str. - (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Buterin, Vesna; Žagar, AndreaThe External Debt Sustainability in Southeast European Countries: The Analysis of Debt Indicators // From Transition to Sustainable Development: The Path to European Integration / The Program Comittee ICES2006 (ur.).
Sarajevo, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Franjić, Zoran; Marko, PaliagaIstraživanje imidža gradova kao elementa upravljanja markom // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 139 - 149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Rojšek, Iča; Košir, AndrejAn exploratory of SB owner/managers' perceptions of marketing in the EU newcomer country // Academy of Marketing Conference, London, 4th-6th July 2006 / Egan, John ; Baines, Paul (ur.).
London : Delhi: Middlesex University Press, 2006. str. 1-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Crnković, SlavenPromocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Jurković, MatkoInternet promocija - Slučaj: Istravino d.d., 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Butković, KaticaStrategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Štruml, MirelaMarketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Jovanović, ŽeljkoUpravljanje marketingom u farmaceutskoj industriji, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Kežman, ElvedinaSustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Borozan, SašaKoncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Papa, VlatkaMarketing neprofitnih organizacija : u potrazi za dugoročnom integracijom društvene koristi i profitnog marketinga, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Grbac, BrunoIdentitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)
-
22.Čosić, Lenka; Mikulić, Sanja; First, IvanaEkološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
23.Popara Vučetić, Sandra; First, IvanaKontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
24.First, Ivana; Buterin, DenisMarketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
25.Milošević, KrešoOdnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka