Pregled po projektu: 0067030
Pronađeno 81 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vignali Ryding, Daniella; Vronoti, Peri; Vrontis, Demetris; Pavičić, Jurica; Bunić, ŽeljkoRetail Fashion Marketing: The Complete Strategic Guide. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
2.Vignali, Claudio; Vignali, Giampaolo; Vranešević, Tihomir; Vrontis, DemitriBasic Selling Skills. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2005 (monografija)
-
3.McDonald, MalcomMarketinško planiranje. Zagreb: Masmedia, 2004 (Prijevod)
-
4.Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio; Vrontis, DemetrisUpravljanje strateškim marketingom. Zagreb: Accent Press, 2004 (monografija)
-
5.Vignaly, Claudio; Vrontis, Demetris; Vranešević, TihomirMarketing Planning, Analysis, Tactics and Strategy. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)
-
6.Vranešević, Tihomir; Vignaly, ClaudioCustomer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)
-
1.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaMr. Hudaverdi Dalkin, Fast Food in Istanbul // International entrepreneurial perspective : businees cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 95-97 -
2.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirBen&Jer's Ice Cream Enterprice // International Entrepreneurial Perspective Business Casses / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. -
3.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Gianpaolo VignaliMr. Richard Branson & The Aviation Opportunity // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 78-82 -
4.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaEli's Jungle in Israel // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 62-64 -
5.Dana, Leo Paul; Vignali Ryding, Daniella; Vranešević, TihomirZena Abebe, African Woman in Israel // International Entrepreneurial Perspective, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 31-33 -
6.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirALexander Serralta, Tourism Development in Cuba // International Enterpreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 17-30 -
7.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSegmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
8.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavIstraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
9.Tomašević Lišanin, MarijaKontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
10.Tomašević Lišanin, MarijaOrganizacija marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
11.Tomašević Lišanin, MarijaPlaniranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
12.Tomašević Lišanin Marija; Palić, MirkoDistribucija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
13.Tomašević Lišanin, MarijaProdaja // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
1.Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retailers' competition against large store chains in Croatia // International journal of entrepreneurship & small business, 3/4 (2006), 447-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Tomasević-Lisanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, Mirko; Vignali, GianpaoloIn serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), 3 (2006), 3-4; 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Palić, M.Modeli vrednovanja maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2005), 1. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, M.Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 17-28. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, MiroslavCBA-Association of retail dealers as one of the possible ways of defence from large store chains // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Martinović, M.; Vranešević, TihomirExpanding Agrokor: Ledo's acquisiton of "Baldauf" in Hungary // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 61-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Tomasevic Lisanin, M.; Lovrinovic, I.; Bojčeta, D.Erste&Steiermarkische bank's acquisiton of Riječka banka // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 43-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Pavičić, J.; Vranesevic, T.; Lovrinović, I.Strategic Partnerships in Higher Education - In search for excellence: The case if the University of Zagreb, Graduate School of Economics&Business // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 30-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Tomasevic Lisanin, M.; Vranesevic, T.; Palić, M.Acquisition in the print media sector: the case of Austrian "Styria Medien and Croatian "Večernji list" // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Lovrinović, Ivan; Benazić, ManuelA VAR Anaysis of Monetary Transimission Mechanism in the European Union // Zagreb international review of economics & business, VII (2004), 27-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoMarketinški doprinos približavanju Hrvatske Europskoj uniji u području zaštite okoliša i gospodarenja otpadom // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 5-6; 436-455 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaranje - poslovni proces koji dodaje vrijednost // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 2 (2004), 1; 143-158 (recenziran, članak, znanstveni)
-
13.Vranešević, Tihomir; Marušić, MiraMjerenje vrijednosti marke // Biochemia medica, 1 (2003), 1; 129-148 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Lovrinović, Ivan; Ivanov, MarijanaNovac i gospodarska aktivnost // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2003), 00-00 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Tomašević Lišanin, MarijaFinancijski marketing - komunikacija ili više od toga // Marketing.UP, 2004 (2004), 15; 48-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Tomašević Lišanin, MarijaLica i naličja mrežnog marketinga // Poslovni magazin, 2003 (2003), 1/2003; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Tomašević Lišanin, MarijaTelefonska prodaja // Marketing.UP, 2002 (2002), 8; 6-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, Mirko"Distribution of Financial Services through Post Office Network" // Conference Proceedings: The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference – ; CIRCLE / Vranesevic, Tihomir ; Vignali, Claudio (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2006. str. 243-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Lovrinović, Ivan; Benazić, ManuelSpecific Fetures od monetary transmission in the Republic of Croatia with regard to the EU // International conference, Ohrid 2005,
Sjeverna Makedonija, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Tomasevic-Lisanin, Marija; Lovrinovic, Ivan; Palic, Mirko"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector // Marketinške paradigme za 21. stoljeće, XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR / Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 33-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Vranešević, T.; Mandić, M.Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tomašević Lišanin M.; Palić, M.Challenges in distribution of financial services in Croatia // Conference Proceedings of 2nd International Conference on Consumer Behaviour and Retailing Research / Kaufman, Rudriger (ur.).
Vaduz: Verlag Dr. Kovač, Hamburg, 2005. str. 173-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Tomašević Lišanin, M.; Lovrinović, I.; Palić, M.Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru // "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Tomašević Lišanin, MarijaNon-financial Issues of Mergers and Acquisitions: Cases from Croatian Banking Sector // The Business Review, Cambridge, Journal of American Academy of Business, The Global Business and Finance FOrum, Vol. 1., No.2, July 2004
Los Angeles (CA): The Business Review, Cambridge, 2004. str. 231-238 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Tomašević Lišanin, MarijaDifferent Aproaches to Sales Force Management in Transitional Contex - Empirical Evidence // Second International Coference of the Faculty of Economics in Sarajevo, ICES 2003 / Stojanov, Dragoljub ; Ćulahović, Besim (ur.).
Sarajevo: Faculty of Economics, University of Sarajevo, 2004. str. 641-659 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Vranešević, Tihomir; Manidć, MiroslavCustomers as Element of the Contemporary Marketing // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Jakovčević, Drago; Lovrinović, IvanThe Impact of the Saving Portfolio Structure on Insurance Companies // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb & Mikrorad, Zagreb, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, MirkoImportance of Corporate Communications in Mergers and Aquisitons: Theoretical Background and Empirical Evidence from Croatian Banking Sector // 2nd International Conference: An Enterprise Odyessey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb & Mikrorad, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, MirkoImportance of Corporate Communications in Mergers and Aquisitons: Theoretical Background and Empirical Evidence from Croatian Banking Sector // 2nd International Conference: An Enterprise Odyessey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb & Mikrorad, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Lovrinović, Ivan; Jakovčević, Drago; Ivanov, MarijanaCrowding Out Effect vs. Financial Diversification - Case of Croatia // Review of Business Research, Vol. 2., No.2., 2004, Publication of The international Journal of Business and Economics / Bhavesh, M. ; Patell (ur.).
Turlock (CA): The international Journal of Business and Economics, 2004. str. 84-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, IvanDeveloping Selling Function in Croatian Banks: A Conceptual Framework // 2nd International Conference An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics & Business, University of Zagreb, Mikrorad, Zagreb, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Tomašević Lišanin, Marija; Najdanović, ZoranRetail Bank Selection Criteria in Republic of Croatia // International Conference An Enterprice Odyssey "Economics and Business in the New Millennium 2002" : proceedings / Sharma, Soumitra ; Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics and Business, University of Zagreb, 2002. str. 1870-1880 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Lovrinović, Ivan; Ivanov, MarijanaAktivna ili pasivna monetarna politika za Hrvatsku? // Zbornik radova sa skupa Društva ekonomista Hrvatske / Mlinarević, Mladen (ur.).
Zagreb, 2005. str. 22-37 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Pavičić, JuricaMarketing Research for the Brand Management – theoretical framework with the practical implications // CD zapis
Beograd, Srbija, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Vranešević, Tihomir; Mandić, M.; Pavičić, J.Customers as the greatest asset of a company // 1st International Conference for Retailing & Consumer Behaviour Research, Leeds Metropolitan University / Vignaly, Claudio (ur.).
Leeds: Leeds Metropolitan University, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Vranesevic, T.; Dvorski, S.; Tipurić, D.Customer Oreintation as a Term of Reference for the "New Economy" // Business Execellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy / Putnik, G. ; Gunesekaran, A. (ur.).
Braga: University of Minho, 2003. str. 317-320 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Lovrinović, Ivan; Ivanov, Marijana; Kordić, GordanaAnchor based Monetary Policies in Transition Countries // 10 th international conference, Thessaloniki, 11/2006,
Solun, Grčka, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Lovrinović, IvanIzazovi monetarne politike u procesu priključenja EU // Godišnji susret hrvatskih ekonomista, Ekonomska politika u 2005 godini, Hrvatsko društvo ekonomista
Opatija, Hrvatska, 2004. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Palić, MirkoVrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
2.Palić, M.Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
3.Ruža, DarkoUpravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Juričan, SanjaKanali distribucije usluga stambenih štedionica na hrvatskih usluga, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Grdović, LjubicaUpravljanje markom u bankarstvu, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
6.Kvesić, TrpimirVažnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
7.Bajt Đurđević, BrankaDirektna prodaja i mrežni marketing u sustavu suvremene prodaje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
8.Junačko, AnamarijaUpravljanje marketingom u osiguranju, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Šipek-Glavač, NikolinaElementi uspješne prodajne prezentacije na primjeru Croatia osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Vidaković, AnitaMarketinški miks bankarskih usluga na primjeru Hypo Alpe Adria Bank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Buljbašić, SandraMarketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Radić, MarijaOsobna prodaja financijskih usluga na primjeru Raiffeisenbank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Prpić, IvanDistribucija osiguranja na primjeru Croatia Osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Vrljić, AndrijanaMotivacija prodajnog osoblja na primjeru Uniqua osiguranja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Marinović, IvaOdnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
8.Pavlinić, DavidMarketing miks bankarskih usluga (na primjeru Erste&Steiremerkishe bank), 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
9.Živčnjak, MarkoKomunikacija u prodaji na primjeru Privredne banke Zagreb, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
10.Janjić, IvanaKrizno komuniciranje na primjeru Riječke banke, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
11.Mađor, TadejaPrimjena psihologije u marketingu s osvrtom na bankarski sektor, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
12.Luketić, LornaOsobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
13.Cindrić, IrenaKonkurentske strategije u bankarstvu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
14.Peršinec, IvanaDirektna prodaja i multi-level marketing na primjeru agencija u osiguranju, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
15.Kovačec, ŽeljkaProdaja životnog osiguranja na primjeru osiguravajućeg društva "Croatia osiguranje", 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
16.Jularić, KristijanOrganizacija prodaje na primjeru Raifeisenbank, Austria, d.d. Zagreb, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb