Pregled po projektu: 0067030
Pronađeno 81 radova
-
1.Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retailers' competition against large store chains in Croatia // International journal of entrepreneurship & small business, 3/4 (2006), 447-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Lovrinović, Ivan; Ivanov, Marijana; Kordić, GordanaAnchor based Monetary Policies in Transition Countries // 10 th international conference, Thessaloniki, 11/2006,
Solun, Grčka, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vignali Ryding, Daniella; Vronoti, Peri; Vrontis, Demetris; Pavičić, Jurica; Bunić, ŽeljkoRetail Fashion Marketing: The Complete Strategic Guide. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
4.Šipek-Glavač, NikolinaElementi uspješne prodajne prezentacije na primjeru Croatia osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Vidaković, AnitaMarketinški miks bankarskih usluga na primjeru Hypo Alpe Adria Bank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Buljbašić, SandraMarketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Radić, MarijaOsobna prodaja financijskih usluga na primjeru Raiffeisenbank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Prpić, IvanDistribucija osiguranja na primjeru Croatia Osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Tomašević Lišanin, Marija; Jakovčević, Drago; Palić, Mirko"Distribution of Financial Services through Post Office Network" // Conference Proceedings: The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference – ; CIRCLE / Vranesevic, Tihomir ; Vignali, Claudio (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2006. str. 243-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Tomasević-Lisanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, Mirko; Vignali, GianpaoloIn serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), 3 (2006), 3-4; 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaMr. Hudaverdi Dalkin, Fast Food in Istanbul // International entrepreneurial perspective : businees cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 95-97 -
12.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirBen&Jer's Ice Cream Enterprice // International Entrepreneurial Perspective Business Casses / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. -
13.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Gianpaolo VignaliMr. Richard Branson & The Aviation Opportunity // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 78-82 -
14.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaEli's Jungle in Israel // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 62-64 -
15.Dana, Leo Paul; Vignali Ryding, Daniella; Vranešević, TihomirZena Abebe, African Woman in Israel // International Entrepreneurial Perspective, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 31-33 -
16.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirALexander Serralta, Tourism Development in Cuba // International Enterpreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 17-30 -
17.Palić, MirkoVrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
18.Vignali, Claudio; Vignali, Giampaolo; Vranešević, Tihomir; Vrontis, DemitriBasic Selling Skills. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2005 (monografija)
-
19.Lovrinović, Ivan; Benazić, ManuelSpecific Fetures od monetary transmission in the Republic of Croatia with regard to the EU // International conference, Ohrid 2005,
Sjeverna Makedonija, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Lovrinović, Ivan; Ivanov, MarijanaAktivna ili pasivna monetarna politika za Hrvatsku? // Zbornik radova sa skupa Društva ekonomista Hrvatske / Mlinarević, Mladen (ur.).
Zagreb, 2005. str. 22-37 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
21.Vrljić, AndrijanaMotivacija prodajnog osoblja na primjeru Uniqua osiguranja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Tomasevic-Lisanin, Marija; Lovrinovic, Ivan; Palic, Mirko"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector // Marketinške paradigme za 21. stoljeće, XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR / Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 33-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Vranešević, T.; Mandić, M.Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Tomašević Lišanin M.; Palić, M.Challenges in distribution of financial services in Croatia // Conference Proceedings of 2nd International Conference on Consumer Behaviour and Retailing Research / Kaufman, Rudriger (ur.).
Vaduz: Verlag Dr. Kovač, Hamburg, 2005. str. 173-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Palić, M.Modeli vrednovanja maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2005), 1. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)