Pregled po projektu: 0067020
Pronađeno 25 radova
-
1.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-26 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Vlašić, Goran; Mandelli, Andreina; Mumel DamijanInteraktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
Zagreb: PeraGO, 2007 -
3.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Cognitive and Affective Factors on Consumers Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Cultural Perspectives in Marketing Conference / Moon, Junyean (ur.).
Seoul: Hanyang University, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj odrednica kvalitete i troška na percepciju vrijednosti i namjeru kupovine potrošača, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Kesić, TanjaPonašanje potrošača, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Zagreb: Opinio, 2006 -
6.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 347-364 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Vedriš, Mladen; Kesić, TanjaUtjecaj makroekonomskih čimbenika na imidž države // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 3-4; 181-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Vlašić, GoranInteraktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
9.Vlašić, GoranInteraktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Kesić, Tanja; Soče Kraljević, Sandra; Vlašić, GoranImage as a competitive factor of retailing industry // Sixth International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split : Bol: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Animosity, Xenophilia and Ethnocentric Tendencies on Consumers' Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Proceedings from the 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing - Contamination, Innovation, Integration
Milano: European Marketing Academy, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Kesić, HelenaManaging Image of Croatia as a Tourist Brand // Global Business: The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha (ur.).
Granada: International Management Development Association, 2005. str. 774- 780 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Kesić, TanjaNove marketinške pardigme // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, Katedra za marketing i CROMAR-Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Vlašić, GoranInteraktivna marketinška komunikacija: pregled literature // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, Katedra za marketing i CROMAR-Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj cijene na ponašanje potrošača u procesu odlučivanja o kupovini kao kriterij u segmentaciji tržišta // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, Katedra za marketing i CROMAR-Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Vlašić, GoranPučko otvoreno učilište Zagreb - Najveća institucija za obrazovanje odraslih u Hrvatskoj // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
17.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i imidža marke na percipiranu kvalitetu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1-2; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Hrvatska na putu u Europsku uniju / Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2004. str. 540-552 -
19.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 201-228 -
20.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 107-130 -
21.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranCountry Branding as a Competitive Marketing Strategy // Proceedings of the 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 1740-1755 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the Academy of Marketing Science Cultural Perspectives on Marketing Conference / Cantu, Veronica ; Hsu, Maxwell K. ; Leach, Mark (ur.).
Puebla: Academy of Marketing Science, 2004. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kraljević, SandraCountry Image and Product Brand Image as Competitive Marketing Strategy Factors // Proceedings of the 5th International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 1501-1513 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaMarket Segmentation on the Basis of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // British Food Journal, 105 (2003), 3; 162-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Kesić, TanjaIntegrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Opinio, 2003 (monografija)