Pregled po projektu: 0009021
Pronađeno 27 radova
-
1.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorMetacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students // European Journal of Psychology of Education, 21 (2006), 4; 439-451 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorDobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju // Društvena istraživanja, 15 (2006), 6; 1005-1027 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorPovezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem // 17. dani Ramira i Zorana Bujasa. Zbornik radova / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2005. str. 59-59 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Šuković, ZoranRazvoj različitih aspekata razumijevanja pri čitanju, 2005., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
-
5.Kolić-Vehovec, SvjetlanaCognitive profiles of different categories of students with reading difficulties // Literacy Without Boundaries / Gerry Shiel (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2005. str. 39-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Bajšanski, IgorUspostavljanje situacijskog modela teksta tijekom čitanja, 2005., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
7.Rončević, BarbaraIndividualne razlike u razumijevanju pri čitanju // Psihologijske teme, 14 (2005), 2; 55-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorGoal Orientation, Learning Strategies, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived School and Parent Goal Orientation // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, Demetriou, Evagorou, Kofteros, Michael, Nicolaou, Papadementriou, Papadouris (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. str. 1188-1189 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorDevelopmental changes in motivation and reading strategy use in high school and university students // 7th Alps-Adria Conference in Psychology / Ilija Manenica (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2005. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
10.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, LjiljanaEffects of Surname Familiarity on Recall // Studia psychologica, 47 (2005), 1; 35-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, SvjetlanaPerfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments
Nikozija: School of Social and Educational Sciences, University of Cyprus, 2005. str. 1191-1192 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004 (zbornik)
-
13.Rupčić, Ivana; Kolić-Vehovec, SvjetlanaCiljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca // Psihologijske teme, 13 (2004), 13; 105-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraMotivation and reading strategy use in university students // Cognition, motivation and affect: Their interdependence and interrelation
Lisabon: ISPA, 2004. str. 154-155 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraReading strategies and comprehension of scientific text // Abstracts of The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition
Amsterdam: University of Amsterdam, Graduate school of teaching and learning, 2004. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraSamoregulacija čitanja u studenata // XIV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, EminaEvaluacija treninga recipročnog podučavanja strategija čitanja // Suvremena psihologija, 7 (2004), 1; 95-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorMetakognitivno nadgledanje i razumijevanje pri čitanju kod dvojezične i jednojezične djece // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2003. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
19.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, BarbaraPerfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 12 (2003), 5; 679-702 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Kolić-Vehovec, SvjetlanaRazvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 1; 17-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorSelf-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children // Improving learning - fostering will to learn
Padova: Universita di Padova, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorChildren’ ; s metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // Other ways of seeing: Diversity in language and literacy / Shiel, Gerry ; Ni Dhalaigh, Ursula (ur.).
Dublin: Readin Association of Ireland, 2003. str. 216-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorMetacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students // The society for text and doscourse - Thirteenth annual meeting
Madrid: The society for text and doscourse, 2003. str. 16 -16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Bajšanski, IgorProblemi računalnog modeliranja ljudskog razumijevanja i zaključivanja // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Filozofski fakultet u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2002. (predavanje, sažetak, ostalo) -
25.Muranović, EminaEfekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka