Pregled po CROSBI profilu: Žarko Stilin (CROSBI Profil: 945, MBZ: 378524)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Stilin, Žarko; Banožić, Mario; Ružić, IvanInfluence of political marketing in digital environment on voters regarding their education // Journal of Business Paradigms, 5 (2020), 1; 4-20 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Stilin, Žarko; Žunić, Jerko; Ružić, IvanKorištenje alata e-marketinga u kampanji // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science (IJMBS), 5 (2019), 8; 5-12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kelić, Ivan; Stilin, Žarko; Tolušić, ZdravkoImpact of political marketing in digital environment on voters regarding theirarea of residence // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science (IJMBS) of M-Sphere, 6 (2019), 9; 41-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Kutnjak, Goran; Miljenović, Dejan; Stilin, ŽarkoCrisis Phenomena in the Republic of Croatia – as a Social, Economic and Political Process // Mediterranean journal of social sciences, 6 (2015), 6, S5; 383-393 doi:10.5901/mjss.2015.v6n6s5p383 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Stilin, Žarko; Čajlaković, Emin; Žunić, JerkoMARKETINŠKI ZNAČAJ UDRUŽIVANJA VINARA S KVARNERA // 18th Interdisciplinary management research conference (IMR 2022)
Opatija, Hrvatska, 2022. str. 429-446 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Stilin, Žarko; Samardžić, Vinko; Šustar KristijanUtjecaj političkog marketinga u digitalnom okruženju na birače s obzirom na životnu dob // Interdisciplinary management research XVI = Interdisziplinäre Managementforschung XVI / Barknvic, Dražen ; Hein Dernoscheg, Karl ; Erceg, Aleksandar ; Glavaš, Jerko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wenttel, Dirk (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek : Hochschule Pforzheim University : Croatian Academy of Sciences and Arts, 2020. str. 235-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Stilin, Žarko; Ružić, Ivan; Žunić JerkoImpact of political marketing in digital environment on gender (does political marketing in digital environment impact more women or men?) // 15th International Conference on Interdisciplinary Management Research (IMR 2019)
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 932-949 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Stilin, Žarko; Mesić, Jasen; Ružić, IvanThe Influence of e-marketing on Voters // Interdisciplinary Management Research XIV
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1244-1257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Alkier, Romina; Stilin Belac, Žarko; Milojica, VedranStrategic and Marketing aspects of Tourist offer development of the Republic of Croatia // International Scientific Conference ICONBEST 2015
Skopje: University of Tourism and Management Skopje, 2015. str. 196-207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Miljenović, Dejan; Kutnjak, Goran; Stilin, ŽarkoApplication Possibilities of Non-financial Reporting Guidelines // Economy & Business, Volume 9, 2015 / Novakova, Renata, Isada, Fumihiko, Gokgoz, Fazil (ur.).
Burgas: Info Invest Ltd., 2015. str. 127-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Čehić, Tea; Stilin, ŽarkoNeurolingvističko programiranje (NLP) u liderstvu // ZBORNIK RADOVA PILC 2019 - Međunarodna znanstveno stručna konferencija o liderstvu - UTJECAJ POSLOVNIH ANĐELA NA GLOBALNO PODUZETNIŠTVO
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 383-392 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Stilin, Žarko; Alkier, Romina; Žunić, JerkoPolitički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera
Opatija, 2018. str. 318-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
3.Stilin, Žarko; Miljenović, DejanDonošenje strateških odluka u međunarodnom marketing menadžmentu u turizmu // Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2017. str. 314-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Stilin, ŽarkoPOLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU, 2019., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
-
1.Stilin, ŽarkoMARKETINŠKI ZNAČAJ STRUKOVNIH UDRUGA U HRVATSKOM TURIZMU, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka