Pregled po CROSBI profilu: Andreja Kovačić (CROSBI Profil: 494, MBZ: 377470)
Pronađeno 51 radova
-
1.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranPotential Role of Student Preferences For Isolated Versus Integrated Form-Focused Instruction in Perception of Grammar E-Tivities at Tertiary Level // 12th International Conference The Future of Education, Conference Proceedings / Pixel International Conferences (ur.).
Bolonja: Filodiritto Publisher, inFOROmatica srl, Via Castiglione 81, 40124 Bologna, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranAnalysis of learners’ perception of learning diaries in hybrid EFL instruction: Do individual learner variables make a difference? // Conference Proccedings - 13th International Conference Innovation in Language Learning – Virtual Edition
Bolonja: Filodiritto Publisher, 2020. str. 109-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Kovačić, AndrejaUporaba tehnologija 2.0 u ovladavanju gramatičkim strukturama engleskoga jezika kao stranoga jezika, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Bubaš, Goran; Kovačić, AndrejaCommunication Competence Related Skills in the Context of Student Performance and Teaching in EFL Classroom // 12th International Conference Innovation in Language Learning - conference proceedings
Bolonja: Filodiritto Publisher, 2019. str. 535-541 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranRelationships between Students’ Grammar Acquisition, Computer Literacy and Self-Regulation Variables in a Virtual Learning Environment with Wiki-Based Grammar E-Tivities // 12th International Conference Innovation in Language Learning - conference proceedings
Bolonja: Filodiritto Publisher, 2019. str. 572-577 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Kovačić, AndrejaUporaba tehnologija 2.0 u ovladavanju gramatičkim strukturama engleskoga kao stranoga jezika, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
7.Bubaš, Goran; Čižmešija, Antonela; Kovačić, AndrejaComparative analysis of the use of video lectures and web 2.0 applications in a hybrid university course environment: a case study // European Journal of Higher Education IT 2018-1, 1 (2018), 53, 12 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
8.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranThe effect of implementing web 2.0 tools on the development of grammar competence in a hybrid English as a foreign language setting // European Journal of Higher Education IT 2018-1, 2018 (2018), 14, 13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranThe effect of implementing web 2.0 tools on the development of grammar competence in a hybrid English as a foreign language setting // EUNIS 2018 Congress Proceedings
Pariz, Francuska: European University Information Systems organisation, 2018. str. 141-141 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
10.Bubaš, Goran; Čižmešija, Antonela; Kovačić, AndrejaComparative analysis of the use of video lectures and web 2.0 applications in a hybrid university course environment: a case study // EUNIS 2018 Congress Proceedings
Pariz, Francuska: European University Information Systems organisation, 2018. str. 139-140 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
11.Kovačić, AndrejaMogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu // Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Association of LSP Teachers at Higher Education Institutions, 2017. str. 93-109 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
12.Kovačić, AndrejaUloga kontekstualnih čimbenika i pedagoških online aktivnosti u studentskoj percepciji hibridne nastave stranoga jezika // Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja : zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2017. str. 189-207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Kovačić, AndrejaLearner Perceptions of Wiki-Based Collaborative Grammar Writing Activities in a Hybrid Learning Context: an Experimental Study // English Studies from Archives to Prospects: Volume 2 – Linguistics and Applied Linguistics / Zovko Dinković, Irena ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016. str. 290-310 -
14.Kovačić, AndrejaStudents’ evaluation of hybrid foreign language instruction: Do contextual factors and pedagogical online activities matter? // Jezik ako predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja - knjižica sažetaka s XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Rijeka: Srednja Europa. Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2016. str. 41-42 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
15.Kovačić, AndrejaEvaluating grammar e-tivities based on various Web 2.0 tools: a longitudinal study // UZRT 2016 – University of Zagreb Roundtable: Empirical Studies in Applied Linguistics, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranExploring links between self-regulated learning and motivation: students' experience with two types of out-of-class online activities // Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja – Knjižica sažetaka s XXIX. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primjenjenu lingivistiku / Cergol Kovačević, Kristina ; Udier, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2015. str. 55-55 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
17.Kovačić, Andreja; Bubaš, GoranImplementing the online community tool SocialGO in teaching English as a foreign language: An action research perspective // UPRT 2013 – University of Pécs Roundtable: Empirical Studies in Applied Linguistics, Sveučilište u Pečuhu
Pečuh, Mađarska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
18.Kovačić, AndrejaWillingness to communicate, writing anxiety and self-efficacy: how do they relate to students' online writing activities perception? // UZRT 2012: empirical studies in English applied linguistics / Mihaljević Djigunović, Jelena ; Medved Krajnović, Marta (ur.).
Zagreb: FF Press, 2013. str. 95-112 -
19.Kovačić, Andreja; Bubaš, Goran; Orehovački, TihomirThinking outside the task: Learner autonomy and creativity in Web 2.0-based dialogic spaces // E-Didaktik - Lernen in virtuellen sozialen Räumen / Pauschenwein, Jutta (ur.).
Graz: FH Joanneum, 2012. str. 83-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Kovačić, Andreja; Bubaš, Goran; Orehovački, TihomirIntegrating culture into a Business English course: Students’ perspective on a collaborative online writing project // Proceedings of the 23rd Central European Conference on Information and Intelligent Systems / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, 2012. str. 195-202 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Kovačić, Andreja; Bubaš, Goran; Ćorić, AnaMobilising students’ grammar skills through collaborative e-tivities with Web 2.0 tools // Procedia Social and Behavioral Sciences
Amsterdam: Elsevier Science BV, 2012. str. 132-136 doi:10.1016/j.sbspro.2012.02.027 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Kovačić, AndrejaThe multifaceted roles of a teacher in the ESP classroom: A discourse analysis perspective // Book of abstracts - Intercultural linguistic competence and foreign/second language immersive environments / Akbarov, Azamat (ur.).
Sarajevo, 2012. str. 41-42 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
23.Bubaš, Goran; Orehovački, Tihomir; Kovačić, AndrejaE-learning with Web 2.0 Tools: What Can('t) Go Wrong // Book of Abstracts of the 18th European University Information Systems (EUNIS) Congress
Vila Real: Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro, 2012. str. 43-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Orehovački, Tihomir; Bubaš, Goran; Kovačić, AndrejaTaxonomy of Web 2.0 Applications with Educational Potential // Transformation in Teaching: Social Media Strategies in Higher Education / Cheal, Catheryn ; Coughlin, John ; Moore, Shaun (ur.).
Santa Rosa (CA): Informing Science Press, 2012. str. 43-72 -
25.Kovačić, AndrejaWeb 2.0 Tools for Knowledge Organization in Grammar E-Tivities // TESOL 2011 Annual Convention
New Orleans (LA), Sjedinjene Američke Države, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)