Pregled po CROSBI profilu: Branka Dropulić (CROSBI Profil: 40407, MBZ: 391765)
-
1.Vlašić, Goran; Keleminić, Kristijan; Dropulić, BrankaThe Impact of Market-Driven vs. Market-Driving Strategies on Products’ Short-Term and Long-Term Sales Growth // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 205-217 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranBrand Equity in a Digital Age: Systematic Literature Review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 277-302 doi:10.17818/EMIP/2022/1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
4.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranStudent Customer Experience: A Systematic Literature Review // Management, 26 (2021), 2; 211-228 doi:10.30924/mjcmi.26.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Krupka, Zoran; Fudurić, Morana; Dropulić, BrankaPlaniranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388 -
6.Dropulić, Branka; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Path to Authenticity is Paved With the Right Cues: A Decade of Research on Brand Authenticity // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1084-1099 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Dropulić, Branka; Krupka, ZoranAre Consumers Always Greener on the Other Side of the Fence? Factors That Influence Green Purchase Intentions – The Context of Croatian and Swedish Consumers // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 99-113 doi:10.22598/mt/2020.32.spec-issue.99 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
8.Dropulić, BrankaČimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda – kontekst hrvatskih i švedskih potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb