Pregled po CROSBI profilu: Snježana Smerdel (CROSBI Profil: 39681, MBZ: 392070)
Pronađeno 19 radova
-
1.Smerdel. SnježanaImplementacija strategije predučenja u srednjoškolskoj nastavi kemije, 2021., doktorska disertacija, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
2.Smerdel, Snježana; Hajrić, Meliha ZejnilagićDemographic characteristics of chemistry teachers in Croatia affecting the use of pre- laboratory activities in the classroom // Acta chimica Slovenica, 67 (2020), 2; 435-444 doi:10.17344/acsi.2019.5387 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Smerdel, SnježanaImplementacija strategije predučenja u kemijskom obrazovanju // 13th International Conference ESERA 2019
Bologna, Italija, 2019. (poster, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni) -
4.Smerdel, SnježanaPercepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija // Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri / Ferk Savec, Vesna ; Zupanc, Nina (ur.).
Ljubljana: UL Pedagoška fakulteta, 2019. str. 81-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaStrategija predučenja primjenom materijala za učenje kemije: pristup nastavnika // Book of Abstracts Special Issue of Bulletin of the Chemists and Technologists of Bosnia and Herzegovina / Korać, Fehim (ur.).
Sarajevo: Prirodno-matematički fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 97-97 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaPristup nastavnika kemije u primjeni predlaboratorijskih aktivnosti // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment - Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 91-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Smerdel, SnježanaOd vizualizacije do eliminacije miskoncepata // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (2018), 1; 187-195 doi:10.32903/zs.64.1.14 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaThe use of chemistry learning materials within the pre-learning strategy: findings from a teachers' survey // Glasnik hemičara i tehnologa Bosne i Hercegovine = Bulletin of the Chemists and Technologists of Bosnia and Herzegovina, 51 (2018), 19-23 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaPrimjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju // Conference Abstracts: 2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction”
Mostar: Faculty Of Science And Education University Of Mostar, 2017. str. 7-8 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
10.Smerdel, SnježanaUčinak simulacija na razumijevanje kemijske ravnoteže kod srednjoškolskih učenika // Zbornik prispevkov: Mednarodna konferenca EDUvision 2017 "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij" / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p, 2017. str. 420-432 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaPrelearning activities using a textbook: A Croatian view // SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION: ENGAGING THE NEW GENERATION, Proceedings of the 2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education (BalticSTE2017) / Lamanauskas, Vincentas (ur.).
Šiauliai, Lithuania: Scientia Socialis, 2017. str. 125-128 (poster, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
12.Smerdel, SnježanaImplementacija strategije predučenja u kemijskom obrazovanju // ESERA Summer School 2017, Book of Synopses / Rokos, Lukáš ; Petr Jan ; Stuchlíková, Iva (ur.).
Česke Budejovice: University of South Bohemia, 2017. str. 70-73 (radionica, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
13.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaStrategija predučenja primjenom udžbenika u prirodoslovlju // Gamtamokslinis ugdymas//Natural Science Education, 14 (2017), 2; 90-96 doi:10.48127/gu-nse/ (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, MelihaThe impact of research-based laboratory activities on the students' affective experience // The Book of Papers: "Science Education Research and Practical Work" / Eilks, Ingo ; Markic, Silvija ; Ralle, Bernd (ur.).
Aachen: Shaker, 2016. str. 221-226 (poster, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
15.Smerdel, SnježanaPrimjena audiovizualnih materijala u strukovnom obrazovanju // The Book of Papers: International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations" / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p, 2016. str. 537-546 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Smerdel, SnježanaMotivacijski aspekti srednjoškolskih učenika // Treća međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava“, FPMOZ, 2016./ THIRD INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE "PEDAGOGY, EDUCATION AND INSTRUCTION", 2016
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Smerdel, SnježanaStrategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju // Suvremena pitanja//Contemporary Issues, 21 (2016), 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Smerdel, SnježanaPrednosti vizualizacije u poučavanju znanstvenog sadržaja // Knjiga sažetaka 24. hrvatskog skupa kemičara i kemijskih inženjera / Ukić, Šime ; Bolanča, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa/Croatian Society of Chemical Engineers, 2015. str. 238-238 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Smerdel, SnježanaPercepcije učenika o uporabi virtualnog laboratorija u nastavi kemije // The Book of Papers: International Conference EDUvision 2015 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations" / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2015. str. 848-855 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)