Pregled po CROSBI profilu: Martina Ostojić (CROSBI Profil: 39408, MBZ: 391892)
-
1.Ostojić, Martina; Leko Šimić, MirnaSTUDENTS' PERCEPTIONS ON PUBLIC VS. PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTION BRAND VALUE IN CROATIA // 20th International Congress on Public and Nonprofit Marketing
Madrid, Španjolska, 2021. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ostojić, Martina; Leko Šimić, MirnaStudents' Perceptions of Public vs. Private Higher Education Institution Brand Value in Croatia // Sustainability, 13 (2021), 17; 9767-9778 doi:https://.org/10.3390/su13179767 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ostojić, MartinaThe impact of marketing communication strategy on building brand personality of a private higher education institution // Proceedings of 9th International Scientific Symposium „Region, Entrepreneurship, Development”
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 1149-1158 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Ostojić, MartinaBRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOOBRAZOVNIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
5.Gujić, Martina; Kraljević Radojka; Milun, ToniPoduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Kraljević Radojka; Gujić Martina; Knežević MarinaMotiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas,, 8 (2015), 39-46 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
7.Genzić, Jasna; Grgić, Ivan; Gujić, MartinaEducation and knowledge management by using an e- learning and m-learning education // Zbornik radova 5. međunarodne znanstvene konferencije Economic and Social Development
Beograd, Srbija, 2014. str. 548-560 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Gujić, MartinaOstvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
9.Plećaš, Mihael; Gujić, Martina; Cepanec, DragoMarketinški miks za „mrežnu generaciju“ // Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2013. str. 243-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
10.Martina, Gujić; Primorac, Dinko; Marceta, IvanaGAINNING COMPETITIVE ADVANTAGES THROUGH PROMOTIONAL ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE – THE CASE OF LIBERTAS BUSINESS COLLEGE // Economic and Social Development / Davor Filipovic and Anita Goltnik Urnaut (ur.).
Ljubljana: Varazdin development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia, 2013. str. 1026-1034 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kraljević, Radojka; Gujić, Martina; Marčinko Trkulja, ŽeljkaKomunikacijski mitovi i rodne razlike // 1st PAR International Leadership Conference Women's Leadership
Opatija, Hrvatska, 2012. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni) -
12.Gujić, Martina; Stanić NebojšaMOGUĆNOSTI STJECANJA PODUZETNIČKOG ZNANJA NA HRVATSKIM PRIVATNIM VISOKIM ŠKOLAMA // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas,, 5 (2012), 261-268 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
13.Kraljević, Radojka; Gujić, Martina; Kraljević, IrenaNove dimenzije komunikacije: prednosti i prepreke uporabe interneta kod studenata // Logopedija, 3 (2012), 1; 19-25 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
14.Gujić, Martina; Kraljević, Radojka; Marčeta, IvanaAnaliza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 3 (2010), 99-107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Widimsky, P.; Wijns, W.; Fajadet, J.; de Belder, M.; Knot, J.; Aaberge, L.; Andrikopoulos, G.; Baz, J. A.; Betriu, A.; Claeys, M. et al.Reperfusion therapy for ST elevation acute myocardial infarction in Europe: description of the current situation in 30 countries // European Heart Journal, 31 (2009), 8; 943-957 doi:10.1093/eurheartj/ehp492 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Marčinko Trkulja, Željka; Kraljević, Radojka; Gujić, MartinaUloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 2 (2009), 339-346 (domaća recenzija, članak, stručni)