Pregled po CROSBI profilu: Jelena Kapeš (CROSBI Profil: 38004, ORCID: 0000-0003-0563-219X)
-
1.Čuić Tanković, Ana; Kapeš, Jelena; Benazić, DraganMeasuring the importance of communication skills in tourism // Ekonomska istraživanja, 36 (2023), 1; 460-479 doi:10.1080/1331677X.2022.2077790 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Lončarić, Dina; Popović, Petra; Kapeš, JelenaImpact of the COVID-19 pandemic on tourism: a systematic literature review // Tourism : an international interdisciplinary journal, 70 (2022), 3; 512-526 doi:10.37741/t.70.3.12 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Čuić Tanković, Ana; Benazić, Dragan; Kapeš, JelenaCorporate image as a high-order construct in hospitality // Corporate communications, 27 (2022), 3; 558-580 doi:10.1108/CCIJ-12-2021-0131 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Čuić Tanković, Ana; Kapeš, Jelena; Benazić, DraganCommunication skills in generation Z as future tourism employees // Communication research and practice, 8 (2022), 1; 86-102 doi:10.1080/22041451.2021.2017136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Kapeš, Jelena; Keča, Karla; Fugošić, Nikolina; Čuić Tanković, AnaManagement response strategies to a negative online review: influence on potential guests’ trust // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 1; 1-27 doi:10.20867/thm.28.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, LeaČimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 31-34 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
7.Čuić Tanković, Ana; Kapeš, Jelena; Kraljić, ValentinaImportance of soft skills and communication skills in tourism: viewpoint from tourists and future tourism employees // 6th International scientific conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 167-185 doi:/10.20867/tosee.06.12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Škravan, Antonia; Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Prižmić, Ivana; Franulović, MarinoMotivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: the case of Croatia // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 / Alkier, R. ; Marković, S. ; Perić, M. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 757-773 doi:10.20867/tosee.06.50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, LeaSustainable marketing factors: Impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 385-400 doi:10.51680/ev.34.2.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Vrhoci, Anja; Čuić Tanković, Ana; Kapeš, JelenaPerception of online information when selecting a tourist product: differences between generations X, Y, And Z // 27th Cromar congress Let the masks fall - New consumers in business research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 363-382 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Kamenečki, AnaTourist satisfaction as a driver of destination marketing improvements: The case of the Opatija riviera // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 1; 93-112 doi:10.22598/mt/2021.33.1.93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Čuić Tanković, Ana; Kapeš, Jelena; Bašan, LorenaInvestigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals // The Retail and Marketing Review, 15 (2019), 2; 89-97 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)