Pregled po CROSBI profilu: Ivan Beroš (CROSBI Profil: 37163, OBAD: -375767)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Beroš, IvanEducation of Teachers for The Implementation of the Citizenship Education in Finland and Estonia // European journal of teaching and education, 4 (2022), 1; 14-24 doi:10.33422/ejte.v4i1.745 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Beroš, IvanRazlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore // Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 4 (2020), 4; 9-28 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Beroš, Ivan; Pongračić, LukaVrijednost aktivnosti kao element sudjelovanja u nastavnim aktivnostima Prirode i društva kod učenika razredne nastave // Acta ladertina, 17 (2020), 1; 65-82 doi:10.15291/ai.3079 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Beroš, IvanDEMOCRATIC EDUCATION AS THE FOUNDATION OF THE POSTMODERN CURRICULUM // Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2018), 2; 9-26 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Beroš, Ivan; Pongračić, LukaTHE IMPACT OF THE 'CONSERVATIVE MODERNIZATION' ON THE EDUCATIONAL SYSTEM IN CROATIA: THE CONCEPTUAL AND IMPLEMENTATIONAL PRESSURES IN THE PROCESS OF COMPREHENSIVE CURRICULAR REFORM // Metodički obzori/Methodical horizons, 13(2018)1 (2018), 25; 77-100 doi:10.32728/mo.13.1.2018.04 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Beroš, IvanKreativnost kao transcendentalno-aktivistička karakteristika pojedinca // Acta ladertina, 15 (2018), 2; 49-72 doi:10.15291/ai.2813 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Beroš, IvanElementi primjene kreativnosti u odgojno- obrazovnom procesu // Acta ladertina, 15 (2018), 2; 73-92 doi:10.15291/ai.2814 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Beroš, Ivan; Pongračić, LukaPedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama // Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 2 (2018), 2; 53-75 (članak, ostalo)
-
1.Beroš, IvanSlovenian and Croatian Students’ Perspective On European Dimension in Education: Analysis of The International Civic and Citizenship Education Study 2016 European Module // Proceedings of The 4th International Academic Conference on Teaching, Learning and Education
Berlin: Diamond Scientific Publishing, 2022. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Beroš, IvanImplementation of the Curriculum of Cross-curricular Topic Citizenship Education in Croatia: Case of Elementary School Teachers // Conference Proceedings from International Conference The Future of Education - Virtual Edition
Bolonja: Filodiritto Publisher, 2021. str. 584-589 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Beroš, IvanDigital Citizenship in Croatia: Analysis of Strategic Documents of the National Education Policy and the Citizenship Education Curricula // Proceedings of The 2nd International Academic Conference on Education, Teaching and Learning
Vilnius: Diamond Scientific Publishing, 2020. str. 1-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Beroš, Ivan; Pongračić, LukaAnaliza razvoja (kurikuluma) Građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatskoj perspektivi // Zbornik radova s konferencije Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO, simpozij Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 7-30 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Beroš, IvanPovijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju // 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Vickov, Glorija (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)