Pregled po CROSBI profilu: Antonija Vrdoljak (CROSBI Profil: 36856, OBAD: -385213)
-
1.(This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568)) Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Vrdoljak, Antonija; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio; Jelić, MargaretaIf they want me to, I will: The role of norms in predicting attitudes towards refugee peers // PROCEEDINGS OF THE XXIX SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY
Beograd, 2023. str. 100-100 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
2.(This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568)) Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio; Jelić, MargaretaWhat is it like to hang out with a refugee? The content of host-society children’s imagined contact with refugee children // PROCEEDINGS OF THE XXIX SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY
Beograd, 2023. str. 98-98 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
3.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio“We would love to, but...” — needs in school integration from the perspective of refugee children, their parents, peers, and school staff // International Journal of Qualitative Studies in Education (2022) doi:10.1080/09518398.2022.2061732 (međunarodna recenzija, online first)
-
4.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioStavovi učenika prema djeci izbjeglicama u školama s iskustvom integracije // 5.Dani obrazovnih znanosti:Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioJe li kontakt dovoljan? Stavovi učenika prema djeci izbjeglicama // Migracije na rubu Europe: trendovi, politike i izazovi/Migration on the Edge of Europe: Trends, Policies, and Challenges
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioUčinak intervencije suradničkog učenja na vršnjačke i nastavničke norme o kontaktu // 23. Dani psihologije u Zadru - Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 130-130 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioZamišljanje kontakta kao način pripreme djece za integraciju izbjeglica // 23. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU
Zadar, Hrvatska, 2022. str. 153-153 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, MargaretaNeeds in the process of refugee children’s school integration // Annual Congress of the Swiss Society for Research in Education, SIEF
Lausanne, Švicarska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioLanguage and intergroup communication in school integration of refugee children // The 17th International Conference on Language and Social Psychology
Online konferencija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaIs an opportunity for contact enough? Importance of intergroup friendship in development of positive attitudes towards refugee children. // Annual Congress of the Swiss Society for Research in Education, SIEF
Lausanne, Švicarska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioOdnos izravnog međugrupnog kontakta i buduće namjere kontakta s djecom izbjeglicama // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 40-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioIntergroup empathy as a mediator of gender differences in attitudes towards refugee children // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 Knjiga sažetaka
Online konferencija, 2021. str. 196-197 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelHow children understand social integration: Perspective of refugee children and their host- society peers // THE 44TH ANNUAL SCIENTIFIC MEETING OF THE INTERNATIONAL SOCIETY OF POLITICAL PSYCHOLOGY (ISPP): Recognition and (Re) Claiming Spaces: Marginalization, Colonization, and Privilege
Online konferencija, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Stanković, Nikolina; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelThe importance of host community language acquisition in the process of school integration of refugee children // Cross-Border Perspectives on Refugee Education
Online konferencija, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Stanković, Nikolina; Vrdoljak, AntonijaIzazovi integracije djece izbjeglica: iskustva zagrebačkih osnovnih škola // 24. međunarodna znanstvena konferencija Nacionalne manjine, migracije i sigurnost
Brijuni, Hrvatska, 2020. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Stanković, Nikolina; Vrdoljak, AntonijaIZAZOVI INTEGRACIJE DJECE IZBJEGLICA U OSNOVNE ŠKOLE: ISKUSTVA ZAGREBAČKIH ŠKOLA // 22. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU - Međunarodni znanstveno-stručni skup - KNJIGA SAŽETAKA
online, 2020. str. 90-90 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelIntegration of refugee children: Perspectives of refugee children, their parents, and school teachers // The 43rd Annual Scientific Meeting of the International Society of Political Psychology (ISPP) - Polarization, Misinformation, and Entrenched Group Conflict: Harnessing Political Psychology to Find Solutions to Problems
Online konferencija, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
18.Keresteš, Gordana; Lugomer Armano, Goranka; Čičko, Valentina; Goldstein, Tesa; Jerković, Kristina; Juras, Luka; Lindić, Barbara; Matuško, Maša; Pera, Katarina; Pešorda, Dubravka et al.Čitanje u ranoj adolescenciji - dobne i spolne razlike te osobni i obiteljski prediktori. Zagreb: FF Press, 2020 (monografija)
-
19.Vrdoljak, AntonijaRod i jasnoća pojma o sebi kao moderatori odnosa implicitnog i eksplicitnog samopoštovanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb