Pregled po CROSBI profilu: Romana Zlatar-Vulić (CROSBI Profil: 36780)
-
1.Rosanda Žigo, Iva; Biti, Marina; Zlatar-Vulić, RomanaThe influence of new methods of media message analysis on broader social and cultural understanding of the status of digital media // Economic and Social Development, 77th International Scientific Conference on Economic and Social Development : Book of Proceedings / Machrafi, Mustapha ; Galovic, Tomislav ; Merkas, Zvonko (ur.).
Varaždin: VADEA ; Sveučilište Sjever ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale Mohammed V University in Rabat ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. str. 35-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Zlatar-Vulić, RomanaOrganizacija nastavnoga procesa na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci u uvjetima pandemije bolesti COVID-19 // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije / Rosanda Žigo, Iva ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Tomiša, Mario (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. str. 293-325 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Zlatar-Vulić, RomanaNajznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj // Socijalna ekologija: časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline, 29 (2020), 2; 245-267 doi:10.17234/socekol.29.2.5 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Zlatar-Vulić, RomanaDruštveno odgovorno poslovanje u kontekstu ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj // Socijalna ekologija, Vol. 29 No. 1, 2020. (2020), 27-47 doi:10.17234/SocEkol.29.1.2 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Zlatar-Vulić, RomanaNajznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj // Zbornik sažetaka radova / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2019. str. 73-74 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak) -
6.Zlatar-Vulić, RomanaUloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb