Pregled po CROSBI profilu: AZRA STAŠČIK (CROSBI Profil: 36173)
Pronađeno 6 radova
-
1.Glavaš, Amanda; Staščik, AzraJe li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj? // MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI 2. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK: »Izazovi obrazovanja« Book of abstracts / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 39-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Staščik, Azra; Glavaš, Amanda; Glavaš, FilipRegulacija zaštite pojedinca u digitalnom okruženju unutar hrvatskog odgojno – obrazovnog sustava // Proceedings of the 33rd Central European Conference on Intelligent Information Systems (CECIIS) / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, 2022. str. 117-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Glavaš, Amanda; Staščik, AzraEssay as technique of assessing the element of mathematical communication // PROGRAM & BOOK OF ABSTRACTS
Osijek, Hrvatska, 2021. str. 39-39 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
4.Glavaš, Amanda; Staščik, Azra; Jukić Matić, LjerkaWhat types of knowledge do mathematics textbooks promote? // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 229-241 -
5.Glavaš, Amanda; Staščik, AzraEnhancing positive attitude towards mathematics through introducing Escape Room games // Mathematics education as a science and a profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Element, 2017. str. 281-294 -
6.Azra StaščikPodrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek