Pregled po CROSBI profilu: Nina Grgurić Čop (CROSBI Profil: 34671, MBZ: 367342)
Pronađeno 27 radova
-
1.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaNaturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246 doi:10.18045/zbefri.2022.1.225 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Jekić, Matea MirjamProfil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Živković, BiljanaDvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Kapetanović, LovroUtjecaj boje pri kupnji električnog automobila, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Vidačković, JosipaPrilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Volarić, IvaUloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Bašić, IvonaUčinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Kos, MagaliProfil potrošača organske kozmetike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Ocvirk, AnaAnaliza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Torbarina, Matia; Grgurić Čop, Nina; Jelenc, LaraLogo Shape and Color as Drivers of Change in Brand Evaluation and Recognition // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 1; 33-45 doi:10.2478/ngoe-2021-0004 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
11.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, AntoniaConscious food choices: differences in perceived benefits and willingness to pay among different product types // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 371-384 doi:10.51680/ev.34.2.10 (recenziran, članak, znanstveni)
-
12.Banušić, NinaUšteda vremena i novca korištenjem online bankarstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
13.Prajz, PaolaFaktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
14.Ivkić, DajanaSpecifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
15.Dočkal, NikolinaFaktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
16.Brusić, BartolUsporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
17.Brajković, JosipUUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
18.Vukosavljević, AleksandraProfil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Benčić, TeutaCompetitive advantage of small stone producers, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIjeka
-
20.Hohnjec, MarijanaUtjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Lilek, ManuelaKako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Martinac, JankoUtjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Pandurić, FilipSpremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Levicki, BiancaVažnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Bembić, AuroraRazlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka