Pregled po CROSBI profilu: Irena Klasnić (CROSBI Profil: 33975, MBZ: 360140)
Pronađeno 50 radova
-
1.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudents’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25 doi:10.23947/2334-8496-2022-11-1-15-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaPerceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2023. str. 133-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaOsnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaRelationship between the principal support, self–efficacy, collective efficacy and teacher commitment in primary school // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 4; 1271-1282 doi:10.13187/ejced.2022.4.1271 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 2, 17 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Lucin, MarinaTowards the different: A case study of a Syrian asylum seeker in Croatian school context // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 5; 708-723 doi:10.33225/pec/22.80.708 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vragović, AnicaA critical incidents analysis – Children's school readiness // Cypriot journal of educational sciences, 17 (2022), 6; 2061-2075 doi:10.18844/cjes.v17i6.7498 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaThe role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 51-69 doi:10.18690/rei.15.1.51-69.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStudent evaluation of online teaching quality, their own engagement and success expectancy in the future // International journal emerging technologies in learning, 17 (2022), 4; 135-147 doi:10.3991/ijet.v17i04.27517 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Brčić, FilipSamoprocjene studenata o kompetencijama za odgojno- obrazovnu inkluziju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima., 2021. str. 504-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, TomislavaFlipped Learning – Pedagogic dilemmas. // Contemporary Educational Researches Journal, 11 (2021), 4; 138-146 doi:10.18844/cerj.v11i4.5463 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
12.Maras, Nevenka; Olujić, Ivana; Klasnić, IrenaPhysical free-time activities of primary school students attending the extended day school program // EDULEARN21 / Gómez Chova, L ; López Martínez, A ; Candel Torres, I (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 11077-11083 doi:10.21125/edulearn.2021.2298 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudent misbehaviour, teacher self-efficacy, burnout and job satisfaction: Evidence from Croatia // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 4; 657-673 doi:10.33225/pec/21.79.657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Vragović, Anica; Klasnić, IrenaDO PRIMARY SCHOOL STUDENTS LIKE MATHEMATICS? // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Danilane, Liga ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 624-634 doi:10.17770/sie2021vol2.6158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Đuranović, Marina; Opić, Siniša; Klasnić, IrenaTEACHER EDUCATION STUDENTS' SELF-ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR COOPERATION WITH PARENTS // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Strods, Gunars ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 105-118 doi:10.17770/sie2021vol1.6215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Kokanović, Tihana; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaCroatian parents’ perceptions of preschool children's social competences during the 2020 COVID-19 pandemic // Sharing the Passion for Learning / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 244-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaDijete, odgoj i obitelj. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (ostalo)
-
18.Sablić, Marija; Klasnić, Irena; Škugor, AlmaUčitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog // COVID-19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
online, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaPeer Cooperation between Students and Teacher Support in Different School Subjects Classes. // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 3; 21-36 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Đuranović, Marina: Klasnić, Irena; Maras, AndrejPopustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece. // Vrijednosne orijentacije novih naraštaja / Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, IrenaPoticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Sablić, Marija; Klasnić, Irena; Škugor, AlmaUčitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog // Školovanje kod kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19. / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element, 2020. str. 87-107 -
23.Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaKoronakriza – izazovi odgoja u kriznim situacijama // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 167-185 -
24.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Ninčević, MarjanIzazovi prijelaza iz vrtića u školu - možemo li bolje? // Mobilnost / Borsos, Éva ; Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu ; Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2019. str. 120-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Ninčević, MarjanPerception of Teaching Practice of Croatian Students of Educational Faculties // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 101-120 doi:10.15516/cje.v21i0.3456 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Klasnić, IrenaTeaching practice in the Republic of Croatia – student perspective // Journal of Educational Sciences & Psychology, IX (LXXI) (2019), 2; 41-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Brčić, Filip; Klasnić, Irena; Jurić Vukelić, DunjaStavovi studenata nastavničkih studija prema korelacijskoj nastavi // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO:Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 63-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Krakan, Marina; Klasnić, IrenaADHD – Što učenici osnovne škole znaju o njemu? // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO: Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
29.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Ninčević, MarjanChallenges of transition from kindergaten to school - can we do better? // Mobility
Subotica, Srbija, 2019. str. 11-11 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
30.Čunović, Doris; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaPrevalencija aktivnosti slobodnog vremena učenika osnovnoškolske dobi // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan-Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 361-373 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Ninčević, MarjanPercepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije - knjiga sažetaka
Petrinja, Hrvatska, 2018. str. 31-31 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
32.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaEFFECTIVE SCHOOL DISCIPLINE – THE PRECONDITION FOR SUCCESSFUL TEACHING // SOCIETY, INTEGRATION, EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Ušča, Svetlana ; Zvaigzne, Anda (ur.).
Rēzekne: REZEKNE ACADEMY OF TECHNOLOGIES: Faculty of Education, Language and Design, 2018. str. 229-239 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Klasnić, DragoSOS Children’s Village Lekenik – A positive Example of Alternative Care for Children and Youth // New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 4 (2017), 6; 11-16 doi:10.18844/prosoc.v4i6.2906 (recenziran, članak, znanstveni)
-
34.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Opić, ValentinaA child with Down syndrome - Challenge for families, kindergartens and schools // New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 3 (2017), 5; 32-41 doi:10.18844/prosoc.v3i5.2002 (recenziran, članak, znanstveni)
-
35.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaPovezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 263-281 (recenziran, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
36.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Braičić, ZdenkoThe assessment of students’ cooperation and teachers’ support – the students’ perspective // Pedagoška obzorja, 31 (2016), 2; 86-100 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Malbašić, Ana-MarijaGender differences in the manifestation of risky forms of adolescents' behavior on the internet // Journal of Psychological and Educational Research, 24 (2016), 1; 84-100 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
38.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaIstraživački usmjerena nastava // Kurikulumski ishodi suvremenog odgoja i obrazovanja / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valeria (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici Sveučilišta u Novom Sadu, 2015. str. 151-165 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaPravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Braičić, Zdenko; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaTeaching and Learning Methods and Practices in Science and Social Studies Lessons // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2015), Sp.Ed.No.1; 83-95 doi:10.15516/cje.v17i0.1524 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
41.Klasnić, IrenaMatematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 139-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Klasnić, IrenaDoprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
43.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaDomaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«, »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 231-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaInterkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak? // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 83-89 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Lapat, GoranPedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju // Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, VXI (2013), 29; 34-44 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
-
46.Klasnić, IrenaPovezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Pejić, Marinko; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaProblemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka // 11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 345-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Klasnić, IrenaProblemski zadaci – kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici // Odgojne znanosti, 11 (2009), 1; 143-153 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
49.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaKritički osvrt na kurikulum nastave matematike u kurikulumu primarnog obrazovanja // Kurikulum ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 109-121 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Klasnić, IrenaUtjecaj konteksta na rješavanje problemskih zadataka u početnoj nastavi matematike, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb